Випуск 24
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Browsing Випуск 24 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 36
Results Per Page
Sort Options
Item Визначення строку служби несучих конструкцій моторвагонного рухомого складу із застосуванням методики порівняння їх динамічної навантаженості(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Бондарєв, Олександр Матвійович; Горобець, Володимир Леонідович; Грущак, Іван МихайловичUK: У статті на прикладі електропоїздів серії ЕР9 пропонується варіант оцінювання строку служби несучих конструкцій моторвагонного рухомого складу, які є аналогами, на підставі результатів порівнювального аналізу експериментально виміряних в умовах експлуатації величин, що характеризують їх навантаженість та напружено-деформований стан.Item Взаимодействие колесных пар с рельсами пути(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Ильман, Валерий Михайлович; Скалозуб, Марина ВладиславовнаUK: Запропоновано методику розрахунку початкових точок контакту при взаємодії сімейства колісна пара –рейки. Досліджені стани колісної пари, з’ясовані типи її можливих особливих станів, перекидання елементіврухомого складу і сходження з рейок.Item Разработка методики анализа эффективности основных производственных фондов операторов железнодорожного транспорта(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Чередниченко, Михаил СеменовичUK: Розроблено методику економічної оцінки щодо ефективності використання основних виробничих фондів операторів залізничного транспорту. Методика дозволяє розрахувати оптимальну потребу у вантажних вагонах з урахуванням фінансових і технологічних ризиків при виконанні перевезень як власними вагонами, так і вагонами інвентарного парку.Item Наукове обґрунтування терміну експлуатації пасажирських вагонів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Лобойко, Леонід Михайлович; Мямлін, Сергій Віталійович; Пуларія, Андрій ЛуарсабовичUK: Для пасажирських вагонів розроблені наукові основи з обґрунтування терміну експлуатації з урахуванням їх технічного стану та розділення міжремонтних циклів для вагонів з різними об’ємами ремонту.Item Імітаційне моделювання системи тягового електропостачання для дослідження показників якості електричної енергії на тягових підстанціях змінного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Босий, Дмитро ОлексійовичUK: У статті проаналізовано існуючі методи розрахунку електромагнітних процесів в системах тягового електропостачання змінного струму. Запропоновано досліджувати електромагнітні процеси сучасними методами імітаційного моделювання. Отримано вираз для розрахунку функцій струморозподілу за допомогою матричного методу. Приведено послідовність виконання імітаційного моделювання.Item Метод моделирования непрерывных нечетких величин по экспериментальным данным(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Андрющенко, Вадим АлександровичUKR: Розглянуто питання прогнозування часових характеристик руху вагонопотоків на основі нечіткого моделювання процесу перевезень.Item Структура пространственных матриц для комбинированных колебаний многомерных стержневых систем(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Распопов, Александр СергеевичUK: Розглядається динаміка багатокомпонентних стрижневих систем з використанням теорії графів та автоматів. Показано, що структурний склад таких моделей можна задавати за допомогою просторових матриць на основі дослідження топологічних властивостей графа системи. В кожному випадку аналізується можливість реалізації послідовної схеми шляхом сполучень між собою типових логічних елементів.Item Вкладання безстикової колії на оздоровленому земляному полотні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Патласов, Олександр Михайлович; Арбузов, Максим Анатолійович; Рибкін, Віктор ВасильовичUKR: Розроблено методику визначення можливості укладання безстикової колії на оздоровленому земляному полотні. Введено такі критерії стабілізації земляного полотна як показник стабілізації та коефіцієнт стабілізації.Item Модифицированный инструментальный способ съемки плана железнодорожного пути(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Корженевич, Иван ПетровичUK: Запропоновано новий спосіб зйомки плану залізничної колії із застосуванням електронного тахеометра.Item Щодо факторів управління фіскальною політикою у регулюванні макроекономічних процесів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Власюк, Валерій ЄвгеновичUK: Стаття присвячена теоретико-методичним проблемам дослідження факторів впливу державного регулювання процесів розподілу доходів. Аналізується ефективність державного регулювання макроекономічних процесів.Item Использование теории кусочно-линейных агрегатов для формализации работы ремонтных модулей поточной вагоноремонтной линии с гибкой транспортной системой(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Мямлин, Владислав ВитальевичUKR: Розглянуто метод формалізації процесу роботи ремонтного модулю потокової лінії для ремонту вагонів з гнучкою транспортною системою. В якості математичної схеми процесу функціонування модулю запропонована окрема схема кусково-лінійного агрегату з теорії агрегатів. Ця схема може бути покладена в основу розробки імітаційних моделей для проектування та дослідження потокових вагоноремонтних ліній нової генерації.Item Усовершенствование планирования процессов расформирования составов с учетом оперативных данных автоматизированных систем управления грузовыми перевозками(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Бардась, Александр АлександровичUK: Розроблено уточнену модель вибору черговості розформування составів на сортувальних станціях з врахуванням оперативних даних автоматизованих систем управління ватажними перевезеннями.Item Роль залізничного транспорту України в забезпеченні сталого розвитку суспільства(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Бараш, Юрій Савелійович; Корженевич, Іван ПетровичUK: Розглядається залізничний транспорт України з позицій сталого розвитку.Item Технологии сварки с использованием различных источников энергии(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Вакуленко, Игорь Алексеевич; Плитченко, Сергей АлександровичUK: Наведена робота присвячена технологіям зварювання з використанням різноманітних джерел енергії.Item Дослідження впливу спеціалізації сортувальних колій на тривалість операцій по їх підготовці до розпуску(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Козаченко, Дмитро Миколайович; Вернигора, Роман Віталійович; Березовий, Микола ІвановичUKR: Розроблено імітаційну модель процесу накопичення составів у сортувальному парку. Наведено результати апробації моделі при дослідженні впливу спеціалізації сортувальних колій на тривалість маневрових операцій з підготовки колій до розпуску составів.Item Аналіз матеріалів розслідування сходів рухомого складу в кривих ділянках колії радіусом менше 350 м(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Рибкін, Віктор Васильович; Циганенко, Володимир Веніамінович; Губар, Олексій Васильович; Халіпова, Наталія ВолодимирівнаUKR: В даній статті наведені результати аналізу сходів рухомого складу в кривих ділянках колії, що мали місце на залізницях України. Досліджено розподіл сходів за факторами впливу, такими як: радіус кривої, швидкість руху рухомого складу, тип рухомого складу, що зійшов, та причини сходів. Також проведено аналіз стану колії в кривих ділянках за даними вагонів-колієвимірювачів.Item Оценка перегрева композиционных колодок на перевальных участках(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Кванталиани, Г. Г.; Корженевич, Иван Петрович; Тодуа, Т. Г.; Торопов, Б. И.UK: Розглядаються способи оцінки перегріву композиційних колодок на перевальних ділянках.Item Вплив пропущеного тоннажу та плану лінії на витрати при поточному утриманні колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Курган, Микола Борисович; Чернишова, Оксана СергіївнаUK: Наведено результати досліджень щодо зміни витрат матеріалів при поточному утриманні колії.Item Построение математической модели фрикционно-полимерного поглощающего аппарата(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Мямлин, Сергей Витальевич; Науменко, Н. Е.; Никитченко, А. А.UK: Розглянуто алгоритм побудови математичної моделі роботи фрикційного поглинального апарату.Item Систематизація дефектів залізничних коліс(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Грищенко, Микола АнатолійовичUKR: У статті наведені результати досліджень появи дефектів у залізничник колесах, систематизація та спроба пояснення причин їх виникнення.