Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика (ДІІТ)
Permanent URI for this community
ENG: Bridges and tunnels: theory, research, practice
Browse
Browsing Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика (ДІІТ) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 213
Results Per Page
Sort Options
Item Некоторые аспекты надежности железобетонных пролетных строений автодорожных мостов(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Савчинский, Борис ВасильевичRU: В статье рассматриваются особенности и эффективность методики расчетного прогнозирования срока службы железобетонных пролетных строений автодорожных мостов, сделан анализ различных методик вероятностной основы запасов прочности конструкции, приведен нормативный график долговечности.Item Нові технології розробки обводнених родовищ м’яких порід(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Нікіфорова, Наталія Анатоліївна; Шустов, Олександр Олександрович; Стецюк, В. І.UK: Запропонований спосіб відкритої розробки обводнених м’яких порід Ново-Дмитрівського буровугільного родовища.Item Концептуальні напрямки розвитку техніки державної спеціальної служби транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Баранов, О. П.; Яковлєв, Сергій Олександрович; Крамар, Ігор Євгенович; Шаптала, Олександр ІвановичUKR: В статті розглядаються питання теоретичного обґрунтування критеріїв методики вибору зразків мобільної універсальної техніки для виконання завдань по відновленню об’єктів транспортної системи України.Item Температурные деформации неразрезных конструкций полигонального и криволинейного в плане очертания(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Тарасенко, Виктор Петрович; Рыкина, Вера ЛеонтьевнаRU: В статье рассматривается методика определения температурных деформаций элементов и перемещений опорных сечений неразрезных систем полигонального и криволинейного в плане очертания с использованием векторной алгебры и особенности температурных деформаций замкнутых систем.Item Моделювання прогонових будов мостів за їх фактичними модальними характеристиками(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Редченко, В. П.; Косяк, Вікторія МиколаївнаUK: В статті розглянуто моделі лінійних динамічних систем, запропоновано методику моделювання таких систем за їх фактичними модальними характеристиками.Item Исследование структуры и свойств минеральных добавок для бетонов и строительных растворов(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Коваленко, Валентина Владимировна; Коваленко, Сергей Владимирович; Вовк, А. И.; Заяц, Юрий ЛьвовичRU: В работе проведен анализ структуры и свойств минеральных добавок для бетонов и строительных растворов.Item Тестування методики спільного статичного розрахунку системи «споруда – ґрунтовий масив»(Дніпропетровський національний університет залізничного траснспорту імен академіка В. Лазаряна, 2012) Гуслиста, Ганна Едуардівна; Банніков, Дмитро ОлеговичRU: За результатами розв’язання тестових задач встановлюється можливість застосування розробленої методики спільного статичного розрахунку напружено-деформованого стану системи «споруда – ґрунтовий масив». В якості тестових були прийняті задачі розрахунку безанкерної шпунтової стінки, а також залізобетонної балки на ґрунтовій основі.Item Порівняльний аналіз НДС земляного полотна при модернізації(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Петренко, Володимир Дмитрович; Гузченко, Віктор Трохимович; Тютькін, Олексій Леонідович; Алхдур, Ахмад Муса Махмуд; Ковалевич, В. В.UKR: В статті наведені результати порівняльного аналізу напружено-деформованого стану земляного полотна при модернізації (виконання ротидеформаційних заходів).Item Вплив ексцентриситету на роботу стиснутих елементів в каркасі будівлі з ЛСТК(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Савицький, Микола Васильович; Зінкевич, О. Г.; Зінкевич, Андрій МиколайовичUK: Отримані залежності характеристик редукованих перерізів сталевих тонкостінних профілів від величини ексцентриситету прикладення стискаючого зусилля. Виконано оцінку значимості впливу додаткового ексцентриситету (виникаючого внаслідок зміщення центральних осей перерізу при редукуванні) та можливість його врахування для певних задач шляхом введення коефіцієнту.Item Математична модель оптимальної структури комплекту машин мобільних загонів механізації будівництва(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Баранов, О. П.; Щека, Ігор МиколайовичUKR: На основі аналізу використання засобів механізації для будівництва, реконструкції, відновлення об’єктів національної транспортної системи запропонована математична модель для визначення оптимального складу спеціалізованих комплектів будівельних машин.Item Дослідження підвищення несучої здатності земляного полотна для швидкісного руху потягів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Петренко, Володимир Дмитрович; Купрій, Володимир Павлович; Лісневський, Максим Анатолійович; Алхдур, Ахмад Муса МахмудUKR: При використанні геосинтетичних матеріалів в нашій країні було запропоновано багато варіантів підсилення земляного полотна. В роботі представлений аналіз результатів дослідження напружено-деформованого стану та деформацій конструкції залізничного насипу. Дослідження і результати аналізу свідчать про те, що напружений стан земляного полотна в значній мірі залежить від місця розташування, виду, форми та деформативних характеристик геосинтетичних матеріалів.Item Аналіз сучасних підходів до організаційно-технологічної надійності транспортних споруд(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Пшінько, Олександр Миколайович; Радкевич, Анатолій Валентинович; М’якенька, Ірина ВалеріївнаUKR: У статті проведено аналіз існуючих організаційно-технологічних систем, факторів, які впливають на надійність залізобетонних мостів та шляхопроводів та досліджений показник технологічності при виборі проекту ремонтно-відновлюваних робіт.Item Моделі оптимального розподілу капітальних вкладень на стадії календарного планування будівництва(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Радкевич, Анатолій Валентинович; Ткач, Т. В.UKR: Розроблено та досліджено систему обґрунтування надійності організаційно-технологічних рішень на основі інформативної та математичної сумісності вирішуємих задач.Item Переваги застосування теплоізоляції на основі модифікованого піноскла під час реконструкції та будівництва будівель, що експлуатуються на залізницях(Дніпропетровський національний універсиет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Краснюк, Андрій Віталійович; Щербак, Андрій СвятославовичUK: В статті розглянуті екологічні та експлуатаційні переваги теплоізоляції на основі піноскла. Описаний вплив різних факторів, таких як деформація, окислення, ерозія, перепади температури, а також показані такі властивості, як негорючість, екологічна, санітарна, хімічна і біологічна безпека.Item Обзор аналитических и экспериментальных методов исследования взаимодействия массива и крепи(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2012) Петренко, Владимир Иванович; Петренко, Владимир Дмитриевич; Тютькин, Алексей ЛеонидовичRUS: В статье приведен обзор аналитических и экспериментальных методов исследования взаимодействия массива и крепления. Результаты экспериментов с использованием центробежного моделирования показали ряд особенностей горного давления, которые рассмотрены в аналитическом обзоре.Item Оцінка вірогідності моделей вибору режимів організаційно-технологічних процесів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Радкевич, Анатолій Валентинович; Ткач, Т. В.UKR: У статті досліджено підхід до оцінки вірогідності організаційно-технологічної надійності на основі методу статистичного моделювання.Item Исследование напряженного состояния пролётного строения с предварительно напряженного железобетона(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2012) Попович, Николай Михайлович; Клименко, Игорь ВладимировичRUS: В статье рассматривается напряженное состояние предварительно напряженной железобетонной балки типового пролетного строения эксплуатируемого на железной дороге, описаны результаты исследования напряженного состояния железобетонной балки с применением смешанного армирования и с изменением формы поперечного сечения.Item Проблемы аварийности мостовых конструкций(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Мирошник, Виталий Анатольевич; Ключник, Сергей Владиславович; Журбенко, Михаил КузьмичRUS: В статье рассмотренные отдельные случаи разрушения искусственных сооружений при воздействии на них природных факторов.Item Хімічна та морфологічна оцінка якості цементу для виробництва залізобетонних шпал та хімічне дослідження води для бетонів і розчинів(Дніпропетровський національний університет залізничного траснпорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Коваленко, Алла Олексіївна; Заяць, Юрій Львович; Пшінько, Павло Олександрович; Коваленко, Сергій Володимирович; Яришкіна, Лариса Олександрівна; Васильєва, С. В.UK: В роботі проведено хімічний та морфологічний аналіз українських цементів для виробництва залізобетонних шпал та хімічне дослідження води для бетонів і розчинів.Item Дослідження стійкості позацентрово стисненого складеного стержня(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Солдатов, Кім ІвановичUK: В публікації надано рішення задачі стійкості стисненого стержня з використання моделі у вигляді шаруватої системи. Стержні шаруватої балки з’єднані пружними дискретними опорами (планками) або пружним шаром.