Інші праці КУПТПЗ (ЛІ) (Раніше КТТ (ЛФ))
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Інші праці КУПТПЗ (ЛІ) (Раніше КТТ (ЛФ)) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 47
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення надійності силових контактних з’єднань електропневматичних контакторів електровозів постійного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту, 2004-01-16) Баб’як, Микола ОлександровичUK: Дисертація присвячена підвищенню експлуатаційної надійності роботи та здешевленню ремонту силових контактних з’єднань електропневматичних контакторів електровозів постійного струму шляхом заміни чи відновлення мідних контактів композиційними матеріалами (псевдосплавами). У роботі виконано аналіз особливостей роботи і видів пошкоджень електропневматичних контакторів електровозів. Розроблено двомірну модель і новий спосіб оцінки показників параметричної надійності роботи сильнострумових контактів силових кіл електровозів за критеріями їх зносу і контактного опору з врахуванням кореляційного зв’язку між контактним опором і температурою контактів. Вперше встановлено закономірності зношування силових контактів, що відновлені різними матеріалами, електропневматичних контакторів електровозів постійного струму і зміни їх контактного опору від пробігу, сили і тривалості протікання тягового струму, кількості переключень контакторів в умовах реальної експлуатації електровозів. Розроблено модель формування поступових відмов за критерієм зносу, що враховує фізику явищ зношення. На основі результатів виконаних експлуатаційних випробувань розраховано ресурс контактних елементів, відновлених різними матеріалами. Методом імовірнісного прогнозування визначено імовірності відмов за критерієм зносу контактів, відновлених напайками з усіх типів досліджених матеріалів за пробіг до ПР 3. Розроблено і впроваджено технологію відновлення контактів псевдосплавом МДК-3; подано основні операції технології пайки напайок; розраховано річний економічний ефект.Item Шляхи підвищення експлуатаційних характеристик контактних пластин струмоприймачів електровозів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, 2011) Кузін, Олег Анатолійович; Мещерякова, Тетяна Миколаївна; Мінєєв, Олексій Семенович; Кузін, Микола ОлеговичEN: Based on studies of chemical composition, microstruture, mechanical properties and electrical performed best selection of modes manufacturing technology pantographs of electric locomotives, providing increase their contact durability.Item Підвищення функціональних властивостей покращувальних сталей з використанням комп'ютерного моделювання параметрів границь зерен(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, 2011) Кузін, Олег Анатолійович; Мещерякова, Тетяна Миколаївна; Кузін, Микола ОлеговичEN: Using computer simulations of grain boundaries are defined quantitave parameters of the microsturcture, which increases the resistance intercrystallite chipping heat-hardenable steels.Item Керування процесами зношування зміною параметрів мікроструктури економлегованих сталей(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна, 2012) Кузін, Олег Анатолійович; Мещерякова, Тетяна Миколаївна; Кузін, Микола ОлеговичEN: The influence of quenching between the critical temperature range of hardness and wear processes of highly tempered steel 40X defined quantitative parameters of the microstructure, in which increases its durability.Item Композиція для виготовлення струмознімного елемента струмоприймача електрорухомого складу(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Мінєєв, Олексій Семенович; Баб'як, Микола Олександрович; Мінєєв, Андрій ОлексійовичUK: Композиція для виготовлення струмознімного елемента струмоприймача електрорухомого складу, основу якої складають металеві порошки, їх з'єднання і графіт. Елемент виготовляється пористим (пористість більше 5 % об.) методом порошкової металургії (залізо - 70 % ваг., мідь - 22 % ваг., сплав олово-сурма (6 % сурми, решта олово) - 7 % ваг., графіт - решта), а пори наповнюються шляхом просочування мастилом на основі органічних з'єднань вуглецю, кремнію, фтору та інших наповнювачів (25 % ваг. солідолу, 70 % ваг. парафіну і 5 % ваг. природного графіту).Item Спосіб подачі мастила в зону тертя між контактним дротом та струмознімним елементом(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Мінєєв, Олексій Семенович; Баб'як, Микола Олександрович; Мінєєв, Андрій ОлексійовичUK: Спосіб подачі мастила в зону тертя між контактним дротом та струмознімним елементом включає подачу мастила в зазори між деталями. Струмознімний елемент виготовляють пористим. Пори заповнюють шляхом просочування мастила на основі органічних з'єднань вуглецю, кремнію, фтору та інших сполук, температура плавлення яких більша за температуру оточуючого середовища.Item Спосіб запобігання загрозі безпеки руху у межах залізничного переїзду(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Возняк, Олег Михайлович; Гаврилюк, Володимир ІллічUK: Спосіб запобігання загрозі безпеки руху у межах залізничного переїзду. За допомогою індуктивних датчиків проводиться контроль наявності автодорожніх рухомих одиниць, і, у разі наявності транспортних засобів, особливо таких, які не рухаються, приймаються додаткові заходи.Item Спосіб визначення напружень у мостових конструкціях та металевих гофрованих трубах, які виникають внаслідок дії змінних температур та навантажень(ДП “Український інститут промислової власності”, м. Київ, 2014) Возняк, Олег Михайлович; Ковальчук, Віталій Володимирович; Лучко, Йосип ЙосиповичUK: Спосіб визначення напружень у мостових конструкціях та металевих гофрованих трубах, які виникають внаслідок дії змінних температур та навантажень, що містить аналітичну формулу для визначення напружень, який відрізняється тим, що за його допомогою визначають напруження, які спричинені не тільки механічними, але й температурними впливами.Item Пристрій для вимірювання та оцінки напружено-деформованого стану мостових конструкцій при змінних температурах і навантаженнях (ВНДСМК)(ДП “Український інститут промислової власності”, м. Київ, 2014) Возняк, Олег Михайлович; Ковальчук, Віталій Володимирович; Лучко, Йосип ЙосиповичUK: Пристрій для вимірювання та оцінки напружено-деформованого стану мостових конструкцій при змінних температурах і навантаженнях (ВНДСМК), що містить аналогово-цифровий перетворювач (АЦП), комп'ютер та вимірювальний міст. За допомогою АЦП вимірюються деформації, спричинені не тільки механічними, а й температурними впливами.Item Спосіб підвищення безпеки руху довгоскладових та тихохідних автотранспортних засобів на залізничних переїздах(Український інститут промислової власності, 2014-10-10) Возняк, Олег Михайлович; Болжеларський, Ярослав ВолодимировичUK: Спосіб підвищення безпеки руху довгоскладових та тихохідних автотранспортних засобів на залізничних переїздах, при якому в момент вступання поїзда на першу ділянку наближення вмикають загороджувальні пристрої і сигналізацію. При наближенні поїзда фіксують момент вступу поїзда на фактичну ділянку наближення, і до моменту увімкнення пристроїв загороджувальної сигналізації відображають на спеціальних табло час, який залишився до їх увімкнення.Item Спосіб регулювання частоти обертання дизельних двигунів тепловозів(Український інститут промислової власності, 2015-03-25) Петрик, Василь Ігорович; Возняк, Олег МихайловичUK: Спосіб регулювання частоти обертання дизельних двигунів тепловозів, який відрізняється тим, що при різниці між необхідною і дійсною частотою обертання колінчастого вала дизеля, яка виникає при невідповідності потужності та навантаження на дизель аналоговий блок управління надсилає імпульсний сигнал до крокового електродвигуна, який переміщує безпосередньо, без участі гідравлічного серводвигуна, рейку паливних насосів.Item Забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2016) Возняк, Олег Михайлович; Гаврилюк, Володимир ІллічUK: У монографії розглянуто сучасний стан безпеки на залізничних переїздах, методи його оцінки, організаційні заходи та технічні методи та засоби щодо підвищення безпеки руху, економічні методи оцінки їх ефективності. Велику увагу приділено експлуатаційно-технічним вимогам щодо облаштування переїзної сигналізації, схемам та пристроям автоматики на переїздах, які використовуються на залізницях, а також перспективним мікропроцесорним системам автоматичної переїзної сигналізації. Монографія розрахована на інженерно-технічних працівників залізничної галузі, які займаються питаннями проектування і експлуатації пристроїв автоматики на переїздах, а також на студентів, які навчаються за спеціальністю «Автоматика та автоматизація на транспорті» та «Системи управління рухом поїздів».Item Відновлення залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2016) Радкевич, Анатолій Валентинович; Северин, Олександр Петрович; Баб’як, Микола Олександрович; Яковлєв, Сергій Олександрович; Крамар, Ігор Євгенович; Шаптала, Олександр Іванович; Бичков, Валерій ВолодимировичUKR: Посібник містить основні принципи організації робіт з відновлення земляного полотна, споруд та верхньої будови залізничної колії. Розроблений відповідно до програми підготовки офіцерів запасу за військово-обліковою спеціальністю «Застосування військових частин і підрозділів із відновлення та будівництва об’єктів національної транспортної системи». Призначений для опанування навчальних дисциплін «Відновлення залізниць», «Тактико-спеціальна підготовка» зі спеціальності «Залізничні споруди та колійне господарство». Може використовуватися під час підготовки фахівців інших спеціальностей.Item Cпосіб підвищення безпеки руху на залізничному переїзді за рахунок управління ситуацією в його межах(Український інститут промислової власності, 2016-03-25) Кусяк, Олександр Петрович; Возняк, Олег МихайловичUK: Спосіб підвищення безпеки руху на залізничному переїзді за рахунок управління ситуацією в його межах. Додатково вмикаються загороджувальні світлофори для транспортного засобу, що рухається залізничною колією, а в рейкове коло ділянки наближення транслюються коди, які забезпечать зупинку залізничної рухомої одиниці.Item Сучасне і майбутнє механічної частини рейкового рухомого складу(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2017) Баб’як, Микола Олександрович; Шидловський, Роман М.; Недужа, Лариса ОлександрівнаUK: Анотація. У статті проаналізовано вузли механічної частини залізничного рухомого складу та особливості їх функцій. Механічна частина повинна забезпечувати довговічність і надійність, витримувати статичні та динамічні навантаження, не повинна бути складною і дорогою. Варіанти рішення в конструкції механічного тягового рухомого складу з сучасними пружинами, амортизаторами, дисковими та магнітними колісними гальмами і використовуються як пружні елементи пружинних підвісних деталей з вуглецевого волокна.Item Удосконалення методів оцінки роботи залізничного транспорту при виконанні транзитних перевезень вантажів у міжнародному сполученні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2017) Германюк, Юлія МиколаївнаUK: Дисертація присвячена проблемі оцінки ефективності транзитних перевезень у міжнародному сполученні. В результаті дослідження методів оцінки транзитних залізничних перевезень виявлено, що в основному використовуються кількісні показники. Водночас, при виборі напрямку перевезень конкретного вантажу вантажовідправниками враховуються якісні характеристики маршрутів. Розроблено методи оцінки ефективності роботи у міжнародному сполученні рухомого складу та залізничних прикордонних переходів, які на основі даних автоматизованих систем управління дозволяють оцінювати показники вантажних перевезень за окремими маршрутами. Якісна оцінка роботи залізничного транспорту в системі транзитних перевезень у міжнародному сполученні повинна здійснюватися на підставі маршрутних швидкостей руху на окремих напрямках, а також за допомогою коефіцієнта місцевої роботи прикордонних переходів та залізничних адміністрацій у міжнародному сполученні. Удосконалено математичну модель процесу перевезень вантажів у міжнародному сполученні за участю транзитних залізничних адміністрацій, яка дозволяє враховувати різницю в організації вагонопотоків на території різних залізничних адміністрацій. Удосконалено методи вибору вартості послуг транзитної залізничної адміністрації і маршрутної швидкості перевезень; виконано дослідження конкуренції на транспортній мережі в умовах, коли один з перевізників встановлює тарифи, залежні від обсягів перевезень, і співпрацює з експедитором.Item Розробка модельного ряду накладок для струмоприймачів магістрального та промислового транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2017) Баб’як, Микола ОлександровичUK: Аннотація. У роботі описаний модельний ряд контактних пластин для пантографів електровозів магістрального та промислового транспорту з урахуванням особливостей їх надійної роботи для продовження терміну експлуатації. На даний час формується модельний ряд контактних пластин типу БрЗГ, яку замовник може обирати для своїх умов експлуатації електрорухомого складу, наприклад, в залежності від роду струму, або його величини - для пасажирського або вантажного електровоза.Item Оцінка працездатності і визначення ресурсу роботи дослідних контактних пластин струмоприймачів електротранспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2017) Баб’як, Микола ОлександровичUK: Анотація. Оцінка працездатності та визначення ресурсів роботи дослідницьких контактних пластин колекторів електричного струму. Існують різні пантографи контактних табличок електровозів, але жоден надійний і дешевий матеріал. Цей матеріал може бути заснований на розробці бронзи, заліза та графіту, які будуть задовольняти умовам експлуатації електровозів і при постійному змінному струмі, враховуючи поточний розмір та швидкість. Випробування працездатності електричних локомотивів постійного струму, змінного та постійного струму на електричних поїздах на території Львівської залізниці Новий матеріальний ресурс перевищує термін експлуатації контактних пластин, що діють сьогодні в депо.Item Підвищення ефективності контролю рухомих одиниць у системах безпеки на залізничних переїздах (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2017) Возняк, Олег МихайловичUKR: У даній роботі вирішено актуальне науково-прикладне завдання підвищення ефективності контролю параметрів руху залізничних та автодорожніх транспортних засобів у межах дії систем забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах. З цією метою удосконалено метод та алгоритм роботи системи безпеки руху на залізничних переїздах, що відрізняється від існуючих наявністю одночасного контролю параметрів руху поїзда ділянкою наближення до переїзду та автотранспорту у межах залізничного переїзду з аналізом ситуації і прийняттям рішення. Удосконалено математичну модель, яка описує залежність електричних параметрів рейкового кола від режиму його роботи, що відрізняється від існуючої використанням значення опору ізоляції баласту, який визначається з параметрів нормального режиму роботи. Удосконалено метод визначення відстані від переїзду до поїзда на ділянці наближення та параметрів його руху, який відрізняється від існуючого періодичним контролем опору ізоляції баласту, що дозволяє підвищити точність методу. Удосконалено математичну модель первинного індуктивного перетворювача системи контролю за рухом автодорожнього транспорту на переїзді, яка відрізняється від існуючих врахуванням впливу на індуктивність та ємність перетворювача поверхневого шару землі та дорожнього покриття на переїзді. Вперше визначено раціональні параметри первинного індуктивного перетворювача системи контролю за рухом автодорожнього транспорту на переїзді, що дозволяє підвищити його чутливість для всіх стандартних типів автодорожніх транспортних засобів, які рухаються автошляхами України.Item Розробка контактних пластин БрЗГ-1 та БрЗГ-2 для струмоприймачів електрорухомого складу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2017) Баб'як, Микола Олександрович; Мінєєв, Олексій Семенович; Залеський, Л. І.UK: Для локомотивних депо гостро стоїть питання постачання контактних пластин для струмоприймачів електрорухомого складу, особливо постійного струму. На основі багаторічного досвіду співпраці колективу локомотивного депо ЛьвівЗахід та авторів розробки контактних пластин марки БрЗГ у 2004-2009 рр. були виготовлені дослідні партії цих пластин в умовах депо. Врахувавши зауваження і досвід експлуатації, автори розробки удосконалили технологію виготовлення пластин, отримавши покращений склад БрЗГ-1.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »