Статті КМТ
Permanent URI for this collection
EN: Articles
Browse
Browsing Статті КМТ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 246
Results Per Page
Sort Options
Item Совместный расчет уголковой подпорной стенки и грунтовой среды от кинематического возбуждения(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2003) Гришин, А. В.; Савчинский, Борис ВасильевичRU: В статье приведены методика и программный комплекс для совместного расчета подпорной стенки и грунтового массива как единой связанной динамической системы. Новизна задачи состоит в том, что при ее исследовании впервые используется теория пластического течения с укреплением. Такая постановка задачи дает возможность разработать, в дальнейшем, новый подход к расчету сооружений от сейсмического воздействия.Item Коливання прогінних будов типу 690/7к під час руху по ним поїздів із порожніх піввагонів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Борщов, Володимир Ілліч; Журбенко, Михайло Кузьмич; Распопов, Олександр СергійовичUK: У роботі розглядається поведінка прогінних будов з розрахунковим прогоном 110 м, виготовлених за типовими проектами 690/7 або 690/7К під час руху по ним поїздів із порожніх піввагонів.Item Розвиток основних дефектів залізобетонних прогінних будов залізничних мостів у часі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Борщов, Володимир Ілліч; Климов, В. І.UA: Аналізується розвиток дефектів водовідводу, захисного шару бетону і корозії арматури, а також вилуговування розчину залізобетонних залізничних прогінних будов із звичайною стрижневою арматурою в часі. Встановлено залежність розвитку дефектів у часі залежно від конструкції, часу встановлення в міст і норм проектування.Item Дослідження динаміки нерегулярних по довжинах прогонів мостових конструкцій(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Солдатов, Кім Іванович; Железняк, Глеб Сергійович; Гуржий, К. В.UA: Стаття присвячена питанню можливості заміни складних нерозрізних нерегулярних мостових конструкцій регулярними аналогами з мінімальними похибкуми при визначенні власних частот. Аналіз виконаний для реальної п’ятипрогінної мостової конструкції за схемою 66 +126 +147 +115 + 76 м.Item Динамічні випробування прогінної будови типу 690 7 К(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Борщов, Володимир Ілліч; Журбенко, Михайло Кузьмич; Сухоруков, Борис ДмитровичUK: У роботі розглядаються результати динамічних випробувань прогінних будов розрахунковим прогоном 110 м, виготовлених за типовим проектом 690 7 К .Item До питання про створення автоматизованої системи експлуатації штучних споруд залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Борщов, Володимир ІллічUK: Розглянуті питання, які пов’язані із створенням автоматизованої системи експлуатації штучних споруд окремо взятої залізниці. Наводиться припустимий склад системи, розглянуті режими її роботи. Наведена укрупнена блок-схема системи експлуатації штучних споруд.Item Дослідження динамічної роботи металевого арочного моста через р. Старий Дніпро у місті Запоріжжя(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Солдатов, Кім Іванович; Крюк, А. Г.UK: У статті на прикладі існуючого металевого арочного моста у м. Запоріжжя розглянуто застосування методики «пружних моделей» при розрахунках на коливання та стійкість подібних конструкцій. Власні вертикальні коливання арочної прогонової будови знаходяться у не рекомендованому нормами діапазоні періоду коливань (0,45…0,60 с.). На підставі розрахунків по наведеній методиці та аналізу результатів зроблено висновок щодо можливості стабілізації арочної прогонової будови.Item Урахування гідромеханіки демпферів при гасінні коливань прогінних будов мостів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Марочка, Віталій ВладиславовичUK: Розроблено багато методів гасіння вимушених коливань прогінних будов мостів з використанням гідродемпферів. Дана робота присвячена більш детальному розрахунку гідродемпферів, а саме основних робочих характеристик. Наведені рекомендації щодо оптимізації робочих характеристик гідродемпферів.Item Поперечні сили в рейках колії, що виникають під час руху поїздів по прогінниих будовах типу 690/7К(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Борщов, Володимир Ілліч; Журбенко, Михайло Кузьмич; Трякін, А. П.UK: Робота присвячена експериментальному визначенню величин поперечних сил у рейках колії на прогінних будовах типу 690/7К під час руху по ним поїздів.Item О жесткости опор реальных мостовых конструкций(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровс, 2004) Солдатов, Ким Иванович; Железняк, Глеб Сергеевич; Гуржий, К. В.RU: В статье рассмотрен вопрос определения реальной жесткости мостовых опор и необходимости в некоторых случаях при расчете собственных частот мостовых конструкций заменить абсолютно жесткие опоры упругими.Item Взаємодія мостових конструкцій з рухомим навантаженням(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Марочка, Віталій ВладиславовичUK: При проектуванні й експлуатації мостів розрізних систем часто зіштовхуються з надмірними коливаннями пролітних будівель під тимчасовим навантаженням. З іншого боку, розроблений цілий ряд конструкцій гасителів, що можуть бути приведені до опорних демпферів. Розрахунок таких конструкцій представлений у даній роботі.Item Визначення вантажопідйомності балкових залізобетонних прогінних будов залізничних мостів на підставі інструкції ЦП/0085(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Борщов, Володимир Ілліч; Солдатов, Кім ІвановичUA: У роботі розглядаються основні правила визначення вантажопідйомності балкових залізобетонних прогінних будов залізничних мостів на підставі вітчизняного нормативного документа ЦП/0085.Item О сроке службы малых и средних мостов на периферийных автомобильных дорогах(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Солдатов, Ким Иванович; Мадатов, В. И.RU: В статье на основании анализа результатов обследования большого количества мостов предлагается совершенно иной подход к проектированию, постройке, содержанию и сроку эксплуатации периферийных мостов.Item Застосування комбінаційних епюр при визначенні екстремальних факторів у конструкціях мостів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Артьомов, Віталій ЄвгеновичUK: Метод комбінаційних епюр використовується для уточнення значень деформаційних або силових факторів в конструкціях автодорожніх мостів, запроектованих під багатосмуговий рух автомобілів.Item Архітектурні особливості мостів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Закора, Олександр ЛеонтійовичUK: Розглянуті загальні відомості про рхітектуру мостів та на прикладі пішохідних мостів показані вдалі архітектурні рішення.Item Теоретичні дослідження вільних коливань прогінних будов розрахунковим прогоном 110 м серії 3.501.2-139(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Харитонова, Тамара Федорівна; Борщов, Володимир ІллічUK: Розглянуто результати теоретичних досліджень перших шести форм вільних коливань металевих прогінних будов із коробчатими елементами закритого типу і величиною розрахункового прогону 110 м серії 3.501.2-139.Item Гашение колебаний мостовых конструкций(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Закора, Александр ЛеонтиевичRU: Рассмотрены результаты теоретических и экспериментальных исследований конструкционного, динамического и конструктивного гашения колебаний пролетных строений мостов.Item До питання про класифікацію опор залізничних мостів під дві колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Солдатов, Кім Іванович; Борщов, Володимир Ілліч; Сіліна, Ю. Ю.UK: Розглядаються деякі питання, які пов’язані з визначенням вантажопідйомності опор двоколійних залізничних мостів.Item Динамічна інтерпретація системи навантаження «вагон-колія-земполотно» в розрахунках транспортних відкосів методом скінченних елементів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Петренко, Володимир Дмитрович; Цепак, Станіслав ВладиславовичUKR: Запропоновано динамічну інтерпретацію та розширений аналіз комп’ютерної презентаційної графіки розрахунку земляного залізничного полотна.Item Колебания континуальных балок с промежуточными опорами(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Распопов, Александр СергеевичRU: Результаты исследований, основанных на применении логических моделей, использованы для учета промежуточных опор неразрезных многопролетных балок. Полученные матрицы учитывают любые возможные сочетания упругих закреплений как концевых, так и промежуточных участков континуальных балок. При этом исключаются дополнительные решения для частей стержня в местах расположения сосредоточенных масс, упругих опор или шарниров.