Інші праці КРС (ЛІ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Інші праці КРС (ЛІ) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 85
Results Per Page
Sort Options
Item Пристрій для очистки внутрішньої поверхні цистерни(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Куліченко, Анатолій Якович; Мілянич, Андрій РомановичUA: Пристрій для очистки внутрішньої поверхні цистерни містить вісь, вставлену з можливістю обертання, і зв'язану з нею принаймні одну щітку із пристосуванням її притискування до поверхні очистки, виконаним у вигляді важільної системи. Щітки виконані у вигляді пучків розпушеного металевого ворсу і розташовані на гнучкому кільці, приєднаному гнучкою зв'язкою до осі обертання. Вісь обертання складається із двох частин, шарнірно між собою з'єднаних і під'єднаних до електроприводу гнучким валом.Item Пристрій закріплення механізму очистки зовнішньої поверхні залізничних цистерн(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Лаушник, Ігор Петрович; Мілянич, Андрій РомановичUK: Пристрій закріплення механізму очистки зовнішньої поверхні залізничних цистерн містить рознімний корпус, який має з'єднані між собою захоплювачі, ходові механізми та механізми з робочими органами. Корпус складається із двох незалежних частин, а захоплювачі з'єднані між собою пружними металевими рейками і гнучкими тягами, під'єднаними до спільного для двох корпусів механізму натягу.Item Механізм для очистки поверхні котла цистерни(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Куліченко, Анатолій Якович; Мілянич, Андрій РомановичUK: Механізм для очистки внутрішньої поверхні котла цистерни містить вісь, встановлену з можливістю обертання, і зв'язану з нею принаймні одну торцеву щітку із засобом її притискування до поверхні очистки, виконаного у вигляді важільної системи. Торцеві щітки закріплені до останньої секції телескопічного механізму з можливістю їх переміщення, приєднаними до нього системи важелів і гнучкої тяги всією довжиною половини цистерни.Item Механічна щітка для видалення із котла залізничних цистерн залишків нафто-мастильних речовин(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Куліченко, Анатолій Якович; Лаушник, Ігор Петрович; Мілянич, Андрій РомановичUK: Механічна щітка для видалення із котла залізничних цистерн залишків нафто-мастильних речовин містить закріплені на валу очисні елементи. Очисні елементи закріплені у формі шнека на валу, який встановлений на шарнірі з можливістю провертатись на кут 90° і вступати в зачеплення із привідною шестернею.Item Спосіб нанесення металевих покриттів на поверхню кочення коліс залізничних вагонів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Мілянич, Андрій РомановичUK: Спосіб нанесення металевих покриттів на поверхню кочення коліс залізничних вагонів, при якому метал, що наноситься на поверхню, за допомогою електродуги нагрівається до температури плавлення. Метал у вигляді стержня періодично нагрівають, одночасно із цим безперервно пластично розм'якшують і наносять на поверхню за допомогою засобу обробки, виконаним у вигляді послідовно закріплених секцій металевого ворсу, що обертаються замкнутим контуром, і поділяються на струмопровідні та каскад секцій, ізольованих від контакту з електрострумом.Item Механізм для очистки внутрішньої поверхні котла цистерни(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Джус, Володимир Степанович; Куліченко, Анатолій Якович; Мілянич, Андрій РомановичUK: Механізм для очистки внутрішньої поверхні котла цистерни, що містить вісь, встановлену з можливістю обертання, і зв'язану з нею щонайменше одну торцеву щітку із засобом її притискування до поверхні очистки. Вісь приєднана до механізму кручення, що має аксіально зміщені пружинні пластини, які за допомогою шарнірно закріплених важелів з'єднані з центральною стійкою, а через неї - з багатооборотним кулачком, який приєднаний до електроприводу.Item Науково-технологічні основи ремонтного виробництва вантажних засобів залізничного транспорту("ПАІС", м. Львів, 2011) Куліченко, Анатолій ЯковичUA: Дисертацію присвячено проблемі вдосконалення організаційної форми технологічних процесів ремонту деталей і конструкцій вантажних засобів залізничного транспорту та розвитку теорії технології підвищення якісних характеристик виробів з метою їх тривалого ресурсозбереження шляхом пояснення механізму формування поверхні розробленим багатофункціональним методом обробки комбінованими інструментами та пристроями блочно-модульної структури. Обґрунтовано формалізовані критерії вибору функціональної загальності та структурної збіжності деталей вантажних вагонів та сформована їх комплексна класифікація із врахуванням степені пошкодження. Розроблені напівемпіричні моделі встановлення діапазонів формування поверхні виробів робочими органами і запропоновано комплексні розрахункові схеми руйнування та деформування ними поверхневих шарів узагальнених структур. Розроблено методи синтезу структур поверхневих відкладень та визначення раціональних технологічних режимів обробки і параметрів переналагоджування модулів комбінованих інструментів. Запропоновано принципово нові конструкції інструментів та пристроїв формування поверхні деталей вантажних засобів транспорту.Item Науково-технологічні основи ремонтного виробництва вантажних засобів залізничного транспорту (дисертація)("ПАІС", м. Львів, 2011) Куліченко, Анатолій ЯковичUKR: Дисертацію присвячено проблемі вдосконалення організаційної форми технологічних процесів ремонту деталей і конструкцій вантажних засобів залізничного транспорту та розвитку теорії технології підвищення якісних характеристик виробів з метою їх тривалого ресурсозбереження шляхом пояснення механізму формування поверхні розробленим багатофункціональним методом обробки комбінованими інструментами та пристроями блочно-модульної структури. Обґрунтовано формалізовані критерії вибору функціональної загальності та структурної збіжності деталей вантажних вагонів та сформована їх комплексна класифікація із врахуванням степені пошкодження. Розроблені напівемпіричні моделі встановлення діапазонів формування поверхні виробів робочими органами і запропоновано комплексні розрахункові схеми руйнування та деформування ними поверхневих шарів узагальнених структур. Розроблено методи синтезу структур поверхневих відкладень та визначення раціональних технологічних режимів обробки і параметрів переналагоджування модулів комбінованих інструментів. Запропоновано принципово нові конструкції інструментів та пристроїв формування поверхні деталей вантажних засобів транспорту.Item Підвищення функціональних властивостей покращувальних сталей з використанням комп'ютерного моделювання параметрів границь зерен(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, 2011) Кузін, Олег Анатолійович; Мещерякова, Тетяна Миколаївна; Кузін, Микола ОлеговичEN: Using computer simulations of grain boundaries are defined quantitave parameters of the microsturcture, which increases the resistance intercrystallite chipping heat-hardenable steels.Item Керування процесами зношування зміною параметрів мікроструктури економлегованих сталей(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, 2012) Кузін, Олег Анатолійович; Мещерякова, Тетяна Миколаївна; Кузін, Микола ОлеговичEN: The influence of quenching between the critical temperature range of hardness and wear processes of highly tempered steel 40X defined quantitative parameters of the microstructure, in which increases its durability.Item Підвищення ефективності роботи щебеневого баластного шару залізничної колії (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Набоченко, Ольга СергіївнаUKR: Дисертація присвячена підвищенню ефективності експлуатації баластної залізничної колії з точки зору покращення роботи баластного шару шляхом встановлення раціональних параметрів конструкції колії та рухомого складу, експлуатаційних умов при оптимальних міжремонтних інтервалах. Виконано аналіз впливу та взаємозв'язків факторів впливу на розладнання баластного шару. Розроблено модель короткотривалих та довготривалих процесів взаємодії рухомого складу та залізничної колії, яка враховує розладнання баластного шару при багатократній дії рухомого складу та внутрішні динамічні процеси руху частинок щебеню та шпали у баластному шарі. Розроблено метод розрахунку розладнання геометрії колії, який враховує одночасний взаємний вплив основних груп факторів на роботу баластного шару. Запропоновано спосіб виміру ступеня ущільнення баласту, який ґрунтується на динамічній інтерпретації імпульсного відклику баластного шару. Виконано лабораторні та натурні вимірювання імпульсного відклику баластного шару з подальшим аналізом на реальних ділянках колії з різним ступенем ущільнення баласту при різних комбінаціях проходження важких колійних машин. Сформульовано практичні рекомендації щодо вибору епюри шпал в залежності від вантажонапруженості; ефективних параметрів роботи динамічних стабілізаторів колії та технології виконання робіт; раціонального співвідношення між швидкістю руху та осьовим навантаженням з точки зору роботи баластного шару та встановлено раціональні значення критерію призначення виконання підбивок баластного шару для пасажирського та вантажного руху.Item Підвищення ефективності роботи щебеневого баластного шару залізничної колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2013) Набоченко, Ольга СергіївнаUK: Дисертація присвячена підвищенню ефективності експлуатації баластної залізничної колії з точки зору покращення роботи баластного шару шляхом встановлення раціональних параметрів конструкції колії та рухомого складу, експлуатаційних умов при оптимальних міжремонтних інтервалах. Виконано аналіз впливу та взаємозв'язків факторів впливу на розладнання баластного шару. Розроблено модель короткотривалих та довготривалих процесів взаємодії рухомого складу та залізничної колії, яка враховує розладнання баластного шару при багатократній дії рухомого складу та внутрішні динамічні процеси руху частинок щебеню та шпали у баластному шарі. Розроблено метод розрахунку розладнання геометрії колії, який враховує одночасний взаємний вплив основних груп факторів на роботу баластного шару. Запропоновано спосіб виміру ступеня ущільнення баласту, який ґрунтується на динамічній інтерпретації імпульсного відклику баластного шару. Виконано лабораторні та натурні вимірювання імпульсного відклику баластного шару з подальшим аналізом на реальних ділянках колії з різним ступенем ущільнення баласту при різних комбінаціях проходження важких колійних машин. Сформульовано практичні рекомендації щодо вибору епюри шпал в залежності від вантажонапруженості; ефективних параметрів роботи динамічних стабілізаторів колії та технології виконання робіт; раціонального співвідношення між швидкістю руху та осьовим навантаженням з точки зору роботи баластного шару та встановлено раціональні значення критерію призначення виконання підбивок баластного шару для пасажирського та вантажного руху.Item Спосіб визначення напружень у мостових конструкціях та металевих гофрованих трубах, які виникають внаслідок дії змінних температур та навантажень(ДП “Український інститут промислової власності”, м. Київ, 2014) Возняк, Олег Михайлович; Ковальчук, Віталій Володимирович; Лучко, Йосип ЙосиповичUK: Спосіб визначення напружень у мостових конструкціях та металевих гофрованих трубах, які виникають внаслідок дії змінних температур та навантажень, що містить аналітичну формулу для визначення напружень, який відрізняється тим, що за його допомогою визначають напруження, які спричинені не тільки механічними, але й температурними впливами.Item Будівельна механіка стержневих систем(Вид-во "Каменяр" , Львів, 2014) Лучко, Йосип Йосипович; Распопов, Олександр СергійовичUK: У виданні висвітлюються основні питання першої частини фундаментального курсу «Будівельна механіка» для університетів технічного (інженерного) спрямування, пов'язаної із методами розрахунку статично визначуваних та статично невизначуваних стержневих систем і методом скінченних елементів, який дає можливість числовими методами розраховувати практично довільні типи конструкцій. Розраховане на студентів та викладачів вищих навчальних закладів, наукових, інженерно-технічних працівників і проектувальників будівельних спеціальностей.Item Пристрій для вимірювання та оцінки напружено-деформованого стану мостових конструкцій при змінних температурах і навантаженнях (ВНДСМК)(ДП “Український інститут промислової власності”, м. Київ, 2014) Возняк, Олег Михайлович; Ковальчук, Віталій Володимирович; Лучко, Йосип ЙосиповичUK: Пристрій для вимірювання та оцінки напружено-деформованого стану мостових конструкцій при змінних температурах і навантаженнях (ВНДСМК), що містить аналогово-цифровий перетворювач (АЦП), комп'ютер та вимірювальний міст. За допомогою АЦП вимірюються деформації, спричинені не тільки механічними, а й температурними впливами.Item Пристрій для видалення з поверхні затверділих нашарувань(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Мілянич, Андрій РомановичUKR: Пристрій для видалення з поверхні затверділих нашарувань містить встановлений на валу циліндричний корпус, довкола якого з можливістю обмеженого переміщення встановлені ударні елементи із зубцями. На нижній поверхні корпуса колом встановлені евольвентно закріплені торцеві щіткові секції. Ударні елементи закріплені у корпусі з можливістю їх періодичного вертикального переміщення з одночасним обертанням навколо своєї осі при посередництві зубчастих коліс та кульки, яка вільно встановлена у зовнішній поверхні вала з можливістю її вільного переміщення гвинтовим пазом, розташованим у внутрішній поверхні корпусу.Item Удосконалення технології очищення котлів вагонів-цистерн при підготовці їх до ремонту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В.Лазаряна, 2015) Мілянич, Андрій РомановичUK: Дисертація присвячена питанню підвищення ефективності підготовчих робіт до ремонту вагонів-цистерн шляхом вдосконалення технології очищення внутрішніх поверхонь порожнин котлів. Проведений детальний огляд вітчизняної та зарубіжної науково-технічної літератури з теми дисертації, у результаті чого встановлено, що при очищенні внутрішніх поверхонь котлів вагонів-цистерн від вантажів, які тверднуть, практично відсутні будь-які засоби механізації для реалізації даного технологічного процесу. Розроблені математичні моделі основних принципів руйнування кристалізованих залишків швидкотверднучих речовин, які ґрунтуються на основі комплексного механічного впливу, який об’єднує динамічні удари комплексу руйнівних шарошок і секційно набраних та евольвентно закріплених наборів гнучких робочих елементів. Встановлено, що найбільше зусилля контактної взаємодії виникає при обробці застиглої маси торцевою щіткою. При цьому в контакт із поверхнею обробки одночасно вступають всі робочі торці дротинок секцій інструменту, отже прикладання максимальної потужності даного процесу обробки розглядаємо, як процес поверхневого шліфування. Розроблені практичні рекомендації із забезпеченням ефективності технології очищення внутрішніх поверхонь вагонів-цистерн перед постановкою їх в ремонт. При аналізі роботи існуючого та запропонованого методу очистки цистерн показано економічну доцільність та ефективність запропонованого механізму.Item Удосконалення технології очищення котлів вагонів-цистерн при підготовці їх до ремонту (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015) Мілянич, Андрій РомановичUKR: Дисертація присвячена питанню підвищення ефективності підготовчих робіт до ремонту вагонів-цистерн шляхом вдосконалення технології очищення внутрішніх поверхонь порожнин котлів. Проведений детальний огляд вітчизняної та зарубіжної науково-технічної літератури з теми дисертації, у результаті чого встановлено, що при очищенні внутрішніх поверхонь котлів вагонів-цистерн від вантажів, які тверднуть, практично відсутні будь-які засоби механізації для реалізації даного технологічного процесу. Розроблені математичні моделі основних принципів руйнування кристалізованих залишків швидкотверднучих речовин, які ґрунтуються на основі комплексного механічного впливу, який об’єднує динамічні удари комплексу руйнівних шарошок і секційно набраних та евольвентно закріплених наборів гнучких робочих елементів. Встановлено, що найбільше зусилля контактної взаємодії виникає при обробці застиглої маси торцевою щіткою. При цьому в контакт із поверхнею обробки одночасно вступають всі робочі торці дротинок секцій інструменту, отже прикладання максимальної потужності даного процесу обробки розглядаємо, як процес поверхневого шліфування. Розроблені практичні рекомендації із забезпеченням ефективності технології очищення внутрішніх поверхонь вагонів-цистерн перед постановкою їх в ремонт. При аналізі роботи існуючого та запропонованого методу очистки цистерн показано економічну доцільність та ефективність запропонованого механізму.Item Конструкції будівель і споруд(Тернопільський національний технічний університет імені І. Пулюя, 2017) Лучко, Йосип Йосипович; Назаревич, Богдан Леонович; Ковальчук, Віталій ВолодимировичUK: У підручнику викладено основні відомості з проектування та експлуатації дерев’яних, пластмасових, металевих, залізобетонних та кам’яних конструкцій, будівель і споруд – від концепції і загальних принципів до надійності і довговічності. Розглядаються несучі остови каркасних та великопрогонових будівель, із застосуванням різноманітних конструкцій покриття, та спеціальні металеві споруди. Наведено основні фізико-механічні властивості бетону, арматури та залізобетону та наведено приклади розрахунки звичайних і попередньо напружених залізобетонних елементів за двома групами граничних станів. Подаються сучасні залізобетонні просторові тонкостінні покриття для спеціальних наземних і підземних споруд. Даються рекомендації із конструюванню елементів будівель. Книга призначена для студентів будівельних і механічних спеціальностей технічних університетів, буде корисною для викладачів, аспірантів, магістрів цих же навчальних закладів, а також для науковців, інженерно-технічних працівників, проектувальників та експлуатаційників.Item Механізм для очистки котла цистерни від залишків пеку(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Мілянич, Андрій РомановичUKR: 1. Назва винаходу: механізм для очистки котла цистерни від залишків пеку 2. Галузь астосування: відноситься до інструментів для очищування поверхні металу від затверділих нашарувань. 3. Суть винаходу полягає у тому, що механізм для очистки котла цистерни від залишків пеку, що містить вісь встановлену з можливістю обертання, і зв'язану з нею по меншій мірі одна торцева щітка із засобом її притискування до поверхні очистки, виконаного у вигляді важільної системи відрізняється тим, що інструмент обробки закріплений до рухомої каретки з можливістю її зворотно-поступального переміщення тролея, яка вільно встановлена і закріплена по довжині порожнини котла цистерни, до даної каретки ще закріплений триланковий зубчастий механізм із знакоперемінним обертанням вихідного колеса, на вихідному валу якого закріплений важіль з можливістю здійснення ним зворотно-поступального коливного руху. 4. Альтернативне рішення: збірний інструмент, в який включено очисні щіткові елементи металевого ворсу, переміщується в порожнині котла цистерни при посередництві електромагнітів, які переміщується зовнішньою поверхнею даної цистерни. 5. Технічний результат: розширення технологічних можливостей, зокрема, створенням спроможності руйнування монолітності затверділих нашарувань пеку і його відокремлення від поверхні металу.