Підвищення ступеню інтероперабельності залізничного транспорту при перевалці вантажів у морських портах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро
Abstract
UK: У магістерській роботі виконаний аналіз транзитних можливостей України з урахуванням її вигідного географічного положення. Вивчено транспортні коридори, що проходять територією країни, а також можливість участі країни в проектах, що розвиваються, Європа – Кавказ – Азія і Atlantis. Опрацьовано достатню кількість джерел, присвячених питанням проблеми взаємодії морського і залізничного транспорту та пошуку шляхів її вирішення. На підставі отриманих висновків і з метою підтвердження актуальності даного питання був виконаний аналіз обсягів експорту товарів, обсягів роботи морського та залізничного транспорту при перевезенні вантажів у міжнародному сполученні. В роботі автором виконаний розрахунок обсягу перевалки вугілля за прямим варіантом з залізничного на морський транспорт при різних режимах роботи перевантажувального комплексу. Також була визначена технологія і черговість виконання вантажних операцій при перевантаженні металобрухту, яка забезпечить мінімальну вартість простою рухомого складу в пункті взаємодії. Метою роботи є підвищення ефективності взаємодії залізничного і морського транспорту при перевалці вантажів. Об'єктом дослідження є процес перевалки вантажів у міжнародному сполученні. Предметом дослідження є технологія перевалки вантажів при взаємодії залізничного і морського транспорту в порту. Метод дослідження – аналітичний.
EN: In the master's work, an analysis of the transit possibilities of Ukraine was carried out, taking into account its advantageous geographical position. The transport corridors passing through the country were studied, as well as the possibility of participating in the developing projects Europe - Caucasus - Asia and Atlantis. A sufficient number of sources have been worked out, devoted to the problems of the interaction of sea and rail transport and the search for ways to solve it. On the basis of the findings and in order to confirm the relevance of the issue under consideration, an analysis was made of the volume of export of goods, the volume of work of sea and rail transport when transporting goods in international traffic. In this work, the author has calculated the volume of coal transshipment according to the direct option from rail to sea transport under various operating modes of the transshipment complex. Also, the technology and the sequence of cargo operations when reloading scrap metal was determined, which will ensure the minimum cost of rolling stock downtime at the interaction point. The aim of the work is to increase the efficiency of interaction between rail and sea transport during transshipment. The object of the study is the process of transshipment of goods in international traffic. The subject of the study is the technology of cargo handling during the interaction of rail and sea transport in the port. The research method is analytical.
Description
Keywords
міжнародні перевезення, пункт взаємодії, прямий варіант перевалки, черговість обслуговування, international transportation, interaction point, direct transfer, service terms, ВКР
Citation
Оліфер Н. Д. Підвищення ступеню інтероперабельності залізничного транспорту при перевалці вантажів у морських портах : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 273 – Залізничний транспорт / наук. керівник Т. В. Болвановська ; Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. Дніпро, 2020. 87 с.