№ 2 (80)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 2 (80) by Author "Журавльов, Антон Юрійович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Параметричний генератор частоти на неколінеарних магнітних полях(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2019) Ящук, Катерина Іванівна; Журавльов, Антон Юрійович; Щека, Вадим ІгоровичUK: Мета. У статті необхідно провести дослідження параметричного генератора частоти на неколінеарних магнітних полях, який виконує функції стабілізованого джерела живлення та засобу захисту від впливу по-тужних імпульсних завад у вигляді комутаційних перенапруг і розрядів блискавки. Методика. Для прове-дення експериментальних досліджень було виготовлено макетний зразок параметричного генератора. Про-ведено низку досліджень із визначення оптимальних параметрів кіл накачки та контуру пристрою, за яких досягаються найкращі енергетичні характеристики та максимальна вихідна потужність із забезпеченням стійкої генерації в системі. Результати. Автори довели необхідність розробки засобу захисту апаратури сигналізації, централізації та блокування від впливу потужних імпульсних завад. Розроблена конструкція при-строю повністю виключає трансформацію енергії, тобто проникнення перешкоди із входу на вихід. У ре-зультаті проведених експериментальних досліджень визначено оптимальні параметри кіл генератора, що забезпечують його найкращі енергетичні характеристики. Наукова новизна. Удосконалено пристрій пара-метричного генератора, який має у своїй конструкції енергоємні елементи, що значно поліпшує енергетичні характеристики і властивості. Із метою підвищення надійності систем автоблокування подальший розвиток отримали способи захисту апаратури залізничної автоматики й телемеханіки від впливу потужних імпульс-них завад і високих рівнів тягових струмів. Практична значимість. На основі отриманих результатів мож-на впровадити у виробництво досліджений пристрій і застосовувати його для організації стабілізованого вторинного джерела живлення колійних пристроїв залізничної автоматики, а також для захисту апаратури від дії потужних імпульсних завад, створених грозовими розрядами й блискавками або комутаційними пе-ренапруженнями. Результати роботи також можуть бути використані під час переобладнання перегонів но-вими системами залізничної автоматики та підготовки проектної документації на рейкові кола, станційні системи й системи автоблокування. Результати дослідження використовують під час вивчення дисциплін «Спеціальні вимірювання на залізничному транспорті» й «Електроживлення пристроїв автоматики», органі-зації науково-практичних семінарів, курсів підвищення кваліфікації тощо.