2018
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2018 by Author "Журавель, Вячеслав Вікторович"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Перспективи мультимодальних перевезень небезпечних вантажів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2018) Журавель, Ірина Леонідівна; Журавель, Вячеслав Вікторович; Онацька, Анастасія Юріївна; Журавель, Антон Вячеславович; Мушта, Ольга Василівна; Журавель, Вікторія ВасилівнаUKR: Мета. Метою роботи є дослідження проблем і перспектив розвитку мультимодальних перевезень небезпечних вантажів за участю залізничного транспорту України за умови дотримання допустимого рівня безпеки. Методика. Під час дослідження використано методи аналізу та синтезу для вивчення основних положень наукових публікацій щодо стану та перспектив мультимодальних перевезень небезпечних вантажів з подальшим їх порівнянням та узагальненням, а також діючої нормативної бази в умовах використання різних видів транспорту. Результати. Удосконалення нормативної бази та елементів технологічного ланцюга мультимодального перевезення небезпечних вантажів дозволить підвищити якість обслуговування клієнтів залізничного транспорту, залучити додаткові вантажопотоки та підвищити рівень безпеки. Наукова новизна. Одержані в результаті дослідження результати дозволяють підвести наукове підґрунтя щодо вибору доцільних способів удосконалення технології мультимодальних перевезень небезпечних вантажів, що забезпечить підвищення ефективності функціонування залізничної галузі в цілому. Практична значимість. Отримані результати дозволяють обґрунтувати найбільш доцільні шляхи вдосконалення нормативної бази та технології мультимодальних перевезень небезпечних вантажів.Item Підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту за рахунок розвитку транспортних коридорів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2018) Окороков, Андрій Михайлович; Журавель, Ірина Леонідівна; Журавель, Вячеслав Вікторович; Журавель, Антон Вячеславович; Федоряка, Ольга ГеннадіївнаUKR: Мета. Світові тенденції подальшого збільшення обсягів міжнародних перевезень обумовлюють актуальність підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту за рахунок подальшого розвитку існуючої мережі транспортних коридорів. Методика. Для дослідження сучасного стану та тенденцій розвитку міжнародних транспортних коридорів (МТК) на Євро-Азійському простору в умовах формування глобальної транснаціональної залізничної мережі, а також основних проблем функціонування прикордонних переходів застосовано системний аналіз. Регресійний аналіз використаний для дослідження динаміки показників функціонування МТК і побудови відповідних регресійних моделей. Результати. Досліджено динаміку показників функціонування МТК, побудовано регресійні моделі та розроблено схему національної мережі транспортних коридорів України з урахуванням особливостей рельєфу місцевості. Наукова новизна. Одержані в результаті дослідження результати дозволяють підвести наукове підґрунтя під вибір тих об’єктів інфраструктури, вдосконалення яких забезпечить підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту країни в цілому.Практична значимість. Отримані результати можна застосувати для виявлення зон тяжіння промислових районів і крупних населених центрів до основних напрямків МТК і відповідно для обґрунтування найбільш доцільних об’єктів інфраструктури, що вимагають подальшого вдосконалення.Item Шляхи підвищення ефективності функціонування вантажних станцій мережі(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2018) Журавель, Ірина Леонідівна; Журавель, Вячеслав Вікторович; Журавель, Антон ВячеславовичUKR: Мета. Забезпечення потреб клієнтури в перевезеннях вантажів значною мірою залежить від ефективної роботи станцій мережі, в першу чергу, вантажних, на яких виконуються основні обсяги вантажної та відповідної комерційної роботи. Тому виконані аналіз умов і проблем функціонування, дослідження параметрів вагонопотоків, які надходять на станцію та її під’їзні колії і відправляються з неї, та запропоновані шляхи підвищення ефективності роботи вантажних станцій є актуальними. Методика. Для аналізу умов і проблем функціонування вантажних станцій мережі використано системний аналіз. Для дослідження параметрів ва-гонопотоків, які прибувають на станцію та відправляються з неї, використано методи математичної статис-тики. Результати. Досліджено основні числові характеристики випадкових величин тривалості знаходження вагонів на вантажній станції та її під’їзних коліях по елементах, кількості вагонів у групах, які надходять на станцію призначенням на її під’їзні колії, та інтервалу надходження груп вагонів і закони їх розподілу. Наукова новизна. Одержані під час дослідження результати дозволяють підвести наукове підґрунтя щодо вибору доцільних способів підвищення ефективності роботи вантажних станцій у взаємодії з прилеглими під’їзними коліями підприємств. Практична значимість. Урахування стохастичного характеру чинників підвищує адекватність моделювання роботи вантажних станцій. Отримані результати можна застосувати для обґрунтування раціональних шляхів підвищення ефективності функціонування вантажних станцій.