Випуск 25
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 25 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 36
Results Per Page
Sort Options
Item Перспективні наноматеріали для залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Міщенко, Тетяна Миколаївна; Носик, Т. О.UK: Пропонується застосування перспективних нанобетону та наноматеріалів для використання на залізничному транспорту.Item Встановлення раціональної послідовності усунення обмежень швидкості, зумовлених станом залізничної колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Мухіна, Наталія Анатоліївна; Чернишова, Оксана Сергіївна; Курган, Микола БорисовичUK: Запропоновано методику щодо встановлення раціональної послідовності усунення обмежень швидкості руху поїздів.Item Способи захисту навколишнього середовища на залізничному транспорті України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Лоза, Василь Григорович; Кухлівський, Сергій Вікторович; Косенко, Б. Я.; Підскребаєв, О. М.UK: Залізничний транспорт за своєю природою є більш екологічно чистим порівняно з автомобільним та повітряним. Проте не слід забувати про те, що розвиток залізничного транспорту слід реалізовувати з дотриманням екологічних вимог. Ця проблема також вельми актуальна і для України, оскільки вона за щільністю залізничної мережі і вантажонапруженістю перевищує багато інших країн Центральної Європи. Тому проблема екологізації залізничного транспорту є дуже важливою.Item Расчет многокомпонентных стержневых систем методом декомпозиции(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Распопов, Александр СергеевичRU: Для декомпозиции двух- и трехмерных стержневых систем разработан эффективный алгоритм разделения системы на блоки и соответствующая методика кодирования состояний каждой из подсистем. Показано, что структурный состав многомерных моделей можно задавать с помощью пространственных матриц на основе исследования топологических свойств графа системы.Item Математичне моделювання планування експериментів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Босов, Аркадій Аркадійович; Артемчук, Віктор ВасильовичUK: У статті викладено результати теоретичних досліджень з метою математичного моделювання планування експериментів. Новим є те, що планування експериментів ведеться одночасно за трьома показниками якості. Цими показниками є міцність з’єднання покриття з основою, зносостійкість та товщина покриття. Розробка математичного моделювання планування експерименту за декількома показниками дає можливість зменшити кількість та вартість експериментів.Item Визначення питомого об’єму статичних перетворювачів тягового електроприводу з двигунами постійного струму для багатосистемних електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Муха, Андрій Миколайович; Кузнєцов, О. В.UKR: У статті порушені питання визначення питомого об’єму статичних перетворювачів для багатосистемного електрорухомого складу залізниць.Item Мотор-компрессор ЭПС как объект регулирования(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Гилевич, О. И.; Дронов, Р. О.; Кушнерык, Я. П.; Корец, Е. В.UK: У статті проводиться аналіз роботи мотор-компресора в перехідних режимах, що значною мірою впливає на його надійність та визначає готовність локомотива до виконання його функцій.Item Теоретический анализ энергетических процессов при взаимной нагрузке тягових электрических машин постоянного тока(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Афанасов, Андрей МихайловичUK: Наведено аналіз енергетичних потоків у схемах взаємного навантаження тягових електричних машин постійного та пульсуючого струму.Item Вплив суперпластифікатора C-3 на основні властивості бетонної суміші і бетону(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Пшінько, Олександр Миколайович; Афанасьєва, Тетяна ІванівнаUK: На прикладі дрібнозернистого бетону з добавкою суперпластифікатора C-3 і складових його фракцій різної молекулярної маси вивчено вплив молекулярної маси і дозування добавок на рухливість бетонної суміші і твердіння бетону.Item Механізм управління парками пасажирських вагонів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Карась, Олена ОлександрівнаUK: В даній роботі подана методика розрахунку вагонних парків з урахуванням їх списання, оновлення, відволікання для господарчих потреб та впровадження структурної реформи.Item Удосконалення системи розрахунків за міжнародні вантажні перевезення (на прикладі країн СНД і Балтії)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Привалова, Л. В.; Булгакова, Юлія ВадимівнаUK: Розглядається актуальність скорочення термінів розрахунків за міжнародні вантажні перевезення, розробка пропозицій, спрямованих на скорочення термінів проведення розрахунків за вантажні перевезення і послуги, пов’язані з ними у міжнародному сполученні.Item Особенности динамики мостового крана с вакуум-присосным оборудованием(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Морозов, Герман Леонидович; Куклев, М. А.; Товт, Богдан НиколаевичUK: Виконано аналіз реальної механічної системи мостового крана з вакуум-присосним обладнанням і запропоновано розрахункову схему для створеної на базі аналізу математичної моделі динамічних процесів.Item Схема кусочно-линейного агрегата как математическая модель функционирования технологических модулей асинхронного гибкого потока ремонта вагонов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Мямлин, Владислав ВитальевичUKR: Запропоновано варіант компоновки підприємства, яке використовує асинхронний гнучкий потік ремонту вагонів. Розглянуто метод формалізації процесу функціонування технологічних модулів асинхронного гнучкого потоку ремонту вагонів. В якості математичної схеми функціонування технологічних модулів запропонована загальна схема шматочно-лінійного агрегату. Ця математична схема може бути в подальшому покладена в основу розробки різних імітаційних моделей, використовуваних при проектуванні та дослідженні асинхронних гнучких потоків ремонту вагонів.Item Применение поглощающих скважин для нейтрализации зоны загрязнения в подземном потоке(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Пшинько, Александр Николаевич; Беляев, Николай Николаевич; Калашников, Иван ВладимировичUK: Розроблена чисельна модель розрахунку захисту підземних вод від забруднення у разі використання нейтралізуючого розчину. Модель базується на рішенні двовимірного рівняння фільтрації та геоміграції. Наводяться результати обчислювального експерименту.Item Тривалість осаджування вагонів і фактори, що на неї впливають(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Журавель, Вячеслав ВікторовичUK: Встановлено вид рівнянь регресії, які адекватно описують зв’язок між похибкою гальмування відчепів і факторами, що впливають на середню тривалість осаджування у розрахунку на один перероблений вагон. Запропоновано розв’язання задачі визначення середньої тривалості осаджування у розрахунку на один состав у залежності від вагової категорії вагонів у потоці, що переробляється.Item Влияние температуры обмоток асинхронного тягового двигателя на величину критических значений момента и абсолютного скольжения(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Напара, Юрий Борисович; Плитченко, Сергей АлександровичUK: Стаття присвячена дослідженню впливу нагріву обмоток асинхронного двигуна на величину критичних значень моменту і абсолютного ковзання.Item Моделирование рационального природопользования. Исследование мультиколлинеарности факторов в модели формирования запасов полезных компонентов Сакского озера(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Зеленько, Юлия Владимировна; Яценко, Л. Ф.; Попельницкий, Д. М.UK: Виявлені значні кореляційні залежності в масиві показників, за якими ведуться регулярні спостереження на Сакському родовищі, що дозволяє виявити найбільш значні чинники і вибрати оптимальну і найбільш економічну схему моніторингу, а також створити ефективну прогнозну модель.Item Определение параметров номинального режима пассажирских электровозов для железных дорог Украины(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Гетьман, Геннадий Кузьмич; Арпуль, Сергей ВикторовичUK: Наведено основні результати визначення раціональних параметрів номінального режиму пасажирських електровозів з асинхронним тяговим приводом для залізниць України.Item Существующая прибыльно-финансовая модель хозяйствования – основная причина кризиса мировой экономической системы и краха финансовой системы(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Мямлин, Владислав ВитальевичUKR: Розкрито суперечність існуючої прибутково-фінансової моделі економіки. Показано непрацездатність такої моделі. Запропоновано новий розділ економіки, що вивчає її взаємозв’язки з іншими світовими процесами та явищами – мегаекономіка. Запропоновано концепцію безприбуткової економіки. Запропоновано основні рекомендації з виходу країни із кризи.Item Специальная реперная система для контроля положения пути в плане(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Корженевич, Иван ПетровичUK: Розглядається спеціальна реперна система для підвищення точності зйомки плану залізничної колії.