Статті КЛ
Permanent URI for this collection
RU: Статьи
EN: Articles
EN: Articles
Browse
Browsing Статті КЛ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 115
Results Per Page
Sort Options
Item Визначення функції напрацювання ізоляції ТЕД за експериментальними даними(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Капіца, Михайло ІвановичUKR: У статті розглянутий один із варіантів визначення функції опірності ізоляції обмоток збудження ТЕД за значеннями зворотної напруги на основі згладжування функцій та теорії відновлення технічних об’єктів.Item Влияние изгибной жесткости на динамические свойства вант(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Мисюра, Е. А.RU: Статья посвящена анализу влияния изгибной жесткости на динамические свойства вант. Построена математическая модель свободных колебаний ванты без учета демпфирования. Выполнено исследование влияния изгибной жесткости на свободные колебания системы. Отмечено, что учет изгибной жесткости приводит к увеличению частоты свободных колебаний ванты.Item Прогнозування станів однотипного локомотивного парку (ВЛ8) Придніпровської залізниці(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Лагута, Василь Васильович; Капіца, Михайло ІвановичUKR: У статті розглядається прогнозування стаціонарного режиму станів парку локомотивів ВЛ8 на підставі рівнянь Колмогорова теорії масового обслуговування та оптимізаційної задачі з використанням даних спостережень.Item Определение рациональных периодов восстановления изоляции катушек возбуждения ТЭД(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Капица, Михаил Иванович; Лагута, Василий ВасильевичRUS: Рассматривается задача определения рациональных периодов восстановления изоляции катушек возбуждения ТЭД на основе прогнозирования надежности, опираясь на стохастические методы.Item Визначення необхідної кількості піврейсів для виконання заданого обсягу роботи маневровими локомотивами на пасажирській станції(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Боднар, Борис Євгенович; Болжеларський, Ярослав ВолодимировичUKR: Розроблена методика розрахунку необхідної кількості піврейсів для виконання заданого обсягу маневрової роботи на пасажирській станції. Розрахунок кількості піврейсів проводиться на основі графіку руху поїздів та технологічних процесів роботи станції і пасажирського вагонного депо.Проаналізовано типи маневрових піврейсів, розраховано необхідну їх кількість для конкретного маневрового району. Приведено результати дослідної поїздки, які узгоджуються з результатами розрахунку.Item О несравнимых вариантах в задаче тяговых расчетов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Боднарь, Борис Евгеньевич; Босов, Аркадий Аркадьевич; Бобырь, Дмитрий ВалерьевичRU: Рассмотрена методика определения множества несравнимых вариантов траекторий движения.Item Тягово-энергетические испытания (ТЭН) рельсового автобуса 620 м(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Боднарь, Борис Евгеньевич; Гагин, Л. Ф.; Гилевич, О. И.; Варфоломеев, В. У.; Бобырь, Дмитрий Валерьевич; Очкасов, Александр Борисович; Шепотенко, А. П.; Евдомаха, Григорий ВасильевичRUS: Авторами предложена методика проведения тягово-энергетических испытаний рельсового автобуса. В соответствии с разработанной методикой проведены испытания, результаты проведения которых изложены в статье.Item Використання інформації бортових систем діагностування при визначенні технічного стану вузлів локомотива(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Боднар, Борис Євгенович; Варченко, В. К.; Очкасов, Олександр Борисович; Грищенко, Микола АнатолійовичUKR: Розглянуті питання підвищення ефективності обробки інформації бортових систем діагностування локомотивів. Приведені приклади обробки інформації бортової системи діагностування електровозів ДЕ1. Надані пропозиції по удосконаленню систематизації та обробки інформації бортових систем діагностування.Item Організація раціональної системи утримування тепловозів серії ТГМ4 на прикладі ВАТ «Металургійний комбінат «Запоріжсталь»(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Капіца, Михайло ІвановичUKR: Метою роботи є визначення раціональної системи утримування гідромеханічної передачі тепловозів серії ТГМ4 для наперед встановленої надійності парку локомотивів при мінімальних витратах коштів та трудомісткості.Item Постановка задачи определения продолжительности зон н-характеристики при расчетах на надежность технических объектов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Лагута, Василий Васильевич; Капица, Михаил ИвановичUKR: У статті розглянуто постановку задачі визначення довжини зон H-характеристики з урахуванням властивостей функції середнього числа відмов та функції інтенсивності відмов. Постановка задачі сформульована як задача на визначення структури.Item Організація раціональної системи утримування ізоляції тягових двигунів електровозів постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Капіца, Михайло ІвановичUKR: Запропоновано математичну модель визначення залишкового ресурсу ізоляції тягових електричних машин локомотивів з урахуванням її початкової якості та мінімальних витрат на виконання відновлювальних робіт з метою побудови раціональної системи її утримування.Item Аналитические зависимости для определения сопротивления качению конических колес (препринт)(Хмельницький державний університет, 2010) Довбня, Николай Петрович; Коренюк, Роман Александрович; Бондаренко, Леонид НиколаевичRU: Приведены аналитические зависимости, которые позволяют определить коэффициент трения качения для конических колес подвесных однорельсовых тележек и малоопорных поворотных устройств кранов.Item Моделювання нерівномірності обертання колінчастого вала дизеля(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2010) Боднар, Борис Євгенович; Очкасов, Олександр Борисович; Децюра, Олександр Якович; Черняєв, Дмитро ВікторовичUKR: Розглянуто питання діагностування дизелів та природа виникнення нерівномірності обертання колінчастого вала. Наведено результати моделювання нерівномірності частоти обертання колінчастого валу дизеля типу ІД 12. На підставі моделювання отримано залежності, відповідні прояву дефектів в роботі вузлів дизеля.Item Встановлення технічного стану рухомого складу залізниць у судовій залізнично-транспортній експертизі(Харків, «Право», 2010) Болжеларський, Ярослав Володимирович; Бобир, Дмитро ВалерійовичUKR: На основі опису обставин залізнично транспортної пригоди уточнено об’єкт дослідження залізнично-транспортної експертизи та встановлено його технічний стан згідно ДСТУ 2860-94.Item Минимаксные стратегии в задачах технического обслуживания и ремонта тягового подвижного состава(Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Луганськ, 2011) Капица, Михаил Иванович; Крячко, ВалерийRUS: Излагается метод определения периодов работ для сложных технических объектов при неизвестных вероятностных характеристиках надежности. Предлагается использовать минимаксный принцип. Показано, как при некоторых ограничениях задача определения Максимума-минимума дробно-линейного функционала сводится к определению максимума-минимума дробно-линейной функции по некоторому конечному множеству специально подобранных точек.Item Сравнение моделей технического обслуживания тягового подвижного состава по неполным данным(Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Луганськ, 2011) Капица, Михаил Иванович; Крячко, Валерий; Коваль, АндрейRUS: По известным моделям технического обслуживания и ремонта при полном отсутствии информации о надежности тягового подвижного состава (ТПС) и при одной известной точке функции распределения «времени жизни» ТПС определены оптимальные планы диагностических проверок, проведено сравнение указанных моделей.Item Аналитические зависимости для определения сопротивления качению конических колес(Хмельницкий национальный университет, Хмельницкий, 2011) Довбня, Николай Петрович; Довбня, Микола Петрович; Dovbnya, Mikola P.; Dovbnya, Nikolay P.; Бондаренко, Леонид Николаевич; Бондаренко, Леонід Миколайович; Bondarenko, Lеоnid M.; Bondarenko, Leonid N.; Коренюк, Роман Александрович; Коренюк, Роман Олександрович; Korenyuk, Roman А.; Koreniuk, Roman O.RU: Приведены аналитические зависимости, которые позволяют определить коэффициент трения качения для конических колес подвесных однорельсовых тележек и малоопорных поворотных устройств крановItem Использование диагностической информации при разработке системы управления техническим состоянием локомотивов(2011) Боднарь, Борис Евгеньевич; Очкасов, Александр Борисович; Боднарь, Евгений БорисовичRUS: Рассматриваются проблемы использования диагностической информации при разработке системы управления техническим состоянием локомотивов.Item Распределение требований к надежности технического объекта между его узлами и агрегатами(Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Луганськ, 2011) Капица, Михаил Иванович; Крячко, ВалерийRUS: Рассматривается вопрос о предъявлении требований к надежности отдельных узлов и агрегатов технического объекта на этапе эскизного проектирования для случая, когда требования по надежности системы в целом известны.Item Автоматизація розв’язання рівняння руху поїзда при виконанні тягових розрахунків(УкрДАЗТ, Харків, 2012) Капіца, Михайло Іванович; Бобирь, Дмитро ВалерійовичUKR: Запропонована методика інтегрування рівняння руху в аналітичному вигляді та надані основні моменти побудови програми тягових розрахунків для користувачів. Досліджена точність інтегрування рівняння руху різними чисельними методами шляхом порівняння результатів рішення з точним.