Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманцев, Іван Олеговичuk_UA
dc.contributor.authorРоманцев, Иван Олеговичru_RU
dc.contributor.authorRomantsev, Ivan O.en
dc.contributor.authorГаврилюк, Володимир Іллічuk_UA
dc.contributor.authorГаврилюк, Владимир Ильичru_RU
dc.contributor.authorHavryliuk, Volodymyr I.en
dc.contributor.authorGavrilyuk, Vladimir I.en
dc.date.accessioned2016-07-22T06:40:38Z-
dc.date.available2016-07-22T06:40:38Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРоманцев, І. О. Визначення опору ізоляції баласту рейкового кола без фазових вимірів та виключення залежностей / І. О. Романцев, В. І. Гаврилюк // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2015. — № 9. — С. 86—93.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/8852-
dc.identifier.urihttp://ecsrt.diit.edu.ua/article/view/73850/pdf_84-
dc.description.abstractUK: Розробка методу виміру опору ізоляції баласту без додаткових вимірів фазових співвідношень сигналів та порушення працездатності. Методика. Для розробки методу розглянуті найбільш прості виміри в рейкових колах без відключення колійного реле, сформовані схема вимірів електричних сигналів в рейковому колі, необхідні вихідні залежності та початкові обмеження, описані попередні розрахунки для подальших обчислень, послідовність отримання результату, отримані нові залежності електричних сигналів в рейкових колах, вихідні дані для обмеження математичної моделі при визначенні опору ізоляції баласту. Результати. Отримані дані дають можливість сформувати процес беззу-пинного обслуговування рейкового кола при вимірі опору ізоляції баласту. Наукова новизна. Отримані нові залежності електричних сигналів в рейкових лініях при використанні методу без закриття руху по рейковому колі. Практичне значення. Отримані дані дозволяють удосконалити методологічну базу проведення вимірів в рейкових колах при удосконалення існуючого обслуговування або методів діагностування рейкових ліній.uk_UA
dc.description.abstractRU: Разработка метода измерения сопротивления изоляции балласта без дополнительных измерений фазовых соотношений сигналов и нарушения работоспособности. Методика. Для разработки метода рассмотрены наиболее простые измерения в рельсовых цепях без отключения путевого реле, сформированы схема измерения электрических сигналов в рельсовой цепи, необходимые исходные зависимости и начальные ограничения, описаны предварительные расчеты для дальнейших вычислений, последовательность получения результата, получены новые зависимости электрических сигналов в рельсовых линиях, исходные данные для ограничения математической модели при определении сопротивления изоляции балласта. Результаты. Полученные данные дают возможность сформировать процесс безостановочного обслуживания рельсовой цепи при измерении сопротивления изоляции балласта. Научная новизна. Получены новые зависимости электрических сигналов в рельсовых линиях при использовании метода без закрытия движения по рельсовой цепи. Практическая значимость. Полученные данные позволяют усовершенствовать методологическую базу проведения измерений в рельсовых цепях при усовершенствовании существующей технологии обслуживания либо методов диагностирования рельсовых линий.ru_RU
dc.description.abstractEN: Development of measurement method of ballast insulation resistance without additional phase measurements of signals and malfunction. Methodology. For develop the method considered the most simple measurement of rail track circuits without disconnecting railway track relay; measuring the electrical circuit formed in the railway track circuit signals, start depends and limits; described preliminary calculations for further computations, the sequence of result reception; obtained new dependences of electric signal inside railway track lines, the data for the mathematical model restrictions for determining the ballast insulation resistance. Findings. The data make it possible to form a nonstop process of servicing the railway track circuit when measuring ballast insulation resistance. Originality. New depends of electric sig-nals are get according to the railway track lines using the method without closing the traffic on the track circuit. Practical value. The new data let improve the methodological basis of the measurements of railway circuit with the improvement of existing technology of service or methods of diagnosing railway lines.en
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазарянаuk_UA
dc.subjectрейкове колоuk_UA
dc.subjectвимірювання параметрів рейкових лінійuk_UA
dc.subjectопір ізоляції баластуuk_UA
dc.subjectсучасні методи виміру рейкових колахuk_UA
dc.subjectрельсовая цепьru_RU
dc.subjectизмерения параметров рельсовых линийru_RU
dc.subjectсопротивление изоляции балластаru_RU
dc.subjectсовременные методы измерения в рельсовых цепяхru_RU
dc.subjectrailway circuiten
dc.subjectrailway track parameters measurementen
dc.subjectrailway track electric insulationen
dc.subjectmodern measurement in railway circuien
dc.subjectКАТЗuk_UA
dc.titleВизначення опору ізоляції баласту рейкового кола без фазових вимірів та виключення залежностейuk_UA
dc.title.alternativeОпределение сопротивления изоляции балласта рельсовой цепи без фазовых измерений и выключения зависимостейru_RU
dc.title.alternativeDetermination of Ballast Resistance Insulation of Railway Track Circuit With-Out Phase Measurements and off Dependencyen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КАТ
№ 09 (ЕСБЗТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romantsev, Ivan O.pdf881,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.