Інші праці КІСЕ
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КІСЕ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 145
Results Per Page
Sort Options
Item Анализ методов антикоррозионной защиты подземных сооружений(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта., 1974-12-20) Дьяков, Виктор АлексеевичRUS: В работе рассматривается метод определения потенциалов рельсов за время хода электровоза по межподстанционной зоне. Потенциал и энергию токоведущих рельсов предлагается использовать для защиты подземных сооружений от электрокоррозии.Item Автоматизована система обліку та контролю електроенергії дистанцій електропостачання залізниць(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 2002-02-05) Кузнецов, Валерій ГеннадійовичUKR: У дисертації розроблена нова автоматизована система обліку і контролю електроенергії дистанцій електропостачання залізниць (АСКОЕ), що відрізняється розширеними функціями, що дозволяють впливати на економію електроенергії. У числі додаткових функцій АСКОЕ – раціональне переведення тягових підстанцій на диференційовані тарифи оплати за активну та реактивну електроенергію, контроль за раціональним електрообігрівом приміщень дистанцій електропостачання, прогнозування місячних витрат електроенергії тягових підстанцій, непрямий контроль за спрацьовуванням ресурсу тягових трансформаторів.Item Спосіб визначення стану залізобетонної опори контактної мережі(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Полях, Олександр Миколайович; Кузнєцов, Валерій ГеннадійовичUK: Спосіб визначення стану залізобетонної опори контактної мережі, при якому виконують нанесення нормованого удару, записують збудження опори, який відрізняється тим, що удар виконують у декількох точках по висоті та периметру, розкладають отриманий сигнал на спектр, після чого виділяють частоти з максимальною амплітудою, розраховують розкид спектра частот в різних точках, при величині розкиду частот більше еталонного роблять висновок, що опора знаходиться в критичному або передаварійному стані, при величині розкиду частот менше еталонного роблять висновок про робочий стан опори.Item Ударний пристрій віброакустичного діагностування(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Полях, Олександр МиколайовичUK: Ударний пристрій віброакустичного діагностування, який складається з корпусу, в якому розміщено ударний стержень з пружиною, також має фіксатор для утримання пружини у стиснутому стані та упорний напрямний елемент, виконаний на передній частині корпусу.Item Пристрій захисту рейкових кіл ділянок тяги змінного струму від впливу зворотного постійного тягового струму(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Разгонов, Адам Пантелійович; Дьяков, Віктор Олексійович; Гілєвіч, Олег Ілліч; Журавльов, Антон ЮрійовичUKR: Пристрій захисту рейкових кіл ділянок тяги змінного струму від впливу зворотного постійного тягового струму, який містить силові захисні комутуючі блоки, що встановлені на кінцях рейкової лінії, схему керування ними, колійні дросель-трансформатори, який відрізняється тим, що силові комутуючі блоки силовими виходами під-ключені до середніх точок двох дросель-трансформаторів двох дросельних пунктів, один з блоків встановлено на межі станції стикування та полігону електротяги змінного струму, а другий -на відстані від першого не менше довжини двох блок-ділянок, та оснащені граничними реле, одна котушка з яких, що зашунтована конденсатором, через послідовно з'єднані змінний резистор та діод підключена до середньої точки дросель- трансформаторів, а друга - через послідовно включений змінний резистор підключена до виходу постійного струму перетворювача змінно- постійного струму, вхід змінного струму перетворювача через замикаючий контакт граничного реле підключено до джерела змінної напруги, до якого через розмикаючий контакт граничного реле підключено блок формування сигналу вимикання, вихід якого з'єднано з відповідним вимикаючим входом силового захисного комутуючого блока, вмикаючий вхід якого з'єднаний з входом блока формування сигналу вмикання, вхід якого з'єднано з виходом постійного струму перетворювача змінно-постійного струму, причому в ланцюг живлення змінного струму цього перетворювача послідовно з контактом граничного реле включено на перегінному дросельному пункті кінця зони захисту розмикаючий (тиловий) контакт реле жовтого світла світлофора, а на дросельному пункті межі станції стикування - розмикаючий (тиловий) контакт давача зайняття другого по ходу руху потяга станційного рейкового ланцюга та розмикаючий (тиловий) контакт реле - повторювача, котушка якого підключена до джерела постійної напруги через замикаючий (фронтовий) контакт граничного реле перегінного дросельного пункту. 2. Пристрій захисту рейкових кіл за п. 1, який відрізняється тим, що на перегінному дросельному пункті його оснащено генератором тональної частоти та повільнодіючим реле контролю віддалення поїзда, причому фронтовий (замикаючий) контакт цього реле з'єднано паралельно з контактом реле жовтого світла світлофора в ланцюгу живлення перетворювача змінно-постійного струму, а котушку, яку зашунтовано діодом, - черезпослідовно з'єднані замикаючий (фронтовий) контакт граничного реле, замикаючий (фронтовий) контакт реле жовтого світла світлофора, додаткову обмот кудросель-трансформатора, змінний резистор, шунтований розмикаючим (тиловим) контактом повільнодіючого реле, та конденсатор підключено до виходів генератора тональної частоти. 3. Пристрій захисту рейкових кіл за п. 1, який відрізняється тим, що до середніх точок дросель-трансформаторів кожного дросельного пункту підключено два зустрічно-послідовно з'єднані лавинні діоди.4. Пристрій захисту рейкових кіл за п. 1, який відрізняється тим, що до відсмоктуючого дроту зворотного тягового змінного струму підключено на дросельному пункті станції стикування середню точку дросель-трансформатора зі сторони перегону, а на перегінному дросельному пункті – середню точку дросель-трансформатора зі сторони віддалення від станції стикування.Item Силовий активний фільтр постійного струму(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Зубенко, Василь Анатолійович; Сиченко, Віктор ГригоровичUK: Силовий активний фільтр постійного струму, який складається з силового інвертора та трансформатора, увімкненого через ємність за реактором, паралельно навантаженню, та встановленого перед реактором вимірювального трансформатора струму, причому його вихід з'єднаний з підсилювачем потужності напряму, який відрізняється тим, що після реактора додатково встановлений другий вимірювальний трансформатор струму, причому вихід цього трансформатора з'єднаний з підсилювачем потужності через пропорційно-інтегральний регулятор.Item Пристрій захисту статичного інвертора активного фільтра постійного струму(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Зубенко, Василь Анатолійович; Сиченко, Віктор ГригоровичUK: Пристрій захисту статичного інвертора активного фільтра постійного струму містить силовий трансформатор, інвертор та систему керування. Первинна сторона трансформатора з'єднана з варистором та з двома тиристорами паралельно, а вимірювальний трансформатор струму - послідовно. Вихід трансформатора струму з'єднаний з компаратором, вихід якого з'єднаний з першим входом тригера. Одночасно другий вхід тригера з'єднаний з системою керування, а його вихід з'єднаний з логічними елементами, входи яких також з'єднані з системою керування, а виходи - з затворами силових транзисторів.Item Спосіб зниження несиметрії напруги тягової підстанції змінного струму(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Сиченко, Віктор Григорович; Босий, Дмитро ОлексійовичUK: Спосіб зниження несиметрії напруги тягової підстанції змінного струму включає вимірювання струмів і напруг плечей живлення тягової підстанції. Додатково вимірюють рівень несиметрії напруги на районній обмотці трансформатора. Після цього системою керування обчислюють кути навантаження в плечах живлення тягової обмотки трансформатора та регулюють їх пристроями компенсації реактивної потужності.Item Розвиток наукових основ підвищення електромагнітної сумісності підсистем електричної тяги постійного струму залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2011) Сиченко, Віктор ГригоровичUA: Дисертаційну роботу присвячено вирішенню науково-технічної проблеми – підвищенню електромагнітної сумісності підсистем електричної тяги постійного струму в умовах впровадження швидкісного руху, що покращить техніко- економічні показники перевізного процесу, його енергоефективність та безпеку. В результаті еспериментальних досліджень розроблено математичні моделі завад, що дозволить точніше проектувати та моделювати пристрої енергетичних каналів тягового електропостачання постійного струму. Отримала подальший розвиток методологія активної фільтрації, що призводить до підвищення електромагнітної сумісності підсистем електричної тяги постійного струму як з суміжними пристроями залізничної інфраструктури, так і з лініями зовнішнього електропостачання при зменшенні габаритних розмірів та встановленої потужності застосовуваного обладнання. Очікуваний економічний ефект від впровадження запропонованих рішень перевищує 4 млн. грн. Отримані наукові результати дозволяють надати рекомендації щодо проектування нових енергоефективних електромагнітносумісних перетворювачів комбінованої ідеології для модернізації тягових підстанцій та силових активних фільтрів на підстанціях з застарілим обладнанням.Item Розвиток наукових основ підвищення електромагнітної сумісності підсистем електричної тяги постійного струму залізничного транспорту (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2011) Сиченко, Віктор ГригоровичUKR: Дисертаційну роботу присвячено вирішенню науково-технічної проблеми – підвищенню електромагнітної сумісності підсистем електричної тяги постійного струму в умовах впровадження швидкісного руху, що покращить техніко-економічні показники перевізного процесу, його енергоефективність та безпеку. В результаті еспериментальних досліджень розроблено математичні моделі завад, що дозволить точніше проектувати та моделювати пристрої енергетичних каналів тягового електропостачання постійного струму. Отримала подальший розвиток методологія активної фільтрації, що призводить до підвищення електромагнітної сумісності підсистем електричної тяги постійного струму як з суміжними пристроями залізничної інфраструктури, так і з лініями зовнішнього електропостачання при зменшенні габаритних розмірів та встановленої потужності застосовуваного обладнання. Очікуваний економічний ефект від впровадження запропонованих рішень перевищує 4 млн. грн. Отримані наукові результати дозволяють надати рекомендації щодо проектування нових енергоефективних електромагнітносумісних перетворювачів комбінованої ідеології для модернізації тягових підстанцій та силових активних фільтрів на підстанціях з застарілим обладнанням.Item Спосіб керування силовим активним фільтром постійного струму з паралельним підключенням інвертора напруги(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2012) Зубенко, Василь АнатолійовичUKR: Спосіб керування силовим активним фільтром постійного струму з паралельним включенням інвертора напруги полягає у тому, що вимірюють напругу пульсацій на виході випрямляча, напругу та струм в паралельній гілці фільтра та струм в послідовній гілці, розраховують напругу на послідовній гілці, визначають комплексний опір гілок фільтра на частоті і-ої гармоніки та розраховують вихідну напругу компенсації інвертора на частоті і-ої гармоніки Fi u за визначеними формулами.Item Розвиток теоретичних основ енергозбереження в системах електропостачання тяги поїздів постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Кузнецов, Валерій ГеннадійовичUK: Дисертація присвячена розвитку теоретичних основ енергозбереження в системах електропостачання тяги поїздів постійного струму для підвищення енергетичної та економічної ефективності процесу перевезень. У даній роботі проблема енергозбереження в системах тяги поїздів постійного струму розглядається як комплексна, багаторівнева й багатофакторна проблема. Створено методологічні підходи до вибору енергозберігаючих заходів у системах електропостачання тяги поїздів постійного струму. Удосконалено метод розрахунку систем тягового електропостачання на основі потоків відновлення для визначення втрат потужності та електроенергії в елементах тягових підстанцій. Розроблено метод визначення раціональних режимів систем тягового електропостачання постійного струму на основі генетичного алгоритму, визначено раціональні регламенти перемикань. Розроблено науково обґрунтовані методи визначення норм витрат електроенергії на потреби стаціонарних споживачів та на власні потреби тягових підстанцій, постів секціонування й пунктів паралельного з'єднання. Надано науково обґрунтовані рекомендації зі зниження небалансів електроенергії. Розроблені моделі й методи в сукупності складають теоретичні основи вирішення комплексних завдань енергозбереження, що виникають під час експлуатації систем електропостачання тяги поїздів постійного струму.Item Развитие теоретических основ энергосбережения в системах электроснабжения тяги поездов постоянного тока (диссертация)(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, 2012) Кузнецов, Валерий ГеннадиевичRUS: Диссертация посвящена развитию теоретических основ энергосбережения в системах электроснабжения тяги поездов постоянного тока для повышения энергетической и экономической эффективности процесса перевозок. В данной работе проблема энергосбережения в системах тяги поездов постоянного тока рассматривается как комплексная, многоуровневая и многофакторная проблема. В работе созданы методологические основы выбора энергосберегающих мероприятий в системах тягового электроснабжения на основе определения потенциала энергосбережения с учетом системного эффекта, выбора альтернатив на предложенной графовой модели, инвариантно-согласованного метода анализа иерархий. На основе разработанных методологических основ предложены научные подходы к модернизации тяговых подстанций с учетом возможности перевода тяги поездов на высший класс напряжения. Разработаны новые научные подходы к определению условий рациональных режимов систем тягового электроснабжения. Показано, что при принятии решений необходимо учитывать возможность расчетов за потребленную электроэнергию по переменным в течение дня тарифам за электроэнергию. Также необходимо учитывать надежность силового оборудования, участвующего в регулировании. Составлена структурно-логическая схема для расчета показателей потока отказов при осуществлении регулирования режимов. На основе информации о величине потока отказов и типовых калькуляций работ определены величины экономического ущерба от возможных отказов при осуществлении регулирования. Усовершенствован метод расчета систем тягового электроснабжения на базе потоков восстановления в части дополнения его расчетными выражениями для определения потерь мощности и электроэнергии в элементах тяговых подстанций с учетом регулировочных воздействий. Разработан генетический алгоритм для решения задачи определения рациональных режимов системы электроснабжения тяги поездов постоянного тока. Разработан метод расчета регламента переключений оборудования фидерного участка, в котором учитываются современные возможности оплаты за электроэнергию по двух, трехзонным тарифам и оптовым ценам, потери надежности оборудования при переключениях, а также соответствующее программное обеспечение. Установлена зависимость величины потерь мощности в тяговой сети от дислокации поездов и расстояния между ними. Показано, что имеется существенный резерв по снижению потерь в контактной сети за счет подбора рациональной дислокации поездов. Вариация потерь мощности в зависимости от дислокации и расстояния между поездами достигает 3,5 раза на одной из межподстанционных зон постоянного тока. Разработаны усовершенствованные методологические основы и создана нормативная документация по определению норм расхода электроэнергии на нужды стационарных потребителей железных дорог Украины. При этом нормы расхода электроэнергии определяются по регрессионным зависимостям. Предложенная методология легла в основу методических указаний ЦЕ-0015. Созданы научные подходы и нормативная документация по определению норм расходов электроэнергии на собственные нужды тяговых подстанций, постов секционирования и пунктов параллельного соединения. Показано, что расход электроэнергии на собственные нужды распределительных устройств 3,3 кВ целесообразно определять по установленной мощности и продолжительности работы оборудования. На основе предложенных подходов создана инструкция ЦЕ-0018. Установлено, что причиной сверхнормативных небалансов электроэнергии является низкая загрузка измерительных трансформаторов тока и напряжения. Для подтверждения нормируемых метрологических характеристик трансформаторов напряжения согласно их классам точности 0,5 при действительных значениях мощностей и коэффициентов мощности их вторичной нагрузки было предложено мощность вторичной нагрузки обмоток и коэффициенты мощности вторичной нагрузки трансформатора напряжения привести в соответствие с требованиями ГОСТ-1983 и ГОСТ-7746 соответственно. Для этой цели предложено подключать к вторичной обмотке трансформатора напряжения добавочное сопротивление. Разработанные модели и методы в совокупности составляют теоретические основы по решению комплексных задач энергосбережения, возникающих при эксплуатации систем электроснабжения тяги поездов постоянного тока.Item Пристрій для розсіювання електромагнітної енергії(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2012) Зубенко, Василь Анатолійович; Рябокінь, Борис АнатолійовичUKR: Пристрій для розсіювання електромагнітної енергії складається з ланки, що вмикається паралельно реактору та складається з резистора, тиристора та порогового елемента. До контактної мережі включається друга ланка, що складається з послідовно поєднаних діода, резистора і імпульсного трансформатора струму. Катод діода підключений до контактної мережі, а анод до одного виводу резистора, другий вивід якого підключений до першого виводу первинної обмотки імпульсного трансформатора струму. Інший вивід цієї обмотки підключена до рейок. Вторинна обмотка імпульсного трансформатора струму підключена до керуючого електрода та катода тиристора.Item Удосконалення методу контролю втрат електроенергії в контактній мережі електрифікованих залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2013) Кирилюк, Тетяна ІгорівнаUK: Дисертаційна робота присвячена вирішенню актуальної науково-технічної задачі удосконалення методу визначення втрат електроенергії в контактній мережі. Вперше запропоновано аналітичну залежність для визначення коефіцієнта втрат електроенергії, що враховує кількість поїздів на міжпідстанційній зоні. Це дає можливість більш точно визначати втрати електроенергії в контактній мережі. Встановлено закон розподілу коефіцієнта втрат електроенергії та надано рекомендації щодо регламенту його зміни. Отримано рівняння регресії для визначення коефіцієнта втрат електроенергії для ділянок постійного та змінного струмів, що дозволяє підвищити точність визначення втрат. Отримані результати підтверджені експериментально. Запропонований вдосконалений непрямий метод зменшує похибку визначення втрат електроенергії на 6,9 % порівняно з розрахунком за діючою методикою.Item Удосконалення методу контролю втрат електроенергії в контактній мережі електрифікованих залізниць (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2013) Кирилюк, Тетяна ІгорівнаUKR: Дисертаційна робота присвячена вирішенню актуальної науково-технічної задачі удосконалення методу визначення втрат електроенергії в контактній мережі. Вперше запропоновано аналітичну залежність для визначення коефіцієнта втрат електроенергії, що враховує кількість поїздів на міжпідстанційній зоні. Це дає можливість більш точно визначати втрати електроенергії в контактній мережі. Встановлено закон розподілу коефіцієнта втрат електроенергії та надано рекомендації щодо регламенту його зміни. Отримано рівняння регресії для визначення коефіцієнта втрат електроенергії для ділянок постійного та змінного струмів, що дозволяє підвищити точність визначення втрат. Отримані результати підтверджені експериментально. Запропонований вдосконалений непрямий метод зменшує похибку визначення втрат електроенергії на 6,9 % порівняно з розрахунком за діючою методикою.Item Електрифікація транспорту № 6(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені висвітленню сучасних наукових проблем, пов’язаних з електрифікованим транспортом, а саме, питання електропостачання, електромагнітної сумісності, проблеми рухомого складу, енергозбереження, автоматизації і діагностики пристроїв електропостачання.Item Багатоступеневий електромагнітний прискорювач(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Зубенко, Василь АнатолійовичUK: Багатоступеневий електромагнітний прискорювач складається з феромагнітного об'єкту, направляючої немагнітної труби, на якій розташовані тягові котушки, зарядного пристрою та конденсаторного накопичувача електричної енергії, силових транзисторних ключів високої та низької сторін, зворотних та розподільчих діодів, датчика струму, мікропроцесорної системи керування. В схему додатково включені підсилювач, компаратор з гістерезисом, логічні елементи.Item Електрифікація транспорту № 8(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2014)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені висвітленню сучасних наукових проблем, пов’язаних з електрифікованим транспортом, а саме, питання електропостачання, електромагнітної сумісності, проблеми рухомого складу, енергозбереження, автоматизації і діагностики пристроїв електропостачання.Item Електрифікація транспорту № 7(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2014)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені висвітленню сучасних наукових проблем, пов’язаних з електрифікованим транспортом, а саме, питання електропостачання, електромагнітної сумісності, проблеми рухомого складу, енергозбереження, автоматизації і діагностики пристроїв електропостачання.