Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті
Permanent URI for this community
Науково-практичний журнал "Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті"
Scientific and practical journal "Electromagnetic Compatibility and Safety on Railway Transport"
Scientific and practical journal "Electromagnetic Compatibility and Safety on Railway Transport"
Browse
Browsing Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 208
Results Per Page
Sort Options
Item Тягові розрахунки з використанням векторної оптимізації(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Лагута, Василь ВасильовичUK: Задача оптимальних тягових розрахунків розглядається як задача про оптимальне розподілення ресурса. Рішення засновано на динамічному програмуванні. Використовується покрокове обчислення множини точок оптимальних по Парето значень цільової функції (витрати енергії) і ресурса (час).Item Визначення параметрів та критеріїв для системи автоматичного контролю станів тональних рейкових кіл(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Романцев, Іван ОлеговичUK: На основі аналізу існуючих методів контролю тональних рейкових кіл проведено вибір параметрів і критеріїв для автоматизації контролю тональних рейкових кіл.Item Розробка малогабаритних енергоощадних реакторів для тягових підстанцій електрифікованих залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Бондар, Олег Ігорович; Бондар, Ігор Лазаревич; Петров, Андрій Володимирович; Саблін, Олег ІгоровичUKR: В статті описана розробка малогабаритних енергоощадних реакторів для тягових підстанцій електрифікованих залізниць.Item Представлення математичної моделі стрілочного двигуна послідовного збудження в просторі станів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Буряк, Сергій Юрійович; Маловічко, Володимир Володимирович; Рибалка, Роман ВолодимировичUK: В статті дається представлення математичної моделі стрілочного двигуна послідовного збудження в просторі станів.Item Модель впливу тягового струму на тональні рейкові кола(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Гаврилюк, Володимир ІллічUK: У статті розглядається модель впливу тягового струму на тональні рейкові кола.Item Выделение существенных признаков при акустической диагностике электромагнитных реле в системах железнодорожной автоматики(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Лагута, Василий Васильевич; Кизяков, Валерьян ЯковлевичRU: Рассматривается выделение существенных признаков при акустической диагностике электромагнитных реле в системах железнодорожной автоматики.Item Принципы реализации активной фильтрации при построении современных систем электроснабжения электрической тяги(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Гончаров, Юрий Петрович; Панасенко, Николай Васильевич; Гаврилюк, Владимир Ильич; Сыченко, Виктор ГригорьевичRUS: Принципы реализации активной фильтрации при построении современных систем электроснабжения электрической тяги.Item Математическое моделирование тональных рельсовых цепей в нормальном и шунтовом режимах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Дунаев, Дмитрий ВладимировичRU: В статье представлено математическое моделирование тональных рельсовых цепей в нормальном и шунтовом режимах.Item Методика автоматизованого діагностування контактної системи реле(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Бондаренко, Борис Маврович; Разгонов, Адам Пантелійович; Профатилов, Володимир ІвановичUKR: В статті розглядається методика автоматизованого діагностування контактної системи реле.Item Дослідження магнітного впливу контактної мережі на рейкові кола(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Щека, Вадим Ігорович; Гаврилюк, Володимир ІллічUK: В статті досліджується магнітний вплив контактної мережі на рейкові кола.Item Вплив великих тягових струмів на роботу пристроїв залізничної автоматики(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Ящук, Катерина Іванівна; Лебедєв, Олександр ЮрійовичUK: В статті розглядається вплив великих тягових струмів на роботу пристроїв залізничної автоматики.Item 1-й випуск. Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті(Видання Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту, 2011)UK: Розвиток нових систем управління та регулювання рухом на залізничному транспорті, що відбувається останнім часом, в тому числі мікроелектронних і комп’ютерних пристроїв автоматики, цифрових телекомунікаційних систем, імпульсних напівпровідникових силових перетворювачів для живлення тягових та допоміжних пристроїв рухомого складу, зробили ще більш актуальною проблему доведення їх безпеки та електромагнітної сумісності. На великий інтерес до проблеми електромагнітної сумісності у світі вказує велика кількість дослідницьких та випробувальних центрів, що працюють з цієї проблеми, та регулярні симпозіуми і конференції, що провадяться їми. В Україні спеціалізованих журналів з електромагнітної сумісності на залізничному транспорті до сьогодення не було. Вважаю, що випуск такого журналу буде сприяти координації робіт дослідників у цьому напрямку та підвищить безпеку на залізничному транспорті. RU: Происходящее в последнее время развитие новых систем управления и регулирования движением на железнодорожном транспорте, в том числе микроэлектронных и компьютерных устройств автоматики, цифровых телекоммуникационных систем, импульсных полупроводниковых силовых преобразователей для питания тяговых и вспомогательных устройств подвижного состава, сделали еще более актуальной проблему доказательства их безопасности и электромагнитной совместимости. На большой интерес к проблеме электромагнитной совместимости в мире указывает большое количество исследовательских и испытательных центров, работающих по этой проблеме, и проводимые ими регулярные симпозиумы и конференции. В Украине специализированных журналов по электромагнитной совместимости на железнодорожном транспорте до сих пор не было. Полагаю, что выпуск такого журнала будет способствовать координации работы исследователей в этом направлении и повысит безопасность железнодорожного транспорта. EN: Development of a new control and regulations railway movement systems, including microelectronic and computer automatic devices, digital telecommunication systems, pulse semiconductor power converters for a electrosupply of traction and auxiliary rolling stock devices, occurring recently, have made even more actual a problem of the proof of their safety and electromagnetic compatibility. A plenty of the research and test centers working on this problem and regular symposiums and conferences, spend by them, specify on great interest to a problem of electromagnetic compatibility in the world. In Ukraine a special journals on electromagnetic compatibility on railway transportation was not till now. I believe that realization of such journal will promote coordination of work of researchers in this direction and will increase of a railway transport safety.Item Гармонійний склад фідерних струмів при аварійних вимиканнях швидкодіючими вимикачами різних типів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Михаліченко, Павло ЄвгеновичUKR: У статті розглядається гармонійний склад фідерних струмів при аварійних вимиканнях швидкодіючими вимикачами різних типів.Item Синтез цифрового путевого приемника тональных рельсовых цепей(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Гончаров, Константин ВикторовичRU: В статье представлен синтез цифрового путевого приемника тональных рельсовых цепей.Item О методе расчета рельсовых цепей с нелинейными ферромагнетиками в условиях влияния помехи тягового тока(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Журавлев, Антон ЮрьевичRU: В статье рассмотрен метод расчета рельсовых цепей с нелинейными ферромагнетиками в условиях влияния помехи тягового тока.Item Tomography Technique for Global Lightning Imaging from Ambient ELF Electromagnetic Noise(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Shvets, Аleksandr V.; Serdyuk, Tatyana N.EN: The article investigates tomography technique for global lightning imaging from ambient ELF electromagnetic noise.Item Аналіз структури відмов і методів вимірювання параметрів рейкових кіл(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Романцев, Іван Олегович; Дунаєв, Дмитро ВолодимировичUK: В роботі проведений аналіз відмов і існуючих методів контролю стану рейкових кіл, методів вимірювання їх параметрів для подальшої розробки на цій основі методів та засобів автоматизованого контролю параметрів рейкових кіл.Item Математичне моделювання стрілочного електроприводу в середовищі Simulink пакету Matlab(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Буряк, Сергій ЮрійовичUK: Наведено спосіб математичного моделювання стрілочного електроприводу в системі MATLAB+Simulink.Item Метод автоматизированного определения контактного давления реле железнодорожной автоматики(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Разгонов, Адам Пантелеевич; Бондаренко, Борис Маврович; Профатилов, Владимир ИвановичUKR: В даній статті запропоновано метод автоматизованого визначення контактного тиску реле залізничної автоматики. Метод ґрунтується на особливостях конструкції електромагнітних реле залізничної автоматики, в яких відпадання якоря здійснюється під дією власної ваги якоря. Даний метод дозволяє вирішити комплексну задачу автоматизації вимірювання механічних параметрів електромагнітних реле залізничної автоматики без зняття кожуха відповідно до експлуатаційно-технічних вимог до реле першого класу надійності.Item Організація захисту рейкових кіл від електромагнітних завад з боку контактної мережі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2011) Щека, Вадим ІгоровичUK: В статті розглянуто побудову та принцип дії системи захисту рейкових кіл від електромагнітних завад. Проведена оцінка економічна ефективність системи та окреслено умови ефективності впровадження.