Кафедра "Автоматизований електропривод" (з 2013 року кафедра "Електротехніка та електромеханіка")
Permanent URI for this community
RU: Кафедра "Автоматизированный электропривод" с 2013 года "Электротехника и электромеханика"
EN: The department "Automatic Electric" 2013 "Electrical Engineering and Electromechanics"
EN: The department "Automatic Electric" 2013 "Electrical Engineering and Electromechanics"
Browse
Browsing Кафедра "Автоматизований електропривод" (з 2013 року кафедра "Електротехніка та електромеханіка") by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 70
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив уніфікації релейних елементів на надійність систем керування рухомим складом(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Дубинець, Леонід Вікторович; Момот, Олександр ІвановичUKR: У статті з використанням теорії імовірності досліджено вплив зменшення типів запасних реле на рівень їхньої безвідмовної роботи. Показана доцільність проведення уніфікації усіх видів реле, які застосовуються у системах керування рухомим складом залізниць, з використанням сучасних мікроконтролерів.Item Статистическая полумарковская модель оценки показателей надежности электромеханической системы(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Кажан В. Е.RU: В работе рассматривается полумарковская модель процесса эксплуатации и приводится алгоритм оценки показателей надежности электромеханической системы, основанный на методе статистического моделирования (рис. 1) [5].Item Експертиза технічних умов – важливий етап розробки та виготовлення виробів для рухомого складу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, Дніпропетровськ, 2006) Мямлін, Сергій Віталійович; Дубинець, Леонід Вікторович; Вислогузов, Віктор Тихонович; Дуганов, Олександр ГеоргійовичUKR: Важливим етапом розробки та виготовлення виробів для рухомого складу є якісна експертиза проектів технічних умов ще на стадії їх розробки. У статті наведені складові частини проекту технічних умов, критерії відповідності проекту існуючим нормам, основні характерні недоліки проектів та механізм їх усунення.Item Уніфікація реле – ефективний шлях підвищення надійності систем керування рухомим складом у сучасних умовах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Дубинець, Леонід Вікторович; Карзова, Оксана Олександрівна; Маренич, Оксана Леонідівна; Момот, Олександр ІвановичUKR: Показаний рівень уніфікації реле у схемах керування діючим рухомим складом, можливість суттєвого його підвищення, що важливо як з точки зору зменшення витрат в експлуатації на утримання систем керування, так і з точки зору покращення ремонтопридатності релейних пристроїв.Item Обґрунтування вибору потужності тягового перетворювача багатосистемних електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Муха, Андрій МиколайовичUKR: У статті проведений аналіз впливу виду тягового двигуна на потужність тягового статичного перетворювача. Введено поняття модуль тягового перетворювача й отримані основні кількісні співвідношення для тягових перетворювачів з різним числом модулів.Item Тягово-энергетические испытания (ТЭН) рельсового автобуса 620 м(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Боднарь, Борис Евгеньевич; Гагин, Л. Ф.; Гилевич, О. И.; Варфоломеев, В. У.; Бобырь, Дмитрий Валерьевич; Очкасов, Александр Борисович; Шепотенко, А. П.; Евдомаха, Григорий ВасильевичRUS: Авторами предложена методика проведения тягово-энергетических испытаний рельсового автобуса. В соответствии с разработанной методикой проведены испытания, результаты проведения которых изложены в статье.Item Вплив умов експлуатації на надійність двигунів компресорів електропоїздів постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропептровськ, 2007) Дубинець, Леонід Вікторович; Устименко, Дмитро Володимирович; Жернаков, Є.О; Краснов, Роман ВолодимировичUKR: На основі статистичних даних досліджено вплив умов експлуатації на надійність двигунів компресорів електропоїздів постійного струму. Основною причиною високої пошкоджуваності двигунів є значний перегрів обмоток якоря та головних полюсів в наслідок тривалих перевантажень по струмові. Одним з шляхів вирішення цієї проблеми є вдосконалення апаратури захисту.Item Сучасні мікроконтролери в схемах рухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Устименко, Дмитро ВолодимировичUKR: Наведена загальна структура мікроконтролера, сформульовані основні вимоги до нього та периферійних пристроїв у разі застосування в системах автоматичного керування рухомим складом. Проведено аналіз і визначена перспективна структура сучасних систем керування на базі мікроконтролерної техніки.Item Визначення якості комутації тягових двигунів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Безрученко, Валеріан Миколайович; Шаповалов, Андрій В’ячеславовичUK: У статті показано вплив зміни повітряних зазорів під додатковими полюсами на положення середньої лінії зони безіскрової роботи. Запропоновано спосіб прогнозування положення середньої лінії зони безіскрової роботи залежно від відхилень геометричних параметрів магнітного кола додаткових полюсів.Item Вплив допусків на виготовлення деталей магнітної ланки додаткових полюсів на степінь іскріння тягових двигунів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Безрученко, Валеріан Миколайович; Шаповалов, Андрій В’ячеславович; Запишний, Е. О.UK: Розглянуто який вплив роблять допуски на виготовлення магнітного ланцюга додаткових полюсів на ступінь іскріння тягових двигунів. Показано вплив зміни повітряного зазору під додатковими полюсами на визначення області безіскрової роботи та правильне налагодження цієї області.Item Математична модель електропривода поршневого компресора з двигуном ДК 406 (ДК 409) електропоїзда ЕР2(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Дубинець, Леонід Вікторович; Устименко, Дмитро Володимирович; Краснов, Роман Володимирович; Карзова, Оксана ОлександрівнаUKR: 3апропонована математична модель електропривода поршневого компресора з двигуном ДК 406 (ДК409).Item Особливості побудови математичної моделі електромеханічної системи з двигунами постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Кедря, Михайло МихайловичUKR: В статті розглядаються умови, при яких перехідні процеси в електромеханічних системах з двигунами постійного струму найточніше відображають властивості двигунів з точки зору зміни електромагнітної та механічної енергії. Надані рекомендації щодо використання розглянутих методів при побудові математичних моделей.Item О возможности модернизации электровозов переменного тока с коллекторными тяговыми двигателями(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Безрученко, Валериан Николаевич; Гилевич, О. И.; Муха, Андрей Николаевич; Шаповалов, Андрей ВячеславовичRUS: Рассмотрены вопросы введения нового режима работы тяговых коллекторных электродвигателей и применения статических преобразователей с целью повышения энергетических показателей электровозов переменного тока.Item Математична модель електропривода поршневого компресора з двигуном ДК 406 (ДК 409) електропоїзда ЕР2 (препринт)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Дубинець, Леонід Вікторович; Устименко, Дмитро Володимирович; Краснов, Роман Володимирович; Карзова, Оксана ОлександрівнаUKR: Запропонована математична модель електропривода поршневого компресора з двигуном ДК406 (ДК409).Item До питання використання тягових двигунів постійного струму на багатосистемному електрорухомому складі залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Дубинець, Леонід Вікторович; Маренич, Оксана Леонідівна; Муха, Андрій МиколайовичUKR: У статті порушені питання доцільності використання тягових двигунів постійного струму на багатосистемному електрорухомому складі залізниць.Item Вплив допусків на комутацію тягових двигунів при перехідних процесах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Дубинець, Леонід Вікторович; Шаповалов, Андрій В’ячеславовичUKR: У статті показано залежність ступеня іскріння тягового двигуна від практичної реалізації допусків на геометричні параметри магнітного кола додаткових полюсів при перехідних режимах під час відриву струмоприймача від контактної мережі та подальшого відновлення живлення.Item Визначення питомого об’єму статичних перетворювачів тягового електроприводу з двигунами постійного струму для багатосистемних електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Муха, Андрій Миколайович; Кузнєцов, О. В.UKR: У статті порушені питання визначення питомого об’єму статичних перетворювачів для багатосистемного електрорухомого складу залізниць.Item Мотор-компрессор ЭПС как объект регулирования(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Гилевич, О. И.; Дронов, Р. О.; Кушнерык, Я. П.; Корец, Е. В.UK: У статті проводиться аналіз роботи мотор-компресора в перехідних режимах, що значною мірою впливає на його надійність та визначає готовність локомотива до виконання його функцій.Item Вкладання безстикової колії на оздоровленому земляному полотні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Патласов, Олександр Михайлович; Арбузов, Максим Анатолійович; Рибкін, Віктор ВасильовичUKR: Розроблено методику визначення можливості укладання безстикової колії на оздоровленому земляному полотні. Введено такі критерії стабілізації земляного полотна як показник стабілізації та коефіцієнт стабілізації.Item Визначення експлуатаційних показників електричних апаратів кіл керування та захисту рухомим складом залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Карзова, Оксана ОлександрівнаUK: У статті розглянуті питання визначення рівня безвідмовної роботи та вартості утримання апаратури систем керування та захисту рухомого складу залізниць, як важливих складових показників надійності.