Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008-11-7
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Abstract
UK: В роботі виділено специфічні ознаки маркетингової системи підприємства залізничного транспорту. Проаналізовано існуючу маркетингову систему, визначено її недоліки та запропоновано принципи та напрямки реформування. Вдосконалено систему показників якості послуг з перевезень пасажирів та вантажів та класифікацію маркетингових витрат підприємства залізничного транспорту, запропонована методика їх розрахунку.
RU: В работе выделены специфические признаки маркетинговой системы предприятия железнодорожного транспорта. Проанализирована существующая маркетинговую систему, определены ее недостатки и предложены принципы и направления реформирования. Усовершенствована система показателей качества услуг по перевозке пассажиров и грузов и классификацию маркетинговых расходов предприятия железнодорожного транспорта, предложена методика их расчета.
Description
Keywords
залізничний транспорт, маркетингова система, маркетингові витрати, оцінка ефективності, система маркетингової інформації, реформування, железнодорожный транспорт, маркетинговая система, маркетинговые расходы, оценка эффективности, система маркетинговой информации, реформирование, railway transport, marketing systems, marketing costs, efficiency mark, marketing information system
Citation
Жарська, І. О. Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах України : автореф. дис. … канд. екон. наук: 08.00.04 / І. О. Жарська ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Одеський держ. екон. ун-т. — Дніпропетровськ, 2008. — 21 с. Захист — 18 грудня 2008 р.