Інші праці КЕРС
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КЕРС by Author "Артемчук, Віктор Васильович"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Наукове обґрунтування відновлення деталей шаруватими покриттями при ремонті рухомого складу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Артемчук, Віктор ВасильовичUKR: Дисертаційна робота присвячена вирішенню наукової проблеми підвищення ресурсу та надійності експлуатації залізничного рухомого складу при ремонті. По-ставлена та розв’язана задача зі встановлення зв’язків між параметрами технологі-чних процесів відновлення деталей рухомого складу залізниці, структурою та вла-стивостями шаруватих покриттів. Розроблена та представлена в дисертаційній роботі математична модель із визначення раціональних параметрів відновлювального шаруватого покриття деталей рухомого складу при ремонті, яка дозволяє підприємству встановлюва-ти раціональні режими та технологію відновлення зношених деталей з враху-ванням вартісних показників процесу. Використовуючи інструменти векторної оптимізації, запропонований алгоритм оцінки якості відновлення деталей рухомого складу за декількома показниками. Роз-роблено рекомендації відносно вибору режимів, технології і техніки відновлен-ня зношених деталей рухомого складу шаруватими покриттями, що забезпечу-ють високу якість і надійність експлуатації обраних деталей. Запропонована методика оцінки надійності роботи деталей, відновлених шару-ватими покриттями, яка дозволяє визначати імовірність безвідмовної роботи цих деталі з врахуванням зносу матеріалу шарів, як випадкової величини.Item Наукове обґрунтування відновлення деталей шаруватими покриттями при ремонті рухомого складу залізниць (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Артемчук, Віктор ВасильовичUKR: Дисертаційна робота присвячена вирішенню наукової проблеми підвищення ресурсу та надійності експлуатації залізничного рухомого складу при ремонті. Поставлена та розв’язана задача зі встановлення зв’язків між параметрами технологічних процесів відновлення деталей рухомого складу залізниці, структурою та властивостями шаруватих покриттів. Розроблена та представлена в дисертаційній роботі математична модель із визначення раціональних параметрів відновлювального шаруватого покриття деталей рухомого складу при ремонті, яка дозволяє підприємству встановлювати раціональні режими та технологію відновлення зношених деталей з врахуванням вартісних показників процесу. Використовуючи інструменти векторної оптимізації, запропонований алгоритм оцінки якості відновлення деталей рухомого складу за декількома показниками. Розроблено рекомендації відносно вибору режимів, технології і техніки відновлення зношених деталей рухомого складу шаруватими покриттями, що забезпечують високу якість і надійність експлуатації обраних деталей. Запропонована методика оцінки надійності роботи деталей, відновлених шаруватими покриттями, яка дозволяє визначати імовірність безвідмовної роботи цих деталі з врахуванням зносу матеріалу шарів, як випадкової величини.Item Спосіб відновлення зношених деталей шаруватим наплавленням(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Артемчук, Віктор ВасильовичUK: Спосіб відновлення зношених деталей, при якому на підготовлену поверхню наносять покриття наплавленням. Нанесення відновлювального покриття проводять поперечними шарами, кожний з яких має заздалегідь підібрані фізико-механічні властивості. На відновлювану поверхню наносять по черзі наплавочні валики з двох різних за структурою та твердістю дротів однакової ширини, при цьому твердість наплавочних дротів повинна відрізнятись не менше, ніж в два рази.Item Спосіб відновлення зношених деталей шаруватим наплавленням (патент 40491)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Артемчук, Віктор ВасильовичUK: Спосіб відновлення зношених деталей, при якому на підготовлену поверхню наносять покриття наплавленням. Нанесення відновлювального покриття проводять шарами, кожний з яких має заздалегідь підібрані фізико-механічні властивості. Перший шар - "адгезійний", із твердістю та структурою, близькими до матеріалу основи. Другий шар - "робочий", із заданою твердістю та фізико-механічними властивостями. Третій шар - "приробчий", виконує також функцію шару для виконання механічної фінішної обробки, його твердість повинна бути достатньо м'якою для виконання механічної обробки.Item Спосіб відновлення зношених деталей шаруватим наплавленням (патент 40492)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Артемчук, Віктор ВасильовичUK: Спосіб відновлення зношених деталей, при якому на підготовлену поверхню наносять покриття наплавленням. Нанесення відновлювального покриття проводять поздовжньо-поперечно, комірчасто, шарами, кожний з яких має заздалегідь підібрані фізико-механічні властивості. На відновлювану поверхню наносять по черзі наплавочні валики з двох різних за структурою та твердістю дротів однакової ширини. Твердість наплавочних дротів повинна відрізнятись не менше, ніж в два рази.