Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/117
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурган, Микола Борисовичuk_UA
dc.date.accessioned2010-12-07T09:38:35Z-
dc.date.available2010-12-07T09:38:35Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationКурган М. Б. Наукові основи перебудови існуючих залізниць України для впровадження швидкісного руху поїздів : автореф. дис. ... докт. техн. наук : 05.22.06. Дніпропетровськ, 2004. 37 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/117-
dc.descriptionМ. Курган: ORCID 0000-0002-8182-7709uk_UA
dc.descriptionЗахист – 08 квітня 2004 р., Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.description.abstractUK: Дисертація присвячена розробці науково-методичних основ і практичних рекомендацій для впровадження швидкісного руху поїздів. Дослідження виконуються з використанням системного підходу, ураховують передумови впровадження швидкісного руху на міжнародних транспортних коридорах у межах України. На основі імовірнісної моделі потоку поїздів, проведених експериментів і теоретичних досліджень розроблена нормативна база для реконструкції плану і поздовжнього профілю швидкісних залізниць. Запропонована комплексна методика дозволяє із заданою ймовірністю розраховувати потрібні капітальні вкладення для перебудови кривих ділянок колії, визначати заходи, впровадження яких зменшує прискорення, що діють на пасажирів, віддаляє час їхньої стомлюваності й покращує комфортабельність їзди. Розроблена математична модель вибору стратегії оптимальної реконструкції залізниці. Застосування методу векторної оптимізації і полуадитивних функцій надає можливість знаходити раціональну швидкість руху на кожному об'єкті чи ділянці за неадитивним критерієм. Отримані теоретичні й практичні результати використані при виконанні науково-дослідних робіт за завданням V Комісії ОСЗ, Міністерства транспорту України, Укрзалізниці, під час розробки чотирьох нормативних документів.uk_UA
dc.description.abstractRU: Диссертация посвящена разработке научно-методических основ и практических рекомендаций по переустройству существующих железных дорог для введения скоростного движения поездов. Исследования выполнены с использованием системного подхода, учитывают предпосылки введения скоростного движения поездов на международных транспортных коридорах в пределах Украины. Научно обоснованы приоритетные скоростные направления и участки. Для решения этой задачи предложен показатель скоростного движения и модель его расчета. На основе разработанной вероятностной модели движения потока поездов, проведенных экспериментов и теоретических исследований усовершенствована методика определения допускаемых скоростей движения по сопряжениям кривых, а также разработана нормативная база для переустройства плана и продольного профиля при введении скоростного движения. Получила дальнейшее развитие модель реконструкции плана линии. Введение коэффициентов, интерпретирующих законы распределения объемов работ, стоимостных ставок и т. д., позволяет с заданной вероятностью определять необходимые капитальные вложения для переустройства кривых участков пути и, таким образом, избежать ошибок, связанных с неточным прогнозом. Реализован комплексный подход к проектированию реконструкции продольного профиля на основе разработанной тягово-експлуатационной модели. В качестве критериев оценки вариантов использованы показатели полных ускорений (поперечные, вертикальные и продольные) и коэффициент комфорта пассажира. Разработана математическая модель выбора оптимальной стратегии реконструкции железной дороги. Применение метода векторной оптимизации и полуадитивных функций позволило включить в модель тяговые расчеты и находить рациональную скорость по каждому объекту или участку при неаддитивном критерии оптимизации. Полученные в работе новые научные положения составляют базу для решения одной из важнейших проблем железнодорожного транспорта – повышения скорости движения поездов. Теоретические и практические результаты использованы при выполнении научно-исследовательских работ по заданию V Комиссии ОСЖД, Министерства транспорта Украины, Укрзализницы и вошли в четыре нормативных документа.ru_RU
dc.description.abstractEN: The Dissertation is devoted to elaboration of the scientific fundamentals of the existing Ukrainian railways' refurbishment for introduction of increased-speed train services. The researches are executed with use of the system approach, take into account the preconditions of introduction of speed movement of trains on the international transport corridors for Ukraine. On the basis of mathematical model of a flow of trains, experiments and theoretical researches the normative base for refurbishment of the plan and longitudinal profile of speed railway is developed. The complex technique is offered which allows with the given probability to calculate the necessary capital investment for refurbishment of curves, to define measures, which will lower of acceleration working on the passenger, and will improve comfort of driving. A mathematical model has been developed for selection of the optimal strategy of a railway's reconstruction. The use of vector optimization method and semi-additive functions allows determining the rational speed on each object or site, in accordance with the optimization criterion. The theoretical and practical results of the current work have been used in performance of the scientific research, made on the order of the 5th Commission of the Organization for Railways Cooperation, Ministry of Transport of Ukraine, Ukrainian Railway Department (Ukrzaliznytsja), have comprised a component part of four normative documents.en
dc.language.isouk_UA-
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectміжнародний транспортний коридорuk_UA
dc.subjectшвидкісний рухuk_UA
dc.subjectреконструкціяuk_UA
dc.subjectплан лініїuk_UA
dc.subjectпоздовжній профільuk_UA
dc.subjectнорми проектуванняuk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectмеждународный транспортный коридорru_RU
dc.subjectскоростное движениеru_RU
dc.subjectреконструкцияru_RU
dc.subjectплан линииru_RU
dc.subjectпродольный профильru_RU
dc.subjectнормы проектированияru_RU
dc.subjectматематическая модельru_RU
dc.subjectоптимизацияru_RU
dc.subjectinternational transport corridoren
dc.subjectincreased-speed movementen
dc.subjectreconstructionen
dc.subjecttrack planen
dc.subjectlongitudinal profileen
dc.subjectdesigning normsen
dc.subjectmathematical modelen
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectКПБДuk_UA
dc.titleНаукові основи перебудови існуючих залізниць України для впровадження швидкісного руху поїздівuk_UA
dc.title.alternativeНаучные основы переустройства существующих железных дорог Украины для введения скоростного движения поездовru_RU
dc.title.alternativeScientific Fundamentals for Refurbishment of Existing Railways in Ukraine for Introduction of Speed Movement of Trainsen
dc.typeThesisen
Appears in Collections:Автореферати дисертацій
Інші праці КПБД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KURHAN_aref.pdf544,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.