Кафедра "Теоретична механіка" (з 2016 року каф. "Теоретична та будівельна механіка")
Permanent URI for this community
RU: Кафедра "Теоретическая механика" с 2016 г. "Теоретическая и строительная механика"
EN: Department of Theoretical Mechanics 2016 "Theoretical and Structural Mechanics"
EN: Department of Theoretical Mechanics 2016 "Theoretical and Structural Mechanics"
Browse
Browsing Кафедра "Теоретична механіка" (з 2016 року каф. "Теоретична та будівельна механіка") by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 88
Results Per Page
Sort Options
Item Исследование продольных усилий в поезде, вызванных переломами продольного профиля пути и управляющими воздействиями(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1979) Маслеева, Людмила ГригорьевнаRU: В данной работе разработана методика определения продольных усилий, возникающих в длинносоставных грузовых поездах в процессе их движения по участкам со сложным очертанием продольного профиля пути при наличии управляющих воздействий.Item Напряжённо-деформированное состояние крупнотоннажных контейнеров в условиях эксплуатации(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1987) Кострица, Сергей АнатольевичRU: В работе применен метод конечных элементов в форме метода перемещений. Для решения системы дифференциальных уравнений, описывающих движение системы «железнодорожная платформа-контейнер-груз» при продольном ударе, использован метод Ньюмарка, относящийся к методам прямого интегрирования. Результаты теоретических исследований сопоставлены с результатами натурных испытаний.Item Дослідження ударної витривалості обладнання та кузовів вантажних(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 1996) Колбун, Віктор ВікторовичUK: Мета дисертаційної роботи – узагальнення досвіду ДІІТу та інших підприємств в галузі організації ресурсних випробувань, серед інших, рефрижераторного рухомого складу і розробка методики і технології проведення ресурсних випробувань вагонів на ударну витривалість, яка дозволяє відтворити еквівалентні по силі дії умови експлуатації, за порівняно короткий період часу.Item Визначення навантаженності вагонів-самоскидів при ударі падаючим вантажем з метою забезпечення міцності(Днепропетровский государственный технический университет железнодорожного транспорта, 2001) Султан, Олександр ВасильовичUK: У результаті вирішення динамічної задачі про удар падаючим зосередженим вантажем обчислювалися значення параметрів ударного процесу, поля переміщень досліджуваної конструкції вагона-самоскида. За результатами розрахунків було дано рекомендації заводам-виробникам щодо вибору конструкції верхньої рами і настилу помосту.Item Применение МКЭ к задачам оптимального проектирования несущих конструкций подвижного состава железнодорожного транспорта(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Кострица, Сергей АнатольевичRU: Рассмотрены вопросы применения МКЭ в задачах оптимального проектирования подвижного состава железных дорог. Приведена общая схема процесса оптимизации, построенная на основе метода проекции градиента.Item Результаты прочностных испытаний электровоза ДС-3(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Блохин, Евгений Петрович; Кострица, Сергей Анатольевич; Чумак, В. В.; Островерхов, Николай Петрович; Султан, Александр Васильевич; Даценко, Виктор Николаевич; Кривчиков, Алексей ЕвгеньевичUK: У статті приведені результати міцнісних випробувань електровоза ДС3.Item Експериментальне дослідження зносу бандажів електровозів ВЛ11м з різними профілями(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Коротенко, Михайло Леонідович; Заболотний, Олександр Миколайович; Недужа, Лариса Олександрівна; Нестеренко, Н. М.; Ягода, Дмитро ОлександровичUA: Проведені експериментальні дослідження зносу бандажів електровоза в гірських умовах Львівської залізниці. Розглядались періоди експлуатації електровоза з різними профілями коліс.Item Особенности колебаний электровозов, имеющих подвешивание тягового привода класса II(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Блохин, Евгений Петрович; Коротенко, Михаил Леонидович; Грановский, Роман Беркович; Чумак, В. В.; Гаркави, Наум Яковлевич; Дзичковский, Евгений МихайловичUA: Стаття присвячена впливу розміщення тягових двигунів і редукторів на коливання рам візків і кузова електровоза, що має підвішування тягового привода класу II.Item Определение по результатам ходовых испытаний усталостной прочности несущих конструкций железнодорожных вагонов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Блохин, Евгений Петрович; Черкашин, Ю. М.; Манашкин, Лев Абрамович; Коротенко, Михаил Леонидович; Мямлин, Сергей Витальевич; Грановский, Роман Беркович; Горобец, Владимир Леонидович; Гаркави, Наум Яковлевич; Федоров, Евгений ФедоровичUA: Приведено алгоритми обробки результатiв ходових випробувань залiзничних вагонiв з метою визначення запасу витривалостi несучих конструктивних элементiв.Item Спосіб визначення напружень в диску залізничного колеса(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Рейдемейстер, Олексій Геннадійович; Вакуленко, Ігор Олексійович; Рейдемейстер, Геннадій Валеріанович; Перков, Олег Миколайович; Лашко, Анатолій ДмитровичUK: Спосіб визначення напружень в диску залізничного колеса, по якому проводять аналіз розподілу виникаючих еквівалентних напружень залежно від форми диска. Напруження в диску визначають за допомогою розв'язання кубічного полінома, який описує геометричну сукупність точок, які окреслюють переріз диска колеса.Item К вопросу об оценке усталостной прочности деталей из малоуглеродистых и низколегированных сталей при циклическом нагружении(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Блохин, Евгений Петрович; Коротенко, Михаил Леонидович; Мямлин, Сергей Витальевич; Грановский, Роман Беркович; Горобец, Владимир Леонидович; Гаркави, Наум Яковлевич; Федоров, Евгений Федорович; Клюевский, Вячеслав Васильевич; Черкашин, Ю. М.; Манашкин, Лев АбрамовичRU: Предлагается методика экспериментальной оценки усталостной прочности конструкции при помощи трехэлементной розетки деформаций.Item Спосіб виготовлення порожнистої осі колісної пари рухомого складу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Пименов, Анатолій Романович; Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Рейдемейстер, Геннадій Валеріанович; Анофрієв, Василь Григорович; Ілюкович, Олександр Будимирович; Донченко, Анатолій Володимирович; Лашко, Анатолій Дмитрович; Костенко, Анатолій Олександрович; Кукуй, Давид ПетровичUKR: Спосіб виготовлення порожнистої осі колісної пари рухомого складу, при якому виконують гарячу профілюючу деформацію заготовки та чистову токарну обробку наскрізного отвору. Отвір піддають чистовій токарній обробці з обох торців лише на відстань 22-23 % від загальної довжини осі, а збільшення діаметра складає 9-10 % від діаметра отвору після гарячої деформації.Item Стопорна шайба(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Жаковський, Олександр Дмитрович; Колбун, Віктор Вікторович; Свінухов, Віктор Павлович; Шатунов, Олександр ВасильовичUK: Стопорна шайба виконана у вигляді плоского розрізного кільця, з'єднаного з хвостовиком. Шайба виконана із пружного матеріалу, хвостовик виконаний у вигляді частини кільця, з'єднаного перемичкою з розрізним кільцем, утворюючи з ним одне ціле. Між шайбою та її хвостовиком по обидві сторони від перемички існує зазор.Item Спосіб охолодження при термічному зміцненні бандажів для залізничних коліс(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Анофрієв, Василь Григорович; Іващенко, Ірина Михайлівна; Донський, Анатолій Іванович; Грищенко, Микола МиколайовичUKR: Спосіб охолодження при термічному зміцненні бандажів для залізничних коліс, при якому після гарячої формоутворюючої деформації бандажі складають на бокові поверхні один на одний у стопи, завантажують у печі, аустенітизують та переносять у бак з водою. Між боковими поверхнями бандажів у стопі утворюють зазор.Item Спосіб визначення твердості по Брінелю(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Грищенко, Микола Анатолійович; Перков, Борис ОлексійовичUKR: Спосіб визначення твердості по Брінелю вуглецевих сталей, за яким вимірюють швидкість розповсюдження звукових коливань в металі. Величину НВ визначають з обернено пропорційного співвідношення між поточними значеннями НВ і V для визначеної марки сталі.Item Спосіб визначення критичного значення коефіцієнта інтенсивності напружень при руйнуванні(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Мямлін, Сергій Віталійович; Перков, Олег Миколайович; Громик, Олександр АнатолійовичUK: Спосіб визначення критичного значення коефіцієнта інтенсивності напружень (К1с) при руйнуванні включає руйнування зразка та обчислення К1с з урахуванням енергії зростання осередків руйнування. При визначенні К1с додатково враховують величину енергії зародження осередків руйнування.Item Спосіб визначення коефіцієнта інтенсивності напружень(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Грищенко, Микола Анатолійович; Громик, Олександр АнатолійовичUKR: Спосіб визначення коефіцієнта інтенсивності напружень ( ), при якому виконують статичне навантаження зразка до межі плинності, визначають рівень опору границь зерен розповсюдженню смуг ковзання ( ) та розраховують.Item Пристрій для зняття, повороту і установки бічної рами візка вантажного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Жаковський, Олександр Дмитрович; Колбун, Віктор Вікторович; Смірнов, Борис Миколайович; Свінухов, Віктор Павлович; Шатунов, Олександр ВасильовичUK: Пристрій для зняття, повороту і установки бічної рами візка вантажного вагона включає каретку, мотор-редуктор, пристосування для кантування, захвати, раму, гідро- або пневмоприводи, платформу, ротор.Item О показателях эффективности скоростного транспорта(Збірник науковіх праць ДЕТУТ, 2008) Кравец, Тамила Викторовна; Кравец, Виктор ВладимировичRU: Предложен показатель эффективности скоростного наземного транспорта, основанный на классической мере механического движения. Установлены аналитические зависимости связывающие введенный и некоторый известный показатель. Проведен анализ комплекса проблем, возникающих при эксплуатации колесных транспортных экипажей в диапазоне скоростей 150-600 км/ч. Обосновывается концепция комбинированного скоростного наземного транспорта, объединяющего преимущества автомобиля и экраноплана.Item Удосконалення методу обчислення матриці інерції колісної пари з урахуванням технологічних припусків на виготовлення(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Кравець, Віктор Володимирович; Кравець, Таміла Вікторівна; Харченко, Олександр ВалерійовичUK: Запропоновано алгоритм обчислення матриці інерції колісної пари з урахуванням технологічних припусків на виготовлення. Метод обчислення побудований на основі кватерніонних матриць, які враховують перекіс осей симетрії та зміщення підконструкцій в допустимих межах.