Магістерські роботи ОП Інтероперабельність
Permanent URI for this collection
UK: Магістерські роботи ОП Інтероперабельність
EN: Master Thesis "OP Interoperability"
EN: Master Thesis "OP Interoperability"
Browse
Browsing Магістерські роботи ОП Інтероперабельність by Author "Дуда, Володимир Михайлович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування стійкого інформаційного менеджменту для об’єктів інфраструктури, що базується на принципах інтероперабельності(Український державний університет науки і технологій, м. Дніпро, 2022) Дуда, Володимир МихайловичUKR: Магістерська робота складається з вступу, 4-х розділів основної частини та висновків. Загальний обсяг тексту – 131 сторінки: основний текст – 96 сторінок, бібліографія, – 3 сторінки, 29 рисунків, 12 таблиць. Метою даної магістерської роботи є: формування стійкого інформаційного менеджменту для об’єктів інфраструктури, що базується на принципах інтероперабельності. Об’єктом дослідження є: залізнична колія. Предметом дослідження є: система діагностики залізничної колії у відповідності з українськими і європейськими нормами відповідності. В даній роботі вирішувалось питання щодо розрахунків термінів періодичності контролю стану рейок на основі сучасних моделей інтенсивності відмов в залежності від конкретних умов експлуатації: конструкції колії, плану лінії, вантажонапруженості та осьового навантаження і порівняння їх з існуючими нормами. Оптимальне число перевірок у циклі повинне задовольняти умові виявлення тріщини на докритичній стадії її розвитку, що забезпечує гарантовану цілісність рейки до її вилучення з колії. Проведені розрахунки показали, що на ділянках більше 350 млн. т розрахунки повністю співпадають з існуючими нормами, а в початковому періоді експлуатації на 35% завищенні. Це підтверджує теорію, що в початковий період експлуатації дефекти в рейках розвиваються повільно. Використовуючи даний резерв, можна збільшити інтервал між перевірками на таких ділянках та зменшити експлуатаційні витрати. При контролі стану рейок вирішальне значення має інтервал між перевірками. Щоб мінімізувати собівартість ризику, потрібно вибирати частоту проходів контрольно-вимірювальних засобів. У дослідженні отримано терміни періодичності контролю стану рейок на ділянці І, III, V категорії на основі сучасних моделей інтенсивності відмов рейок у колії для дефектів контактно-втомленого характеру. Результати дослідження показали, що на ділянках з пропущеним тоннажем більше 350 млн. т розрахунки термінів практично співпадають з існуючими нормативами, а на початковому періоді експлуатації на 35 - 50% більші від існуючих. Тобто є резерв часу в початковий період експлуатації рейок на малодіяльних ділянках колії.