Науково-дослідна частина УДУНТ
Permanent URI for this community
RU: Научно-исследовательская часть
EN: Research Department
EN: Research Department
Browse
Browsing Науково-дослідна частина УДУНТ by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 121
Results Per Page
Sort Options
Item Автоматизация проектирования поперечных профилей земляного полотна и балластной призмы железнодорожных станций(Харківська державна академія залізничного транспорту, 1998) Козаченко, Дмитрий НиколаевичRUS: Приведена структура модели поперечных профилей земляного полотна и балластной призмы железнодорожных станций. Модель построена на основе ориентированных графов. Представлены методы обработки данных модели при автоматизированном проектировании.Item Информационные технологии в проектировании железнодорожных станций и узлов(ДП “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України”, Київ, 1999) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий НиколаевичRUS: Приведена структура моделей технического оснащения и технологических процессов железнодорожных станций. Представлены программные комплексы, построенные на основе указанных моделей.Item Расчет эксплуатационных расходов в задачах оптимизации продольного профиля железнодорожных станций(Украинская государственная академия железнодорожного транспорта, Харьков, 2000) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий НиколаевичRUS: Постановлена задача оптимизации продольного профиля сортировочной станции. Получены статистические модели для расчета эксплуатационных расходов.Item Підвищення ефективності роботи залізничних станцій на основі оптимізації поздовжнього профіля станційних колій(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту., 2001) Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: Робота присвячена питанням оцінки впливу поздовжнього профілю станційних колій на будівельно-експлуатаційні витрати та його оптимізації.Item Математическая модель для оптимизации интервального регулирования скорости отцепов на горках(Украинская государственная академия железнодорожного транспорта, Харьков, 2003) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий НиколаевичRUS: Разработана модель интервального регулирования скорости отцепов на горках для решения задачи оптимизации режимов торможения.Item Інтегрована система структурно-параметричних моделей залізничних станцій(Український державний університет залізничного транспорту, Харків, 2003) Бобровський, Володимир Ілліч; Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: У статті розглядаються питання розробки системи математичних моделей планів колійного розвитку залізничних станцій. У якості моделі використовується зважений орієнтований граф. Наведена структура вхідної і внутрішньої моделі, а також методи їх перетворення. Дані моделі можуть використовуватись для автоматизованого проектування станцій, побудови схем ТРА та у якості інформаційної бази для функціонального моделювання технологічних процесів станцій.Item Технико-экономическое управление железнодорожными станциями на основе эргатических моделей(Украинская государственная академия железнодорожного транспорта, Харьков, 2004) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий Николаевич; Вернигора, Роман ВитальевичRUS: Приведена общая структура эргатической модели железнодорожной станции и методика формализации технологических процессов станций.Item Базова модель колійного розвитку в імітаційних моделях залізничних станцій(Український державний університет залізничного транспорту, Харків, 2004) Бобровський, Володимир Ілліч; Козаченко, Дмитро Миколайович; Вернигора, Роман ВіталійовичUKR: Наведено структуру моделі колійного розвитку для імітаційного моделювання технологічних процесів залізничних станцій. Модель побудована на основі зважених орієнтованих графів. Модель містить інформацію про геометричні параметри колій та про розташування на них рухомого складу.Item Автоматизация определения положения предельных столбиков и сигналов(ДП “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України”, Київ, 2004) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий НиколаевичRUS: Представлена усовершенствованная методика определения координат размещения предельных столбиков и сигналов. Указанная методика может быть использована в системах автоматизированного проектирования железнодорожных станций.Item Эргатические модели железнодорожных станций(Киевский университет экономики и технологий транспорта, Киев, 2004) Бобровский, Владимир Ильич; Козаченко, Дмитрий Николаевич; Вернигора, Роман ВитальевичRUS: Разработана эргатическая модель железнодорожной станции, в которой человек принимает непосредственное участие в моделировании технологических процессов, выполняя функции диспетчера, что обеспечивает требуемую адекватность модели.Item Дослідження впливу параметрів відчепів та умов їх скочування на величину інтервалів на розділових стрілках(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Козаченко, Дмитро Миколайович; Березовий, Микола Іванович; Коробйова, Руслана ГеннадіївнаUKR: На підставі імітаційного моделювання роботи гірки побудовано статистичну модель інтервалів між відчепами на розділових стрілках, виділені суттєві фактори та проаналізовано їх вплив на величину розділових інтервалів.Item Анализ эффективности режимов торможения отцепов на сортировочных горках(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, Днепропетровск, 2006) Бобровский, Владимир Ильич; Рогов, Н. В.RU: Выполнены исследования характеристик области допустимых режимов торможения отцепа и их зависимостей от параметров отцепа и условий скатывания. Установлена взаимосвязь режимов торможения с расходами электроэнергии на их реализацию.Item Аналіз впливу спеціалізації сортувальних колій на показники процесу розформування составів(ЧП «Технологический Центр», Харьков, 2006) Козаченко, Дмитро Миколайович; Березовий, Микола Іванович; Таранець, Ольга ІгорівнаUKR: На підставі імітаційного моделювання процесу розформування потоку составів виконано дослідження впливу спеціалізації сортувальних колій на величину розділових інтервалів на стрілках та енергетичних витрат, що пов’язані з гальмуванням відчепів в процесі скочування.Item Современные подходы в области повышения безопасности движения железнодорожного транспорта(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Скогарев, Игорь Евгеньевич; Кобозев, А. Я.; Жижко, Виктория Владимировна; Богомазова, Е. А.RU: Статья посвящена актуальным вопросам повышения безопасности движения на железнодорожном транспорте, а именно внедрение обучающе-тестирующего программного комплекса. Программный комплекс дает возможность обучения, проверки знаний работников железной дороги с последующей проверкой усвоенного материала, а также возможность своевременной организации сдачи аттестаций.Item Моделювання роботи сортувальної гірки в умовах невизначеності параметрів відчепів та характеристик навколишнього середовища(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Козаченко, Дмитро Миколайович; Березовий, Микола Іванович; Таранець, Ольга ІгорівнаUKR: Виконано дослідження процесу скочування відчепів в умовах дії випадкових факторів. Визначені характеристики розподілу випадкової величини скочування відчепів.Item Програмний комплекс для імітаційного моделювання роботи залізничних станцій на основі добового плану-графіка(ДП “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України”, Київ, 2008) Козаченко, Дмитро Миколайович; Вернигора, Роман Віталійович; Коробйова, Руслана ГеннадіївнаUKR: Наведено описання імітаційної моделі залізничної станції, що дозволяє визначити її техніко-експлуатаційні показники. Представлено програмний комплекс який забезпечує підготовку вихідних даних для моделювання в автоматизованому режимі та виконує моделювання роботи станції під управлінням людини. Інтерфейс програми реалізовано у вигляді звичного для інженерних працівників станцій добового плана-графіку.Item Оптимізація розподілу сортувальних колій між призначеннями плану формування(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Козаченко, Дмитро Миколайович; Березовий, Микола Іванович; Коробйова, Руслана ГеннадіївнаUKR: Запропоновано методику розподілу сортувальних колій між призначеннями плану формування, яка дозволяє скоротити загальні експлуатаційні витрати сортувальних станцій на закінчення формування одногрупних та багатогрупних поїздів.Item Дослідження впливу спеціалізації сортувальних колій на тривалість операцій по їх підготовці до розпуску(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Козаченко, Дмитро Миколайович; Вернигора, Роман Віталійович; Березовий, Микола ІвановичUKR: Розроблено імітаційну модель процесу накопичення составів у сортувальному парку. Наведено результати апробації моделі при дослідженні впливу спеціалізації сортувальних колій на тривалість маневрових операцій з підготовки колій до розпуску составів.Item Аналіз можливості підвищення точності інформації про характеристики відчепів в системах автоматизованого управління роспуском составів(ЧП «Технологический Центр», Харьков, 2008) Козаченко, Дмитро Миколайович; Таранець, Ольга ІгорівнаUKR: У статті розглянуто питання, що пов’язані з можливістю покращення умов регулювання швидкості скочування відчепів за рахунок підвищення точності характеристик відчепів на сортувальних гірках. Результати роботи можуть бути використані для розробки автоматизованих систем управління розформуванням составів.Item Визначення показників безпеки руху вагонів при гальмуванні уповільнювачами(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Мямлін, Сергій Віталійович; Козаченко, Дмитро Миколайович; Гаркаві, Наум ЯковичUKR: Описано основні чинники, які впливають на показники безпеки руху вантажних вагонів на сортувальних гірках. Розглянуто взаємодію колеса вантажного вагона та гальмівного уповільнювача. Виконано нормативні розрахунки показників стійкості колеса та визначено небезпечні режими руху вагонів на гірках.