Факультет "Транспортна інженерія"
Permanent URI for this community
UKR: Факультет "Транспортна інженерія"
ENG: Faculty of Transport Engineering
ENG: Faculty of Transport Engineering
Browse
Browsing Факультет "Транспортна інженерія" by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 76
Results Per Page
Sort Options
Item Ескізний проект вантажного тепловоза з осьовою формулою 30 – 30(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Колісник, Дар’я ІгорівнаUK: Для зниження впливу ударів і величини бічних сил на крайніх осях встановлюються пружні осьові упори з попереднім натягом. При цьому жорсткий удар об рейки виходить тільки від маси колісної пари, пружність осьового упору значно подовжує шлях, на якому поглинається сила набігаючого екіпажу. Попередній натяг необхідний для того, щоб виключити непотрібне поперечне переміщення осей відносно рами під час руху. Визначено основні габаритні розміри та виконано габаритний баланс проектного тепловоза. На основі аналізу характеристик обрано та сформовано схему пружного підвішування локомотива. Виконано розрахунок основних параметрів системи пружного підвішування, а саме, розрахунок на міцність – пружини та гумового амортизатора. Розраховані жорсткості вище названих елементів, а також жорсткість пружних елементів пружного вузла та візка. Визначено статичний прогин пружного підвішування тепловоза. В результаті розрахунку встановлено, що частота власних коливань екіпажної частини знаходиться у припустимих межах. Пружне підвішування є складною коливальною системою, на яку періодично впливає збурення з боку колії, що породжує так звані вимушені коливання. Тому визначено швидкості руху при яких може наступити явище резонансу. На основі розрахованих значень коефіцієнту відносного тертя виконана оцінка демпфування коливань. Можна рахувати, що демпфування в пружному підвішуванні проектного тепловоза є задовільним, тому що робота тертя становить 3,5% від роботи пружних сил підвішування, що входить в нормований діапазон.Item Підвищення надійності систем охолодження силових установок тепловозів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Бондаренко, Євген ЮрійовичUK: Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає система охолодження силової установки тепловоза, а метою – підвищення надійності систем охолодження. В роботі проаналізовано показники надійності систем охолодження силових установок тепловозів. Для розрахунку параметрів охолоджуючого пристрою тепловоза та потужності привода вентиляторів складено математичну модель, за допомогою якої розраховано параметри системи охолодження. Для підвищення експлуатаційної надійності систем охолодження силових установок тепловозів розглянуто концепцію систем керування температурою теплоносія, в тому числі сучасного дизелебудування. Оскільки при розрахунках показників надійності систем охолодження силових установок тепловозів було виявлено, що раптові відмови, які викликають непланові ремонти, виникають через зміну характеристик датчика-реле температури, запропоновано його замінити на датчики цифрового типу, оскільки вони мають достатньо високий ресурс використання й не контрактують безпосередньо з рідиною. Для опитування цих датчиків необхідно застосовувати мікроконтролери. Виконуючі елементи відкривання жалюзі пропонуємо замінити на крокові двигуни, а включення електровентиляторів – магнітні пускачі, включені через підсилювальні реле.Item Організація технічного обслуговування високошвидкісного рухомого складу(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Рожков, Віталій ОлексійовичUK: Об'єктом дослідження в дипломній магістерській роботі виступає система технічних обслуговувань, а за мету дослідження обрано її організація для умов високошвидкісного рухомого складу. В роботі розкрита сутність стратегій обслуговування з контролем рівня надійності та контролем параметрів в експлуатації, яка висвітлює характер та їхню ціль. Зазначено, що застосування конкретної стратегії визначається оптимальним регламентом технічних обслуговувань. Визначено, що існуючі стратегії потребують їх суттєвого вдосконалення за рахунок впровадження сучасних заходів, до яких, зокрема, належать методи регламентного технічного обслуговування виробником. Технічне обслуговування виробником на сьогоднішній день є невід’ємними елементами будь-якої товарної політики. Тому технічне обслуговування високошвидкісного рухомого складу має містити в собі не тільки комплекс технічних послуг, але й послуги із проведення технічних обслуговувань, ремонтів, матеріально-технічного забезпечення, технічного консультування, навчання персоналу тощо. При огляді автоматизації процесів виконання технічного обслуговування високошвидкісного ТРС проведено аналіз існуючих конструкцій автоматизації технічного обслуговування високошвидкісного рухомого складу та запропоновано до впровадження автоматизований вимірювальний блок стенду випробування паливної системи високого тиску.Item Підвищення ефективності активізаторів зчеплення пари «колоесо-рейка» локомотивів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Руденко, Олександр ЄвгеновичUK: Об’єктом досліджень в магістерській роботі виступає існуюча проблема не ефективного використання тягового рухомого складу, а саме часта необхідність використання додаткового локомотива в якості допоміжного, на затяжних підйомах. Метою роботи є створення активізатора зчеплення, що забезпечує в будь-яких погодних умовах, стабільний коефіцієнт зчеплення коліс локомотива з рейками не менше 0,3. На основі існуючої фізико-математичної моделі фрикційної підсистеми «колесо - проміжна фрикційна зв'язок - рейка», розроблена методика визначення величини проковзування в трибосистеми «колесо - рейка» з використанням роликової аналогії на стандартній машині тертя, істотно спрощує процедуру експерименту. Розроблено критерій подібності адгезійних зв'язків третього тіла в контакті «колесо - рейка» з метою оптимізації триботехнічних характеристик. . З метою обґрунтування можливості ефективного використання активізатора зчеплення нами виконано математичне моделювання мікрооб'єму поверхонь тертя, та встановленні всі необхідні умовиItem Побудова та аналіз параметричної залежності потужності похилих стрічкових конвеєрів від їх проектних характеристик(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Гладков, Юрій АндрійовичUK: У магістерській роботі побудована параметрична залежність величини приводу стрічкових конвеєрів з похилою трасою від його проектної продуктивності, яка враховує геометричні розміри траси, тип та фізико-механічні властивості вантажу. Проведено графічний аналіз залежності потужності приводу від проектних параметрів. Розроблено основи охорони праці та техніки безпеки під час роботи стрічкових конвеєрів із похилим маршрутом. Метою роботи є дослідження впливу проектних характеристик похилих стрічкових конвеєрів на параметри його приводу, зокрема потужність. Предметом дослідження є залежність потужності приводу похилого стрічкового конвеєра від проектних даних. Метод дослідження аналітичний.Item Ескізний проект гібридного маневрового тепловоза з осьовою формулою 30 – 30(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Погрібниченко, Олександр ВасильовичUK: Виконання необхідного обсягу перевезень пасажирів і вантажів, при одночасному зниженні витрат паливоенергетичних ресурсів є проблемою, актуальність якої підтверджується багаторічним досвідом роботи залізниць. Рішення цієї проблеми можливо шляхом відновлення й модернізації рухомого складу, удосконалення організації руху й водіння поїздів, впровадження передових методів обслуговування і ремонту локомотивів, а також інших заходів спрямованих на ефективне використання енергоресурсів. Стан локомотивного парку ПАТ «Укрзалізниці» катастрофічно погіршується, особливо це стосується маневрових тепловозів. З часу отримання незалежності України закупівля маневрових тепловозів майже не проводилась. Це призвело до того, що понад 95 % маневрових тепловозів повністю вичерпали призначений термін служби. Відповідно до «Комплексної програми оновлення залізничного рухомого складу України», затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 14 жовтня 2008 року №1259, передбачено оновлення парку тягового рухомого складу за рахунок створення та впровадження локомотивів нового покоління та модернізації сучасним силовим обладнанням наявних локомотивів для доведення їх показників до сучасних вимог. Однією з головних задач при проектуванні, створенні нових локомотивів та модернізації існуючих є пошук способів зменшення споживання дизельного пального та скорочення обсягів шкідливих викидів до мінімуму. Перехід на більш чисті види пального вже почався. Надалі основною тенденцією стане перехід до використання транспортних засобів з повністю електричними двигунами. У той же час великі корпорації вкладають все більше і більше коштів у гібридні системи для підвищення гнучкості в проектуванні і монтажі, оптимізації експлуатаційних характеристик і зменшення негативного впливу на навколишнє середовище. Сьогодні всі види транспортних засобів можуть використовувати гібридні технології для досягнення більш ефективних і екологічних показників. Переваги обумовлені очевидними економічними стимулами: поліпшення експлуатаційних характеристик; скорочення викидів; зменшення експлуатаційних витрат завдяки меншій витраті пального; низькі витрати на технічне обслуговування у зв'язку з відмовою від дизельних двигунів; зниження рівня шуму; збільшення довгострокової ефективності системи енергопостачання. Застосування накопичувачів енергії у тяговій мережі локомотива є одним із шляхів зниження витрат пального на тягу в усьому світі. Це є найбільш актуальним для тягового рухомого складу, а особливо для маневрових локомотивів. Практика доводить, що середньоексплуатаційна потужність дизелів маневрових тепловозів складає 10…15 % від номінальної потужності дизеля. Тому використання накопичувачів енергії саме для маневрового тепловоза є найбільш перспективним. Мета роботи полягає у визначенні параметрів та характеристик гібридного тепловоза, його систем та елементів. Для досягнення поставленої мети необхідно розглянути та визначити особливості роботи маневрових тепловозів, проаналізувати напрямки поліпшення експлуатаційних показників локомотивів, сформувати критерій ефективності та виконати необхідні розрахунки, включаючи розрахунки параметрів екіпажної частини. Об’єктом дослідження в роботі є гібридний маневровий тепловоз, а предметом – його умови експлуатації, силові кола та екіпажна частина.Item Дослідження параметрів вібраційних систем грунтоущільнюючої техніки з динамічним впливом на грунт(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Андрієвський, Леонід ВіталійовичUK: В магістерській роботі проведений аналіз методів ущільнення грунту. Розглянутий вібраційний, статичний, маніпуляційний та ударний методи ущільнення. Показані схеми ущільнення, визначене поняття градієнту ущільнення та його вплив на якість ущільнення. Описані параметри вібраційних систем віброкотка, такі як: амплітуда коливання, повна прикладена сила, відцентрова сила, відношення вібруючою маси до підвішеної маси. Описане явище резонансу та як воно впливає на якість ущільнення при різних умовах роботи віброкотка. Мета дослідження полягає в розробці створення високопродукивної дорожньої техніки, в тому числі дорожніх котків, які є основним засобом для ущільнення і зміцнення дорожньо-будівельних матеріалів, обумовлюється гострою необхідністю розвитку транспортної інфраструктури. Предмет дослідження – вібраційні системи віброкотків. Метод дослідження – аналітичний.Item Підвищення ефективності роботи силової установки маневрового тепловоза(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Питайло, Олег ОлександровичUK: Підтверджений розділ присвячений доцільності впровадження технологій ремоторизації маневрових тепловозів. Технології успішно реалізуються зусиллями ТРЗ вже декілька років. Ремоторизацію в Україні успішно пройшли тепловози деяких промислових підприємств Запоріжжя, Кривого Рогу, Дніпра. Запропонований спрощений варіант методики порівняльного розрахунку підтвердив достовірність заявленої інформації стосовно зниження експлуатаційних витрати дизельного палива. Сама методика потребує удосконалення і її програмної реалізації для Замовника. Крім питань, пов’язаних з витратою дизельного палива, методика мала б включати в себе і питання моторних змазок. Більш широке поле для розвитку і удосконалення подібних методик додали б проблемні питання технічних оглядів та поточних ремонтів ремоторизованих тепловозів.Item Дослідження та розробка вібраційної системи ґрунтоущільнювального котка(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Ковальов, Максим МаксимовичUK: В магістерській роботі: проведена оцінка та аналіз досліджень в області створення вібраційних систем машин; розроблена конструкція та розрахункова схема планетарного вібраційного збуджувача коливань з внутрішньою обкаткою кільцевого дебалансу, що створює потужну збурюючу силу; надані пропозиції щодо розміщення дебалансів та визначення їх раціональних параметрів; надані рекомендації щодо альтернативного вибору структурної та параметричної схеми складових частин вібраційних систем; визначені раціональні схем встановлення дебалансів в котках для ущільнення ґрунту. Розроблені основи охорони праці та безпеки при роботі з віброустановками. Мета дослідження полягає в розробці дебалансних систем вібраційного обладнання для ґрунтоущільнювального котка. Об’єкт дослідження – вібраційна система ґрунтоущільнювального котка. Предмет дослідження – раціональні параметри вібраційної системи ґрунтоущільнювального котка. Метод дослідження – аналітичний.Item Розробка пропозицій по зниженню витрат енергоресурсів тепловозами промислового залізничного транспорту(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Герасимов, Артем ОлексійовичUK: Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає процес прямування поїзда ділянкою, а метою – розробка пропозицій по зниженню витрат енергоресурсів на тягу під час руху поїзда ділянкою. В роботі розглянуто системний підхід до вирішення задачі про управління рухом поїзда та виконано огляд та аналіз методів тягових розрахунків. Надано опис оптимальних траєкторій руху поїзда та визначено, що оптимальної траєкторії досягти на практиці неможливо. Надано порівняльну оцінка способів інтегрування рівняння руху поїзда та обрано для математичної моделі класичний спосіб розв’язання диференціального рівняння руху поїзда. При розробці пропозицій по зниженню витрат енергоресурсів на тягу поїздів тепловозами промислового залізничного транспорту визначено функції оптимізації режимів ведення поїзда. Розглянуто критерії математичного моделювання та удосконалено математичну модель для оптимізації режимів ведення. Вирішено задачу тягових розрахунків для кар’єрного профілю, для якого характерні ухили великої величини. На математичній моделі поїзд проведено на різних позиціях контролера машиніста, визначено витрати енергоресурсів та час ходу поїзда. Розраховано функцію мінімізації витрат палива, яка залежить від початкової швидкості виходу на елемент ділянки та ухилу. З врахуванням складеної функції оптимізації витрату дизельного палива зменшено на 2-4%.Item Ескізний проект маневрового тепловоза з осьовою формулою 30 – 30(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Мойсеєнко, Павло ОлеговичUK: На основі вихідних даних до роботи у першому наближенні визначено передаточне число тягового осьового редуктора, яке забезпечує реалізацію дотичної сили тяги тепловоза, крутячого моменту тягового двигуна у тривалому режимі, а також умову його міцності при конструкційній швидкості. Остаточне значення передаточного числа встановлено з урахуванням прийнятої довжини централі. Окрім цього отримане значення передаточного числа перевірено за умовою розміщення в нижній частині габариту рухомого складу веденого зубчастого колеса з кожухом. З використанням універсальних характеристик тягового генератора розрахована та побудована дійсна зовнішня характеристика тягового генератора, а на основі універсальної (безрозмірної) характеристики тягового електродвигуна розраховані та побудовані електромеханічні характеристики ТЕД, які потім перераховані в електротягові характеристики КМБ. На основі отриманих електротягових характеристик КМБ розрахована тягова характеристика проектного тепловоза та побудовані обмеження по зчепленню колісних пар з рейками.Item Дослідження та аналіз показників ефективності роботи дизель-молота на базі екскаватора Е-10011(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Антонишен, Олександр ГеннадійовичUK: В магістерській роботі проведений аналіз питань розробки та проектування машини для ударного занурення паль з покращеними техніко-економічними показниками. При розробці використовувались результати досліджень на математичних моделях. Ці результати дадуть можливість вибрати основні параметри, такі як енергія удару та кількість ударів за хвилину. Мета дослідження – обґрунтування параметрів палезанурювальних машин на прикладі дизель-молота на базі екскаватора Е-10011. Предмет дослідження – дизель-молот на базі екскаватора Е-10011. Метод дослідження – аналітичний.Item Дослідження процесу проколювання ґрунту з корекцією траєкторії(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Шнурова, Юлія КостянтинівнаUK: В роботі проведено огляд варіантів отримання горизонтальних порожнин у ґрунті для прокладання лінійно протяжних об’єктів, проведено патентний огляд варіантів корегування траєкторії отворів, огляд варіантів систем контролю положення бурової голівки в масиві ґрунту. Окремо було вивчено досліди проведені Харківськими колегами та на основі них проведені натурні польові випробування для підтвердження теоретичних викладок. Практично, на базі робочої машини для проколювання ґрунту з корекцією траєкторії МПК-40-100 фірми МБК «Сінергія», м. Дніпро, проведено ряд практичних дослідів для визначення ефективності використання бурової голівки зі скосом, для проколювання стартових отворів, в ході яких визначили найбільш прийнятний кут загострення та діаметр голівки. Отримані результати були перевірені на кількох об’єктах, де довжина керованого проколу сягала 55-60 м. Проведено аналіз небезпечних і шкідливих факторів при роботі проколюючої та лабораторних установок. Видані рекомендації щодо розмірів, кута загострення робочого органу в залежності від типу ґрунту та його вологості Мета дослідження полягає у встановленні впливу параметрів робочого органу на фізичні процеси формування свердловини з криволінійною траєкторією в масиві ґрунту, провести експериментальні дослідження процесів керованого проколу ґрунту в залежності від параметрів робочого органу для перевірки теоретичних. Предмет дослідження – закономірності проколу ґрунту робочим органом з асиметричним наконечником у вигляді зміщеної конічної форми. Метод дослідження – аналітичні викладки та перевірка на робочому обладнанні в реальних умовах.Item Вплив розмірів складових ланок випробувального стенду для осей колісних пар на власні частоти коливань(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Ярковий, Дмитро МиколайовичUK: В магістерській роботі виконано огляд конструкцій для випробування осей колісних пар рухомого складу залізниць на витривалість. Дан опис методики побудови рівнянь рухів ланок стенду. Розраховані вихідні дані, що необхідні для визначення власних частот стенду. У пакеті Mathcad розроблений та налаштований алгоритм для визначення власних частот стенду. На математичній моделі виконані дослідження впливу на власні частоти розмірив важелів стенду. Побудовані графіки залежності власних частот стенда вид маси важелів, що пов’язана зі зміною розмірів їх перетину.Item Розробка заходів зі зменшення зношування поверхні колісних пар локомотивів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Бабенко, Ярослав ВіталійовичUK: Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає колісна пара локомотива, а метою – розробка заходів зменшення зношування поверхні колісних пар. В першому розділі виконано огляд та аналіз існуючих заходів підвищення ресурсу колісних пар локомотивів. Розглянуто теоретичні основи природи зчеплення коліс із рейками. Вказано фактори що впливають на зношування колісних пар локомотива й надано аналіз видів та причини пошкодження колісних пар. На підставі аналізу існуючих заходів підвищення ресурсу колісних пар спроектована уніфікована для різних серій тепловозів система гребнезмащування. Надано рекомендації впровадження заходів з відновлення геометричних розмірів бандажів колісних пар локомотивів і можливість загартування поверхні бандажів колісних пар, що також суттєво вплине на підвищення їх ресурсу. В економічному розділі проведено розрахунок строку окупності та ефективності впровадження вищевказаної системи. Згідно розрахункам, строк окупності системи складає близько 4 місяців. Для поліпшення стану охорони праці при впровадженні заходів зі зменшення зношування поверхні колісних пар локомотивів запропоновано встановлення системи вентиляції на робочому місці наплавлення бандажів.Item Обґрунтування способів підвищення кута підйому траси канатної дороги(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Демчук, Олександр ДмитровичUK: Метою роботи є встановлення залежності кута підйому траси від параметрів ходового обладнання канатної дороги з самохідними вагонами та розробка схем технічних засобів, які дозволяють підвищити значення цього кута. Як засіб підвищення кута підйому траси пропонується використання системи притискних роликів, які встановлюються безпосередньо біля приводних коліс ходового обладнання вагона. Притискаючи канат, вони створюють додаткове навантаження, яке збільшує силу зчеплення коліс з несучим канатом. Дослідження показали, що найбільший вплив на величину кута підйому траси мають коефіцієнт зчеплення коліс з канатом та коефіцієнт додаткового навантаження. Коефіцієнт зчеплення коліс з канатом визначається властивостями каната та футерівки коліс і в межах даної роботи приймається за аналогами, а зміна коефіцієнта додаткового навантаження реалізується за рахунок використання системи притискних роликів. Об’єкт дослідження – процес взаємодії ходового обладнання вагонів з несучим канатом канатної дороги. Предмет дослідження – параметри ходового обладнання вагонів канатної дороги. Методи дослідження ґрунтуються на положеннях теорії гнучких ниток та класичної механіки.Item Дослідження власних і вимушених коливань відцентрово-ливарного модуля на карданній підвісці(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Киричук, Владислав ВолодимировичUK: магістерській роботі виконано огляд конструкцій відцентрових ливарних машин, які мають жорсткий і пружній устрій опор форми. Розроблена математична модель вільних і вимушених коливань відцентрово-ливарного модуля на карданній підвісці. Складено алгоритми розрахунку власних частот та амплітудно-частотної характеристик ливарного модуля. На математичні моделі виконані дослідження впливу на власні частоти довжини деталей підвіски. Побудована та досліджена амплітудно-частотна характеристика відцентрового ливарного модуля. У розділу охорони праці і дій у надзвичайних ситуаціях описані правила безпечної роботи в ливарних цехах, які мають відцентрові ливарні машини та супутнє обладнання.Item Поліпшення ефективності систем охолодження локомотивів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Щербачук, Віталій АнатолійовичUK: Проведено огляд і аналіз причин, що призводять до зниження теплорозсіювальної здатності систем охолодження тепловозів, і показана необхідність удосконалення конструкції, контролю і оцінки економічних наслідків такою зниження. Проведено аналіз фактичного стану теплорозсіювальної здатності системи охолодження кількох магістральних тепловозів. В результаті встановлено, що теплорозсіювальна здатність системи охолодження тепловозів, які перебувають в експлуатації, може становити до 0,3 від номінальною значення, що на 65% нижче регламентованих допустимі значення. При оптимізації розташування пучка трубок по фронту, за критерієм аеродинамічного опору повітрю спроектовано одинадцять варіантів розміщення рядів краплеподібних трубок в пучку. Встановлено, що доцільно розташувати сусідні трубки по фронту, на відстані не більше ніж 27,5 мм одна від одної. При проектуванні нової конструкції секції радіатора тепловоза необхідно виходити з властивостей уніфікованості вузла охолоджувального пристрою. В даному випадку, особливу роль відіграють геометричні параметри кріплення радіатора до колекторів водяної системи, а саме висота радіатора і його ширина. Так найбільш раціональне значення розташування по фронту краплеподібних трубок, з кутом розвороту 15° і площею внутрішнього перерізу трубки 50 мм2, становить 23 мм. При цьому максимальна кількість рядів трубок по фронту дорівнює шести. Результати моделювання параметрів трубок різного профілю та різного напрямку повітряного потоку показали, що найкраще тепловідведення мають трубки краплеподібного профілю з продувкою з тупої сторони. Зниження температури в них на відстані 10 см від входу при початковій температурі 75°С води складає 11,2°С, зниження температури в звичайних плосковальних складає 8,3°С. Також, якщо розглядати секцію в цілому, то з епюр видно, що така схема розташування трубок сприяє більш рівномірному відводу тепла по всій секції радіатора.Item Дослідження технологічної системи «екскаватор-самоскид» з метою підвищення техніко-економічних показників(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Ткаченко, Михайло РомановичUK: Метою дослідження є встановлення закономірності впливу техніко-експлуатаційних показників роботи самоскидів на продуктивність системи «екскаватор-самоскид» і екскаватора зокрема. Розглянута класифікація систем «екскаватор - самоскид». Проведені дослідження процесу функціонування систем «екскаватор - самоскид». Виявлені умови які призводять до збільшення вироблення системи «екскаватор – самоскид». Отримані закономірності зміни продуктивності дозволяють створити модель опису функціонування системи «екскаватор - самоскид» з урахуванням дискретності технологічного процесу.Item Розробка алгоритму прискореного розрахунку потужності похилого ланцюгового елеватору(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Поздняков, Валер’ян ОлеговичUK: В магістерській роботі проведено аналіз залежності всіх розрахункових величин від проектних параметрів елеватору. Побудовано алгоритм прискореного визначення потужності приводу елеватору по його проектним характеристикам. Розроблені основи охорони праці та безпеки при роботі похилих елеваторів. Мета роботи полягає в дослідженні впливу проектних характеристик похилих ковшових ланцюгових елеваторів на потужність його приводу. Предмет дослідження – прискорений алгоритм розрахунку потужності приводу похилого ковшовогох ланцюгового елеватору від проектних даних. Метод дослідження – аналітичний.