Інші праці КЛ
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КЛ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 129
Results Per Page
Sort Options
Item Улучшение технико-экономических показателей тиристорных преобразователей напряжения вспомогательных цепей тепловозов(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1989-04-22) Сердюк, Владимир НикандровичRUS: В работе показана целесообразность замены машинных преобразователей постоянного тока тиристорными. Предложен тиристорный преобразователь напряжения с повышенной коммутационной способностью. Разработана методика расчета параметров цепей и процессов в коммутирующем узле с корректирующими звеньями.Item Определение рациональных сроков диагностирования силовой установки тепловозов с гидропередачей(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1991-12-21) Капица, Михаил ИвановичRUS: В диссертационной работе разработаны критерии по современному направлению технического обслуживания и ремонта силовой установки тепловоза для достижения наиболее экономичной его эксплуатации при установленном уровне надежности и минимальных затратах на восстановление на основе методики определения рациональных сроков диагностирования.Item Автономний інвертор напруги(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Сердюк, Володимир НикандровичUKR: Автономний інвертор напруги містить міст основних тиристорів, два комутуючих дроселі, комутуючі конденсатори, коректуючий контур, що складаються з паралельно з'єднаних ємності та індуктивності.Item Удосконалення бортової системи діагностування електровоза(Видавництво Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2005) Очкасов, Олександр БорисовичUKR: Дисертація присвячена питанням підвищення надійності локомотивів шляхом удосконалення діагностичного забезпечення та організації роботи бортових систем діагностування локомотивів. У роботі проведений аналіз засобів і методів технічної діагностування рухомого складу. Для організації роботи бортової системи діагностування розроблена методика вибору діагностичних параметрів обладнання електровоза з урахуванням впливу відмов вузлів на можливість подальшої експлуатації локомотива і швидкості усунення несправності. Запропоновано при побудові алгоритму пошуку несправності використовувати інформаційно-ваговий критерій, що дозволить розробляти програми пошуку несправностей з урахуванням взаємозв'язку елементів, їх надійності і складності пошуку несправності. Для підвищення достовірності інформації, запропонована методика вибору періодичності опитування датчиків бортової системи діагностування, та визначення періоду оновлення інформації про стан контрольованих вузлів. Проведений аналіз надійності, та розроблені діагностичні моделі електричного устаткування електровозу ДЕ1. З використанням запропонованої методики проведений розрахунок параметрів бортової системи діагностування електровозу ДЕ1.Item Тахометричний блок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Сердюк, Володимир Никандрович; Гуляєв, Ігор МиколайовичUKR: Тахометричний блок складається з послідовно з'єднаних насичуючого трансформатора, компенсуючого трансформатора, випрямляючого моста і згладжувального фільтра. Фільтр складається з дволанкового RC-фільтра, підключеного до бази транзистора.Item Розвідний гайковий ключ(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Сердюк, Володимир Никандрович; Зац, Роман АркадійовичUKR: Розвідний гайковий ключ містить рухому та нерухому губки, пустотілу рукоятку, механізм фіксації розводу зіву, клиноподібну частину, ролик, підпружинену вилкоподібну трубу.Item Електромагнітний контактор (патент 22529)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Доценко, Віталій Миколайович; Сердюк, Володимир НикандровичUKR: Електромагнітний контактор містить скобу, до якої прикріплені втягуюча котушка, дугогасний ріг, рухомий якір, шарнірно з'єднаний зі скобою, вимикаюча пружина, з'єднана зі скобою та якорем, та діелектрична основа з нерухомими контактами, дугогасною камерою з полюсами, дугогасною котушкою, дугогасними рогами нерухомих контактів. Між нерухомими контактами виконана рухома перемичка, шарнірно з'єднана з якорем та підпружинена. Нерухомі контакти розділені діелектричною перегородкою, яка також розділяє дугогасну камеру на дві частини.Item Удосконалення режимів ведення вантажного поїзда з електричною тягою(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2007) Бобирь, Дмитро ВалерійовичUKR: Дисертація присвячена удосконаленню режимів ведення вантажного поїзда з метою зниження витрати енергоресурсів на тягу поїздів. У роботі проведений аналіз математичних моделей руху поїзда та методів оптимізації програм його ведення. Викладено методику вирішення рівняння руху в явному вигляді, як залежності шляху від швидкості, в режимах тяги та гальмування, що дозволяє проводити дослідження в замкненій математичній формі, значно скоротити час та підвищити точність обчислень. Удосконалено метод та розроблено алгоритм побудови множини траєкторій руху по перегону, непорівнянних по Парето, що покладено в основу розробки апаратно-програмного комплексу з розрахунку раціональних режимів ведення поїзда та видачі режимних карт. Для формування раціональної програми ведення поїзда по ділянці за мінімумом витрат енергоресурсів та заданому часі руху удосконалено метод визначення раціонального розподілу часу ходу поїзда по перегонах, що дозволило обрати раціональний варіант ведення поїзда по перегонах ділянки при заданому часі ходу. На основі наведених методів, розроблено алгоритмічне і програмне забезпечення для апаратно-програмного комплексу з розрахунку та видачі індивідуальних режимних карт ведення поїзда, що впроваджений в локомотивних депо Придніпровської та Львівської залізниць, та дозволяє знизити питомі витрати електроенергії на 4–8 %, що підтверджується актами, наведеними в дисертації.Item Безконтактний тахометричний блок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Гета, Сергій Миколайович; Сердюк, Володимир НикандровичUKR: Безконтактний тахометричний блок складається з послідовно з'єднаних насичувального трансформатора, компенсуючого трансформатора, випрямляючого моста і згладжувального фільтра. Фільтр складається з двох резисторів і конденсатора, з паралельним підключенням навантаження до бази транзистора.Item Диференціальне реле(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Дикий, Михало Олександрович; Красильников, Володимир МикитовичUK: Диференціальне реле містить магнітопровід з незамкненою ділянкою і двома котушками керування, які створюють магнітні потоки, направлені назустріч один одному, геркон, розміщений перпендикулярно магнітним потокам, котушки, закріплені на магнітопроводі. Геркон розміщений між сердечниками котушок і встановлений в немагнітний корпус, виконаний з можливістю повертання навколо осей сердечників.Item Електропневматичний контактор (патент 22533)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Іванов, Дмитро Олегович; Сердюк, Володимир НикандровичUKR: Електропневматичний контактор містить пневматичний привід з поршнем, повертаючою пружиною, штоком та електропневматичним вентилем, що розміщений на основі, контактний блок з рухомим та нерухомим контактом, важіль, який встановлений на осі та закріплений одним кінцем до штока за допомогою шарніра, а також виводи і блокувальні контакти, вакуумну камеру, в якій розміщені робочі поверхні контактів, рухомий контакт закріплений до важеля через демпфірувальний елемент, який з'єднаний з регулюючою гайкою, встановленою на різьбовому стержні в отворі важеля. Електропневматичний вентиль містить дроселюючий калібрований отвір.Item Система опалення залізничного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Івін, Віталій Федорович; Боднар, Борис Євгенович; Титаренко, Ігор Валерійович; Стеценко, Іван Дмитрович; Коваленко, Ольга ВалеріївнаUKR: 1. Система опалення залізничного вагона, що включає котел та транспортувальні трубопроводи, яка відрізняється тим, що котел розташований нижче рівня підлоги вагона і в ньому розміщена крильчатка, яка закріплена на валу, з'єднаному через редуктор з віссю колісної пари, а транспортувальні трубопроводи виготовлені у вигляді термосифонів, підключених гарячими кінцями до котла.2. Система опалення за п. 1, яка відрізняється тим, що на валу крильчатки встановлена фрикційна муфта, включення якої зблоковане з системою гальмування вагона.3. Система опалення за п. 2, яка відрізняється тим, що муфта додатково має автономне включення.Item Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Боднар, Борис Євгенович; Кислий, Дмитро Миколайович; Дудко, Сергій Петрович; Петрівський, Дмитро РомановичUKR: Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах, яка включає робочий циліндр з камерою згоряння та встановленою у ній форсункою, містить паливовприскуючий насос, плунжер, встановлений у втулці, розподільчий вал з встановленими на ньому паливними шайбами та датчик вимірювання тиску у циліндрі, яка відрізняється тим, що містить датчик вимірювання частоти обертання колінчатого вала, встановлений на колінчатому валу дизельного двигуна, датчик вимірювання температури відпрацьованих газів, встановлений у випускному колекторі дизельного двигуна, зв'язані за допомогою дротів з блоком підсумовування сигналів, блок перетворення електричного сигналу у механічний,з встановленим у ньому штоком, та блок регулювання кута випередження подачі палива, що включає ведену шестірню, ведучу шестірню, шліцевий ведучий вал, встановлені на дизельному двигуні.Item Тахометричний блок (патент 29755)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Сердюк, Володимир Никандрович; Сердюк, Олексій ВолодимировичUKR: Тахометричний блок, що містить трансформатор, на виході якого знаходиться випрямляч, який відрізняється тим, що блок містить безконтактний перетворювач частоти у напругу на базі інтегральної мікросхеми, який з'єднаний зі стабілізатором напруги та вихідним підсилювачем.Item Реле часу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Сердюк, Володимир Никандрович; Дюков, Руслан ВікторовичUKR: Реле часу складається з блока живлення з параметричним стабілізатором напруги, що містить випрямляючий прилад, резистори та стабілітрон, генератора імпульсів та лічильника імпульсів зі змінюваним коефіцієнтом перерахунку на мікросхемі, вихідного підсилювача на транзисторі, каскаду установки в нуль на транзисторі та реле. Як реле використовується реле з магнітокерованими контактами (герконами).Item Система обігріву салону автобуса(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Сердюк, Володимир Никандрович; Станкевич, Павло РомановичUKR: Система обігріву салону автобуса складається з системи охолодження двигуна та системи поручнів у салоні автобуса. Вказані системи з'єднані між собою в одне коло обігу води.Item Дугогасильна контактна система високовольтного вимикача навантаження(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Шкірманцев, Дмитро Володимирович; Сердюк, Володимир НикандровичUKR: Дугогасильна контактна система високовольтного вимикача навантаження, що складається з нерухомого контакта, рухомого контакта, механізму механічної зв'язки контактів, яка відрізняється тим, що рухомий контакт має дугоподібну форму поверхні, постійно притиснений до нерухомого контакта, виготовлений з матеріалів різного електричного опору з поступовими включеннями одного матеріалу в інший.Item Система змащування підшипників(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Мартишевський, Михайло Iванович; Паніщак, Володимир ВасильовичUKR: Система змащування підшипників, що складається з штуцера, з'єднаного одним кінцем з системою змащування дизеля, а іншим - з вхідним каналом вкладиша підшипника, зливного каналу підшипника, порожнини, утвореної корпусом і кришкою вузла, зливної труби, яка відрізняється тим, що додатково має ємність, прикріплену нерухомо до корпусу підшипника або іншої нерухомої частини вузла.Item Зчіпний пристрій рейкового транспорту(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Мямлін, Сергій Віталійович; Бондар, Олександр Сергійович; Недужа, Лариса Олександрівна; Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: Зчіпний пристрій рейкового транспорту містить дві з'єднувальні головки з фіксуючими пристроями у вигляді підпружинених стрижнів, кожен з яких оснащений механізмом розчеплення. З'єднувальні головки виконані у вигляді конусів, підпружинені стрижні розміщені на зчіпній муфті, причому жорсткість притискної пружини, більша від жорсткості віджимної пружини.Item Система автоматичного регулювання подачі палива(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Мартишевський, Михайло Iванович; Котов, Олександр ГеннадійовичUKR: Система автоматичного регулювання подачі палива, яка містить комплект паливної апаратури дизеля, що механічно з'єднаний з регулятором частоти обертання, який з'єднаний важільною передачею з електропневматичним приводом, електрично з'єднаний з контролером машиніста, а пневматично, через повітропровід, який під'єднаний до електропневматичного приводу, - з коректором швидкості зміни циклових подач палива, яка відрізняється тим, що на повітропроводі додатково встановлений коректор швидкості зміни циклової подачі палива.