2013
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2013 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 27
Results Per Page
Sort Options
Item Устройство сопрягающих кривых при размещении парковых замедлителей на прямых участках сортировочных путей(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорту имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2013) Бобровский, Владимир Ильич; Колесник, Антон ИгоревичRU: В данной статье разработан метод определения оптимальных параметров сопрягающих кривых горочной горловины при размещении парковой тормозной позиции на прямом участке пути за основной сопрягающей кривой. Критерием оптимальности является расстояние от пучкового стрелочного перевода до парковой тормозной позиции, которое необходимо минимизировать. Использование предложенного метода при проектировании и реконструкции горок позволит сократить длину горочной горловины и, тем самым, увеличить полезную длину сортировочных путей и повысить эффективность функционирования сортировочных устройств.Item Оценка расхода топлива маневровыми тепловозами при расформировании составов на сортировочных горках(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Демченко, Евгений БорисовичRUS: Приведен анализ существующих методик определения расхода топлива маневровыми тепловозами при надвиге и роспуске составов. Выполнена оценка адекватности разработанной модели процесса надвига и роспуска составов на сортировочной горке.Item Людський чинник як основа безпеки руху залізничного транспорту: аналітичний огляд(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Сидоренко, Ганна Григорівна; Никифорова, Олена АнатоліївнаUK: Проведено аналітичний огляд щодо людського чинника як основи безпеки руху. Виділено найбільш ефективні підходи відносно підвищення безпеки руху на залізничному транспорті.Item Розвиток сервісу в пасажирських залізничних перевезеннях(Дніпропетровcький національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровcьк, 2013) Коробйова, Руслана Геннадіївна; Чугай, А. Д.UKR: У набір послуг, пов'язаних з перевезенням, входить організація обслуговування пасажирів до поїздки, під час поїздки та після неї. У зв'язку з впровадженням високошвидкісного руху на залізницях України встає питання в необхідності нічних поїздів. У статті виконано, порівнянь попиту пасажирів на перевезення у нічних і високошвидкісних поїздів і «Intercity +».Item Напрямки підвищення ефективності перевезень зернових вантажів залізничним транспортом(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Козаченко, Дмитро Миколайович; Рустамов, Рустам Ш.; Матвієнко, Х. В.UKR: Метою статті є удосконалення організації перевезень зернових вантажів в Україні. На основі статистичного аналізу визначені тенденції розвитку ринку перевезень зернових вантажів. Встановлено, що залізничний транспорт здійснює перевезення зернових вантажів в умовах критичного зносу основних засобів та підвищення конкуренції зі сторони інших видів транспорту. Зниження логістичних витрат на перевезення зерна може бути досягнуто за рахунок побудови системи вузлових елеваторів та маршрутизації залізничних перевезень між ними та морськими портами. Розглянуто також можливість перевезення зернових вантажів у контейнерах із застосуванням бімодальних технологій.Item Сервісна діяльність в пасажирських перевезеннях на залізничному транспорті(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Коробйова, Руслана Геннадіївна; Осипенкова, О. О.; Руденко, Неоніла ВасилівнаUKR: В статті наведено аналіз роботи залізничного транспорту України в 2012 році. Розглянуто можливості залізниці для введення нових послуг, спрямованих на якісне забезпечення додаткових потреб пасажирів. Визначенні перспективи розвитку структурних підрозділів вокзалів при їх введенні, що дозолить удосконалити організацію пасажирських перевезень.Item Аналіз досвіду використання технічних засобів сортувальних гірок(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Журавель, Вячеслав Вікторович; Журавель, Ірина ЛеонідівнаUKR: Виконано аналіз досвіду використання пристроїв регулювання швидкості відчепів на сортувальних гірках, які застосовуються на залізницях.Item Аналіз інтенсивності вантажних поїздопотоків на сортувальних станціях України(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Вернигора, Роман Віталійович; Єльнікова, Лідія ОлегівнаUKR: Наведено результати дослідження інтенсивності вантажних поїздопотоків по основним сортувальним станціям України. Встановлено залежності між обсягами поїзної роботи сортувальних станцій та періодами таижня і доби. Отримані результати можуть бути використані при розробці модулю прогонозування в адаптивній системі оперативного керування роботою локомотивного парку.Item Дослідження впливу параметрів керування уповільнювачами на точність гальмування відчепів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровьк, 2013) Бобровський, Володимир Ілліч; Дорош, Андрій СергійовичUKR: В статті виконано дослідження впливу режимів керування вагонними уповільнювачами на точність гальмування відчепів на спускній частині гірки. Встановлено залежність точності реалізації заданої швидкості виходу відчепів з гальмівних позицій від параметрів керування уповільнювачамиItem Математична модель для дослідження перевезення вантажів у міжнародному сполученні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Козаченко, Дмитро Миколайович; Германюк, Юлія МиколаївнаUKR: Виконаний аналіз конкурентних напрямків слідування вантажопотоків у міжнародному сполученні. Розглянута структура системи міжнародних залізничних перевезень. Описані цілі учасників перевізного процесу.Item Techno-Economic Evaluation of the Efficiency of Improvement of Techniques Rationing Fixing Rolling Stock on the Station Tracks(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Kozachenko, Dmytro M.; Pasichnyi, Oleksandr M.ENG: Purpose. This is dedicated to evaluation of the efficiency of improvement of the advanced method of normalization of quantity of wheel chocks for fixing rolling stock on station tracks, which was proposed as a result of former study. Methodology. In this study the simulation modeling of station work is used for calculation of rolling stock downtime. The method of techno-economic comparison is used to evaluate the efficiency of improvement of the new method of rationing number of wheel chocks for fixing rolling stock. Findings. The effect of the proposed method to the conditions of work of the railway stations had been analyzed. It was revealed that the introduction of improved methods of rationing fixing rolling stock will lead to substantial savings in operating costs of the railway.Originality. The advanced method of normalization of quantity of wheel chocks for fixing rolling stock on station tracks is proposed at first, that’s why the techno-economic evaluation of its efficiency has also been made for the first time. Practical value. The result of this study shows that use of the advanced method of evaluation of wheel chocks number for fixing rolling stock will lead to savings in railway’s operating costs because of decreasing rolling stock downtime.Item Дослідження впливу реконструкції витяжних колій на ефективність функціонування сортувальної станції(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Журавель, Вячеслав Вікторович; Маслюк, А. І.; Журавель, Ірина ЛеонідівнаUKR: Досліджено вплив реконструкції витяжних колій на гірковий технологічний інтервал, використання переробної спроможності сортувальної гірки та експлуатаційні витрати.Item Анализ технологии работы подъездного пути ООО «ИНТЕРПАЙП НИКО ТЬЮБ» при выгрузке маршрутов с трубной заготовкой(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Вернигора, Роман Витальевич; Березовый, Николай Иванович; Шепета, Анатолий МаксимовичRUS: Приведены результаты исследований по разработке и анализу технологии работы одного из трубных заводов Украины при организации выгрузки маршрутов с заготовкой. С использованием графоаналитического метода определена продолжительность нахождения вагонов на подъездном пути трубного завода.Item Удосконалення критерію вибору черговості розпуску составів з урахуванням завдань попереднього сортування вагонопотоків(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Бардась, Олександр ОлександровичUK: У роботі завдання вибору черговості розпуску составів розглядається як один із засобів попереднього сортування вагонопотоків. У роботі представлено удосконалений критерій вибору черговості розпуску составів на сортувальних гірках. Новий критерій заснований на показнику якості структури поїздів свого формування та враховує багатоетапну процедуру переробки вагонопотоків на сортувальних станціях, за рахунок чого з’являється можливість виконувати поступове укрупнення відчепів на станціях їх переформуванняItem Використання супутникових систем позиціонування об’єктів для удосконалення управління вантажними комплексами(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Окороков, Андрій МихайловичUKR: Розглядаються основні положення організації роботи транспортних вантажних комплексів з використанням системи супутникового позиціонування об'єктів. Наводяться базові алгоритми роботи окремих елементів і переваги впровадження інтелектуальних транспортних систем.Item Удосконалення режимів керування скочуванням відчепів на автоматизованих сортувальних гірках(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Кудряшов, Андрій ВадимовичUKR: Розглянуто можливість використання методу оптимізації режиму розформування составів для розрахунку швидкостей виходу відчепів з гальмівних позицій на автоматизованих сортувальних гірках з метою підвищення якості сортувального процесу. Запропонований метод враховує умови розділення як суміжних, так і несуміжних відчепів составу і використовує математичну модель скочування відчепів з гірки, що дозволяє реалізувати задані швидкості виходу з гальмівних позицій при регулюванні зони гальмування відчепу.Item Проблеми стану сучасної транспортної інфраструктури м. Дніпропетровськ(Дніпропетровчький національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровчьк, 2013) Озерова, Ольга ОлексіївнаUK: У статті досліджено стан транспортної інфраструктури країни на прикладі м. Дніпропетровськ. Виявлено та оцінено рівень стану транспортної інфраструктури, за умов неналежного управління транспортним комплексом. Окреслено напрями розвитку транспортної інфраструктури з огляду на її значення у процесі реалізації національних економічних інтересів.Item Особенности работы подъездного пути «МЗ «ИНТЕРПАЙП СТАЛЬ» при отгрузке готовой продукции на внешнюю сеть(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2013) Березовый, Николай Иванович; Вернигора, Роман Витальевич; Малашкин, Вячеслав ВитальевичRUS: Приведена методика расчета продолжительности погрузки вагонов трубной заготовкой на складе готовой продукции металлургического завода. Рассмотрена технология выполнения маневровых операций для различных вариантов организации перевозки трубной заготовки.Item Теоретичні дослідження залежностей між швидкістю, густиною потоку та інтенсивністю руху поїздів на залізничній дільниці(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Чибісов, Юрій ВіталійовичUK: Виконано аналіз залежностей між швидкістю, густиною потоку та інтенсивністю руху поїздів на залізничній дільниці. Встановлено залежності вихідного і вхідного потоків поїздів від густини поїздів на дільниці; залежність вхідного потоку від швидкості руху, а також встановлено взаємозв’язок між середнім часом ходу поїздів по дільниці та точністю реалізації швидкості.Item Комплексний аналіз переробної спроможності збагачувальної фабрики(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені акдеміка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2013) Березовий, Микола Іванович; Малашкін, Вячеслав Віталійович; Руденко, Неоніла ВасилівнаUKR: У статті розглянуті особливості технологічного процесу функціонування центральної збагачувальної фабрики. Встановлено основні причини зниження її переробної спроможності та запропоновано шляхи вирішення даної проблеми.