Інші праці КБМ
Permanent URI for this collection
RU: Другие труды
EN: Other Works
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КБМ by Author "Блохін, Євген Петрович"
Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
Item Датчик падіння колеса при сході вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Блохін, Євген Петрович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Датчик падіння колеса при сході вагона з рейок містить масу та пружину, основу, на якій розміщений важіль, один кінець якого закріплений через шарнір до основи, а на другому кінці закріплена маса, що розташована між двома магнітами, які прикріплені до основи. Між основою та важелем встановлена пружина у стисненому стані. На основі розташовані також джерело оптичного випромінювання та приймач цього випромінювання таким чином, що маса у вихідному стані перекриває шлях променю світла. З основою також зв'язана кнопка повернення маси у вихідне положення.Item Поглинальний апарат автозчепного пристрою залізничного транспортного засобу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Блохін, Євген Петрович; Савчук, Орест Макарович; Панасенко, Віталій Якович; Заболотний, Олександр МиколайовичUK: Поглинальний апарат автозчепного пристрою залізничного транспортного засобу має корпус з днищем, шток-поршень, дві ємності, утворені останнім в корпусі, заповнені еластомером. Поршень має отвори та в ньому вмонтовано диск, який виконує функцію зворотного клапана в залежності від напрямку переміщення поршня.Item Пристрій для автоматичного гальмування поїзда при сході вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Пшінько, Олександр Миколайович; Блохін, Євген Петрович; Мямлін, Сергій Віталійович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана Петрівна; Євдомаха, Оксана ГригорівнаUA: Пристрій для автоматичного гальмування поїзда при сході вагона з рейок, що містить датчики вертикальних прискорень, встановлені на необресорених частинах вагона, фільтри нижніх частот, детектори, компаратор, джерело опірної напруги та блок включення гальм. Пристрій обладнаний блоком усереднення, до входів якого підключені виходи усіх детекторів, а його вихід під'єднано до входу суматора, другий вхід якого сполучено з джерелом опірної напруги, вихід суматора підключено до другого входу компаратора.Item Пристрій для автоматичної зупинки пасажирського поїзда при сході коліс вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Блохін, Євген Петрович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUA: Пристрій для автоматичної зупинки пасажирського поїзда при сході коліс вагона з рейок містить датчики вертикальних прискорень, які встановлені на торцях кузова вагона, вихід кожного датчика під'єднано до входів випрямлячів, виходи обох випрямлячів з'єднано між собою та першим входом компаратора, а також вихід кожного випрямляча з'єднано з входом свого усереднюючого блока, а їх виходи підключено до шини середніх значень абсолютних величин вертикальних прискорень обресорених частин вагонів усього поїзда, яка під'єднана до входу блока опірної напруги, а його вихід підключений до другого входу компаратора, вихід якого з'єднаний з входом виконавчого блока.Item Стенд для дослідження сили тертя у ковзанах візка вантажного вагона (патент 31842)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Коротенко, Михайло Леонідович; Блохін, Євген Петрович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Грановський, Роман Беркович; Федоров, Євген ФедоровичUK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона містить рейки, нерухому платформу, П-подібну стійку, закріплену на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, пульт керування, пристрій для записування результатів досліджень. На нерухомій основі, розміщеній нижче рівня головок рейок, по вертикальній осі стенда змонтовано орган вертикального навантаження, на рухомій частині якого жорстко зафіксовано основу опорного підшипника кочення, в центрі її знаходиться другий підшипник кочення, який служить центром повороту рухомої частини опорного підшипника, що має балку та захвати за середню частину осей колісних пар візка, а поперечна балка П- подібної стійки імітує конструкції шворневої балки кузова вагона з п'ятником, ковзанами, верхня частина опорного підшипника виконана з можливістю повертання навколо вертикальної осі органом горизонтального навантаження подвійної дії, закріпленого до неповоротної частини опорного підшипника, а його шток шарнірно закріплений до поворотної частини опорного підшипника, при цьому до нерухомої частини закріплено упор для контакту з виступом рухомої частини підшипника, положення якого визначає кут з вершиною на осі шворня візка, визначений площиною контакту між ковзунами, та кінцевий вимикач органа горизонтального навантаження, крім того стенд обладнано пристроєм центрування та фіксації візка відносно вертикальної осі стенда та пристроєм виштовхування візка зі стенда.Item Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Коротенко, Михайло Леонідович; Блохін, Євген Петрович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Грановський, Роман Беркович; Федоров, Євген ФедоровичUK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона містить рейки, П-подібний стояк, закріплений на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, опорний та центрувальний підшипники, пристрій для фіксації положення візка на стенді та його виштовхування, пульт керування, пристрій для записування результатів досліджень. На поперечній балці П-подібного стояка жорстко закріплений орган вертикального навантаження подвійної дії, по осі рухомої частини якого через опорний та центрувальний підшипники закріплена рухома, за рахунок розміщеного між нерухомою та рухомою частинами опорного підшипника механізму поворотної дії горизонтального навантаження, балка, котра імітує шворневу балку піввагона. Додатково рухома балка підвішена до згаданої вище поперечної балки за допомогою податливих елементів. Нерухома частина опорного підшипника має зв'язок з цією поперечною балкою за допомогою напрямних у вигляді шліцьових з'єднань.Item Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 48537)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Блохін, Євген Петрович; Коротенко, Михайло Леонідович; Мархай, Володимир Вікторович; Ісопенко, Іван Васильович; Панасенко, Віталій Якович; Грановський, Роман Беркович; Клименко, Ірина Володимирівна; Федоров, Євген Федорович; Шевченко, Валентин ПетровичUK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона містить рейки, закріплені на поворотній навколо вертикальної осі платформі, у центрі якої розміщено центрувальний підшипник, органи горизонтального навантаження. Чотири опори розташовані у вертикальних площинах, в яких на платформу передається навантаження від коліс візка. Несуча конструкція платформи виконана у вигляді двох подовжніх балок. При цьому котки мають можливість перекочуватися по колу відносно центра підшипника по фундаментних плитах.Item Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 87752)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Коротенко, Михайло Леонідович; Блохін, Євген Петрович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Грановський, Роман Беркович; Федоров, Євген ФедоровичUK: Винахід належить до випробувальної техніки і може бути використаний для дослідження сил тертя у ковзунах - бокових опорах кузова на візки вантажного вагона при його обертанні відносно кузова вагона. Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона має рейки, нерухому платформу, П-подібну стійку, закріплену на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, пульт керування, пристрій для записування результатів досліджень. На нерухомій основі, розміщеній нижче рівня головок рейок, по вертикальній осі стенда змонтовано орган вертикального навантаження, на рухомій частині якого жорстко зафіксовано основу опорного підшипника кочення, в центрі її знаходиться другий підшипник кочення, який служить центром повороту рухомої частини опорного підшипника, що має балку та захвати за середню частину осей колісних пар візка, а поперечна балка П-подібної стійки імітує конструкції шворневої балки кузова вагона з п'ятником, ковзунами, верхня частина опорного підшипника виконана з можливістю повертання навколо вертикальної осі органом горизонтального навантаження подвійної дії, закріпленим до неповоротної частини опорного підшипника, а його шток шарнірно закріплений до поворотної частини опорного підшипника, при цьому до нерухомої частини закріплено упор для контакту з виступом рухомої частини підшипника, положення якого визначає кут з вершиною на осі шворня візка, визначений площиною контакту між ковзунами, та кінцевий вимикач органу горизонтального навантаження. Крім того стенд обладнано пристроєм центрування та фіксації візка відносно вертикальної осі стенда та пристроєм виштовхування візка зі стенда. Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона дозволяє виявити силу тертя у ковзунах та визначити величину цієї сили, а також моменту сили тертя при вилянні візка відносно кузова.Item Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 92398)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Коротенко, Михайло Леонідович; Блохін, Євген Петрович; Панасенко, Віталій Якович; Клименко, Ірина Володимирівна; Грановський, Роман Беркович; Федоров, Євген ФедоровичUK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона належить до випробувальної техніки. Стенд містить рейки, П-подібний стояк, закріплений на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, опорний та центрувальний підшипники, пристрій для фіксації положення візка на стенді та його виштовхування, пульт керування та пристрій для записування результатів досліджень. На поперечній балці П-подібного стояка жорстко закріплений орган вертикального навантаження подвійної дії. По осі рухомої частини цього органу через опорний та центрувальний підшипники закріплена рухома, за рахунок розміщеного між нерухомою та рухомою частинами опорного підшипника механізму поворотної дії горизонтального навантаження, балка, яка імітує шворневу балку піввагона. Балка додатково підвішена до згаданої вище поперечної балки за допомогою податливих елементів. А нерухома частина опорного підшипника має зв'язок з цією поперечною балкою за допомогою напрямних у вигляді шліцевих з'єднань. За рахунок вдосконалення конструкції стенд дозволяє з більшою достовірністю виявляти силу тертя у ковзунах та визначати її величину.Item Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 95829)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Блохін, Євген Петрович; Коротенко, Михайло Леонідович; Мархай, Володимир Вікторович; Ісопенко, Іван Васильович; Панасенко, Віталій Якович; Грановський, Роман Беркович; Клименко, Ірина Володимирівна; Федоров, Євген Федорович; Шевченко, Валентин ПетровичUK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона належить до випробувальної техніки. Стенд містить закріплені колеса візка та рейки, закріплені в центральній частині на поворотній навколо вертикальної осі платформі, у центрі якої розміщений центрувальний підшипник, та органи горизонтального навантаження. Платформа має вертикальні опори, через які на платформу передається навантаження від коліс візка. Кожна опора закінчуються котком, який має можливість перекочуватися по фундаментних плитах по колу відносно осі платформи. А органами горизонтального навантаження є домкрати з реєструючими пристроями, які закріплені на фундаменті стенда по діагоналі платформи. Стенд забезпечує зменшення навантаженості поворотної платформи, що приводить до зменшення її інерційності та витрат матеріалу, що підвищує якість випробувань.