Кафедра "Локомотиви"
Permanent URI for this community
RU: Кафедра "Локомотивы"
EN: The department "Locomotives"
EN: The department "Locomotives"
Browse
Browsing Кафедра "Локомотиви" by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 246
Results Per Page
Sort Options
Item Улучшение технико-экономических показателей тиристорных преобразователей напряжения вспомогательных цепей тепловозов(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1989-04-22) Сердюк, Владимир НикандровичRUS: В работе показана целесообразность замены машинных преобразователей постоянного тока тиристорными. Предложен тиристорный преобразователь напряжения с повышенной коммутационной способностью. Разработана методика расчета параметров цепей и процессов в коммутирующем узле с корректирующими звеньями.Item Определение рациональных сроков диагностирования силовой установки тепловозов с гидропередачей(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1991-12-21) Капица, Михаил ИвановичRUS: В диссертационной работе разработаны критерии по современному направлению технического обслуживания и ремонта силовой установки тепловоза для достижения наиболее экономичной его эксплуатации при установленном уровне надежности и минимальных затратах на восстановление на основе методики определения рациональных сроков диагностирования.Item Визначення функції напрацювання ізоляції ТЕД за експериментальними даними(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2003) Капіца, Михайло ІвановичUKR: У статті розглянутий один із варіантів визначення функції опірності ізоляції обмоток збудження ТЕД за значеннями зворотної напруги на основі згладжування функцій та теорії відновлення технічних об’єктів.Item Автономний інвертор напруги(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Сердюк, Володимир НикандровичUKR: Автономний інвертор напруги містить міст основних тиристорів, два комутуючих дроселі, комутуючі конденсатори, коректуючий контур, що складаються з паралельно з'єднаних ємності та індуктивності.Item Влияние изгибной жесткости на динамические свойства вант(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2004) Мисюра, Е. А.RU: Статья посвящена анализу влияния изгибной жесткости на динамические свойства вант. Построена математическая модель свободных колебаний ванты без учета демпфирования. Выполнено исследование влияния изгибной жесткости на свободные колебания системы. Отмечено, что учет изгибной жесткости приводит к увеличению частоты свободных колебаний ванты.Item Прогнозування станів однотипного локомотивного парку (ВЛ8) Придніпровської залізниці(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2004) Лагута, Василь Васильович; Капіца, Михайло ІвановичUKR: У статті розглядається прогнозування стаціонарного режиму станів парку локомотивів ВЛ8 на підставі рівнянь Колмогорова теорії масового обслуговування та оптимізаційної задачі з використанням даних спостережень.Item Удосконалення бортової системи діагностування електровоза(Видавництво Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2005) Очкасов, Олександр БорисовичUKR: Дисертація присвячена питанням підвищення надійності локомотивів шляхом удосконалення діагностичного забезпечення та організації роботи бортових систем діагностування локомотивів. У роботі проведений аналіз засобів і методів технічної діагностування рухомого складу. Для організації роботи бортової системи діагностування розроблена методика вибору діагностичних параметрів обладнання електровоза з урахуванням впливу відмов вузлів на можливість подальшої експлуатації локомотива і швидкості усунення несправності. Запропоновано при побудові алгоритму пошуку несправності використовувати інформаційно-ваговий критерій, що дозволить розробляти програми пошуку несправностей з урахуванням взаємозв'язку елементів, їх надійності і складності пошуку несправності. Для підвищення достовірності інформації, запропонована методика вибору періодичності опитування датчиків бортової системи діагностування, та визначення періоду оновлення інформації про стан контрольованих вузлів. Проведений аналіз надійності, та розроблені діагностичні моделі електричного устаткування електровозу ДЕ1. З використанням запропонованої методики проведений розрахунок параметрів бортової системи діагностування електровозу ДЕ1.Item Тахометричний блок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Сердюк, Володимир Никандрович; Гуляєв, Ігор МиколайовичUKR: Тахометричний блок складається з послідовно з'єднаних насичуючого трансформатора, компенсуючого трансформатора, випрямляючого моста і згладжувального фільтра. Фільтр складається з дволанкового RC-фільтра, підключеного до бази транзистора.Item Розвідний гайковий ключ(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Сердюк, Володимир Никандрович; Зац, Роман АркадійовичUKR: Розвідний гайковий ключ містить рухому та нерухому губки, пустотілу рукоятку, механізм фіксації розводу зіву, клиноподібну частину, ролик, підпружинену вилкоподібну трубу.Item Определение рациональных периодов восстановления изоляции катушек возбуждения ТЭД(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Капица, Михаил Иванович; Лагута, Василий ВасильевичRUS: Рассматривается задача определения рациональных периодов восстановления изоляции катушек возбуждения ТЭД на основе прогнозирования надежности, опираясь на стохастические методы.Item Визначення необхідної кількості піврейсів для виконання заданого обсягу роботи маневровими локомотивами на пасажирській станції(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2006) Боднар, Борис Євгенович; Болжеларський, Ярослав ВолодимировичUKR: Розроблена методика розрахунку необхідної кількості піврейсів для виконання заданого обсягу маневрової роботи на пасажирській станції. Розрахунок кількості піврейсів проводиться на основі графіку руху поїздів та технологічних процесів роботи станції і пасажирського вагонного депо.Проаналізовано типи маневрових піврейсів, розраховано необхідну їх кількість для конкретного маневрового району. Приведено результати дослідної поїздки, які узгоджуються з результатами розрахунку.Item О несравнимых вариантах в задаче тяговых расчетов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2006) Боднарь, Борис Евгеньевич; Босов, Аркадий Аркадьевич; Бобырь, Дмитрий ВалерьевичRU: Рассмотрена методика определения множества несравнимых вариантов траекторий движения.Item Тягово-энергетические испытания (ТЭН) рельсового автобуса 620 м(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2007) Боднарь, Борис Евгеньевич; Гагин, Л. Ф.; Гилевич, О. И.; Варфоломеев, В. У.; Бобырь, Дмитрий Валерьевич; Очкасов, Александр Борисович; Шепотенко, А. П.; Евдомаха, Григорий ВасильевичRUS: Авторами предложена методика проведения тягово-энергетических испытаний рельсового автобуса. В соответствии с разработанной методикой проведены испытания, результаты проведения которых изложены в статье.Item Електромагнітний контактор (патент 22529)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Доценко, Віталій Миколайович; Сердюк, Володимир НикандровичUKR: Електромагнітний контактор містить скобу, до якої прикріплені втягуюча котушка, дугогасний ріг, рухомий якір, шарнірно з'єднаний зі скобою, вимикаюча пружина, з'єднана зі скобою та якорем, та діелектрична основа з нерухомими контактами, дугогасною камерою з полюсами, дугогасною котушкою, дугогасними рогами нерухомих контактів. Між нерухомими контактами виконана рухома перемичка, шарнірно з'єднана з якорем та підпружинена. Нерухомі контакти розділені діелектричною перегородкою, яка також розділяє дугогасну камеру на дві частини.Item Удосконалення режимів ведення вантажного поїзда з електричною тягою(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2007) Бобирь, Дмитро ВалерійовичUKR: Дисертація присвячена удосконаленню режимів ведення вантажного поїзда з метою зниження витрати енергоресурсів на тягу поїздів. У роботі проведений аналіз математичних моделей руху поїзда та методів оптимізації програм його ведення. Викладено методику вирішення рівняння руху в явному вигляді, як залежності шляху від швидкості, в режимах тяги та гальмування, що дозволяє проводити дослідження в замкненій математичній формі, значно скоротити час та підвищити точність обчислень. Удосконалено метод та розроблено алгоритм побудови множини траєкторій руху по перегону, непорівнянних по Парето, що покладено в основу розробки апаратно-програмного комплексу з розрахунку раціональних режимів ведення поїзда та видачі режимних карт. Для формування раціональної програми ведення поїзда по ділянці за мінімумом витрат енергоресурсів та заданому часі руху удосконалено метод визначення раціонального розподілу часу ходу поїзда по перегонах, що дозволило обрати раціональний варіант ведення поїзда по перегонах ділянки при заданому часі ходу. На основі наведених методів, розроблено алгоритмічне і програмне забезпечення для апаратно-програмного комплексу з розрахунку та видачі індивідуальних режимних карт ведення поїзда, що впроваджений в локомотивних депо Придніпровської та Львівської залізниць, та дозволяє знизити питомі витрати електроенергії на 4–8 %, що підтверджується актами, наведеними в дисертації.Item Безконтактний тахометричний блок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Гета, Сергій Миколайович; Сердюк, Володимир НикандровичUKR: Безконтактний тахометричний блок складається з послідовно з'єднаних насичувального трансформатора, компенсуючого трансформатора, випрямляючого моста і згладжувального фільтра. Фільтр складається з двох резисторів і конденсатора, з паралельним підключенням навантаження до бази транзистора.Item Диференціальне реле(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Дикий, Михало Олександрович; Красильников, Володимир МикитовичUK: Диференціальне реле містить магнітопровід з незамкненою ділянкою і двома котушками керування, які створюють магнітні потоки, направлені назустріч один одному, геркон, розміщений перпендикулярно магнітним потокам, котушки, закріплені на магнітопроводі. Геркон розміщений між сердечниками котушок і встановлений в немагнітний корпус, виконаний з можливістю повертання навколо осей сердечників.Item Електропневматичний контактор (патент 22533)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2007) Іванов, Дмитро Олегович; Сердюк, Володимир НикандровичUKR: Електропневматичний контактор містить пневматичний привід з поршнем, повертаючою пружиною, штоком та електропневматичним вентилем, що розміщений на основі, контактний блок з рухомим та нерухомим контактом, важіль, який встановлений на осі та закріплений одним кінцем до штока за допомогою шарніра, а також виводи і блокувальні контакти, вакуумну камеру, в якій розміщені робочі поверхні контактів, рухомий контакт закріплений до важеля через демпфірувальний елемент, який з'єднаний з регулюючою гайкою, встановленою на різьбовому стержні в отворі важеля. Електропневматичний вентиль містить дроселюючий калібрований отвір.Item Система опалення залізничного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Івін, Віталій Федорович; Боднар, Борис Євгенович; Титаренко, Ігор Валерійович; Стеценко, Іван Дмитрович; Коваленко, Ольга ВалеріївнаUKR: 1. Система опалення залізничного вагона, що включає котел та транспортувальні трубопроводи, яка відрізняється тим, що котел розташований нижче рівня підлоги вагона і в ньому розміщена крильчатка, яка закріплена на валу, з'єднаному через редуктор з віссю колісної пари, а транспортувальні трубопроводи виготовлені у вигляді термосифонів, підключених гарячими кінцями до котла.2. Система опалення за п. 1, яка відрізняється тим, що на валу крильчатки встановлена фрикційна муфта, включення якої зблоковане з системою гальмування вагона.3. Система опалення за п. 2, яка відрізняється тим, що муфта додатково має автономне включення.Item Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Боднар, Борис Євгенович; Кислий, Дмитро Миколайович; Дудко, Сергій Петрович; Петрівський, Дмитро РомановичUKR: Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах, яка включає робочий циліндр з камерою згоряння та встановленою у ній форсункою, містить паливовприскуючий насос, плунжер, встановлений у втулці, розподільчий вал з встановленими на ньому паливними шайбами та датчик вимірювання тиску у циліндрі, яка відрізняється тим, що містить датчик вимірювання частоти обертання колінчатого вала, встановлений на колінчатому валу дизельного двигуна, датчик вимірювання температури відпрацьованих газів, встановлений у випускному колекторі дизельного двигуна, зв'язані за допомогою дротів з блоком підсумовування сигналів, блок перетворення електричного сигналу у механічний,з встановленим у ньому штоком, та блок регулювання кута випередження подачі палива, що включає ведену шестірню, ведучу шестірню, шліцевий ведучий вал, встановлені на дизельному двигуні.