Кафедра "Технологія матеріалів" (з 2016 року каф. "Прикладна механіка та матеріалознавство")
Permanent URI for this community
RU: Кафедра "Технология материалов" c 2016 г. каф. "Прикладная механика и материаловедение"
EN: Department of Material Technology 2016 Department of Applied Mechanics and Materials Science
EN: Department of Material Technology 2016 Department of Applied Mechanics and Materials Science
Browse
Browsing Кафедра "Технологія матеріалів" (з 2016 року каф. "Прикладна механіка та матеріалознавство") by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 111
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення якості і довговічності сердечників та хрестовин стрілочних переводів шляхом удосконалення технології їх виробництва(Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту, 1995) Смірнов, Борис МиколайовичUKR: Досліджено працездатність колії та характер зносу литих сердечників і хрестовин стрілочних переводів у взаємозв'язку з якістю вихідного металу і технологією виробництва виливків. Розроблено та науково обгрунтовано шляхи підвищення надійності і довговічності цих виливків при експлуатації.Item Вплив схеми навантаження на однорідність розподілу деформації при пластичній течії вуглецевої сталі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Вакуленко, Ігор ОлексійовичUK: Дослідження субструктури холоднокатаних низьковуглецевих сталей показали, що після 20 % обтискування вже достатньо великі об’єми фериту мають періодичну дислокаційну структуру подібну дислокаційним чарункам. Після двох-чотирьох циклів знакозмінного згину спостерігається підвищення однорідності розподілу мікротвердості фериту при зниженні рівномірності розподілу дислокацій в середині чарунок.Item Визначення об’ємної частки зміцненого шару в прокаті з вуглецевої сталі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2005) Вакуленко, Ігор Олексійович; Грищенко, Микола Анатолійович; Раздобрєєв, В. Г.UKR: Розглянуто вплив об’ємної частки зміцненого шару та параметрів магнітної фази на рівень міцностних характеристик термозміцненого прокату.Item Спосіб зниження структурної неоднорідності залізничних коліс(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Рейдемейстер, Геннадій ВалеріановичUKR: Спосіб визначення напруження необертального переміщення дислокацій при навантаженні металів, за яким паралельно діаграмі навантаження проводять аналіз емісійних акустичних сигналів в діапазоні частот 100-150 кГц, які випромінюються дислокаціями, що рухаються. Межі зон визначаються за змінами кількості сигналів в одиницю часу. Напруження початку необертального переміщення дислокацій визначають появою акустичних сигналів, які ≥ 50 % фонових значень.Item Спосіб прискорення сфероїдизації цементиту в вуглецевих та низьколегованих сталях(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Грищенко, Микола МиколайовичUKR: Спосіб прискорення сфероїдизації цементиту в вуглецевих та низьколегованих сталях, за яким після гарячої прокатки сталь охолоджують по двостадійній схемі спочатку до 800-900°С, а потім після витримки 1-2 с - зі швидкістю, вищою за критичне значення, до температури на 101-170°С нижче, потім піддають знакозмінному деформуванню згином при відношенні товщини (діаметра) прокату до радіуса згину 0,5-1,0, дії магнітного поля.Item Факторы, влияющие на надежность и долговечность железнодорожных колес(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2005) Вакуленко, Игорь Алексеевич; Рейдемейстер, Алексей Геннадьевич; Перков, Олег НиколаевичRU: Рассмотрены факторы, влияющие на прочностные параметры, и другие характеристики железнодорожных колес.Item Спосіб визначення напруження необертального переміщення дислокацій при навантаженні металів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Вакуленко, Ігор Олексійович; Рейдемейстер, Геннадій Валеріанович; Перков, Олег Миколайович; Грищенко, Микола МиколайовичUKR: Спосіб визначення напруження необертального переміщення дислокацій при навантаженні металів, за яким паралельно діаграмі навантаження проводять аналіз емісійних акустичних сигналів в діапазоні частот 100-150 кГц, які випромінюються дислокаціями, що рухаються. Межі зон визначаються за змінами кількості сигналів в одиницю часу. Напруження початку необертального переміщення дислокацій визначають появою акустичних сигналів, які ≥ 50 % фонових значень.Item Спосіб зниження структурної неоднорідності у гарячекатаних низьковуглецевих та низьколегованих листових сталях(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Вакуленко, Ігор Олексійович; Рейдемейстер, Геннадій Валеріанович; Перков, Олег МиколайовичUKR: Спосіб зниження структурної неоднорідності у гарячекатаних низьковуглецевих та низьколегованих листових сталях, за яким проводять їх деформування знакозмінним згинанням на роликах з радіусом, не перебільшуючим в 50 разів товщину листа, одночасне їх натягання та відпалювання. Утворюють градієнт деформації від поверхневих шарів до середини прокату при куті охоплення металом ролика в інтервалі 15-16° та натяганні при напруженні не більше 0,1-0,15 межі текучості.Item Особенности формирования полосовой дислокационной структуры при циклическом нагружении холоднодеформированной стали(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Вакуленко, Игорь АлексеевичRU: Исследования структуры холоднокатаной на 20 % низкоуглеродистой стали показали существование значительных объемов феррита, имеющих вид периодических дислокационных структур, подобных ячеистым. После четырех циклов знакопеременного изгиба обнаружены изменения дислокационного распределения в ячейках и полосовой структуре.Item Морфология структуры и деформационное упрочнение стали(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. акад. В. Лазаряна, 2007) Вакуленко, Игорь Алексеевич; Большаков, Владимир ИвановичRUS: В монографии изложены результаты теоретических и экспериментальных исследований процессов структурообразования при пластическом деформировании, которые использованы для понимания механизма деформационного упрочнения сталей, находящихся в различном структурном состоянии. Анализ зависимости параметров деформационного упрочнения объясняет природу различного поведения металла при нагружении. Для научных сотрудников, инженеров, аспирантов и студентов высших технических учебных заведений, специальностей: материаловедение, металловедение и термическая обработка, металлофизика.Item Залежність процесів виникнення смуг деформації від структурних параметрів низьковуглецевих сталей після відпалу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Грищенко, Микола Анатолійович; Перков, Олег МиколайовичUKR: Розглянуті межа плинності, напруження мікротечії та деформація Чернова–Людерса для низьковуглецевої сталі. Показано, що характер зміни деформації Чернова–Людерса зв’язаний з розміром зерна фериту та формуванням дислокаційної чарункової структури.Item Высокоэффективный термомеханически упрочненный арматурный прокат(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Вакуленко, Игорь Алексеевич; Раздобреев, В. Г.; Перков, Олег НиколаевичRU: Исследованы микроструктура, механические и служебные свойства высокопрочного арматурного проката, термомеханически упрочненного по различным режимам.Item Вплив дисперсності структурних складових вуглецевої сталі на опір руйнуванню(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2007) Вакуленко, Ігор Олексійович; Грищенко, Микола Анатолійович; Перков, Олег МиколайовичUKR: Розглянута залежність коефіцієнта інтенсивності напружень, міцності при втомі і ударної в’язкості від розміру зерна аустеніту, розміру феритного проміжка перліту вуглецевої сталі.Item Теоретические основы математического моделирования процессов электролитического покрытия(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Артемчук, Виктор Васильевич; Босов, Аркадий АркадьевичRU: Предложены теоретические основы структурного моделирования электролитических процессов железнения.Item О причинах зарождения усталостных трещин на поверхности катания железнодорожных бандажей(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Вакуленко, Игорь Алексеевич; Грищенко, Николай Анатольевич; Перков, Олег НиколаевичUKR: Виникнення крихкого руйнування залізничного бандажа обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пружньо-пластичної деформації при циклічній зміні температур.Item Етапи виникнення дислокаційної чарункової структури в холоднодеформованій вуглецевій сталі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Грищенко, Микола Анатолійович; Грищенко, Микола МиколайовичUKR: Стаття присвячена поясненню процесу формування дислокаційної чарункової структури при пластичному деформуванні вуглецевої сталі.Item Аналіз структурних змін в металі залізничних коліс при їх експлуатації(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Грищенко, Микола АнатолійовичUKR: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пружно-пластичної деформації за рахунок циклічної зміни температур під час гальмування.Item Структурні перетворення в металі залізничного колеса від взаємодії з рейкою(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Грищенко, Микола МиколайовичUK: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пластичної деформації за рахунок циклічної зміни температур під час гальмування.Item Технологические особенности производства упрочненных железнодорожных колес(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2008) Вакуленко, Игорь Алексеевич; Перков, Олег НиколаевичUK: Наведені результати дослідження впливу параметрів термомеханічного зміцнення на структуру, комплекс фізико-механічних та службових властивостей зміцнених залізничних коліс.Item Спосіб обробки залізничних осей(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Вакуленко, Ігор Олексійович; Перков, Олег Миколайович; Анофрієв, Василь Григорович; Грищенко, Микола АнатолійовичUKR: Спосіб обробки залізничних осей, за яким після аустенітизації проводять примусове охолодження водою підматочинної частини до досягнення визначеного температурного інтервалу, потім піддають прискореному охолодженню інші елементи осі та остаточному загальному відпуску при температурі 500 °С. Температура кінця охолодження підматочини знаходиться в інтервалі 450-500 °С.