Кафедра "Фінанси та економічна безпека"
Permanent URI for this community
RU: Кафедра "Финансы и экономическая безопасность"
EN: Chair "Finance and Economic Safety"
EN: Chair "Finance and Economic Safety"
Browse
Browsing Кафедра "Фінанси та економічна безпека" by Subject "advertorial"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Роль «гудвілу» у діяльності підприємств сфери туризму в контексті обмежень оточуючого середовища(Тернопільський державний технічний університет і Академія соціального менеджменту, м. Тернопіль, Україна, 2018) Головкова, Людмила Степанівна; Дяченко, Лідія АнтонівнаUK: У статті визначено роль «гудвілу», нематеріальних активів, споживацького капіталу у процесах взаємодії підприємств сфери туризму та споживачів, в контексті обмежень людини та оточуючого середовища, в межах складових комплексу маркетингу. Це краще збалансує взаємодію учасників ринку туристичних послуг, сприятиме підвищенню рівня споживацького капіталу, як очікувану майбутню пожиттєву дохідність новопридбаних покупців. Теоретичною основою дослідження ролі «гудвілу», нематеріальних активів у діяльності підприємств сфери туризму, у контексті обмежень людини та оточуючого середовища, є наукові праці вітчизняних та зарубіжних та авторів: філософів, психологів, економістів, доступні результати їх діяльності, а також власні доробки авторів останніх десяти років в галузі туризму, економіки, когнітивної психології та філософії освіти. Автори вважають, що існує потреба у нових наукових пошуках щодо даної теми наукової статті, зокрема у межах складових комплексу маркетингу. Доведено, що під впливом розвитку інформаційних технологій і інших зовнішніх та внутрішніх чинників, управління людьми і підприємствами сфери туризму також повинно змінюватись. Важливим чинником у діяльності туристичних підприємств є «гудвіл», нематеріальні активи, споживацький капітал, що також зазнає змін та еволюції під впливом часу. Для досягнення нового етапу розвитку підприємств сфери туризму запропоновано напрями моделювання взаємовідносин із споживачами туристичних послуг, що забезпечить вищу вартість їх нематеріальних активів. Проаналізовано наукові праці вітчизняних та зарубіжних авторів із дослідження ними ролі та впливу нематеріальних активів на діяльність підприємств. Запропоновано, в межах складових комплексу маркетингу та використання когнітивних технологій, низку практичних заходів для підприємств сфери туризму, які сприятимуть досягненню ними більш ефективної взаємодії із споживачами туристичних послуг. Це забезпечить для підприємств сфери туризму кращі можливості адаптації людей до зовнішніх впливів на їх діяльність, до кращої побудови взаємовідносин із споживачами туристичних послуг і їх утримання, через низку практичних пропозицій, які рекомендовано авторами.