Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10403
Назва: Исследование напряжений, возникающих в условиях эксплуатации в элементах транспортных экипажей при продольных ударах через автосцепку
Інші назви: Дослідження напружень, що виникають в умовах експлуатації в елементах транспортних екіпажів при поздовжніх ударах через автозчеплення
Автори: Янгулов, Николай Петрович
Ключові слова: автосцепка
математическое моделирование
транспортные экипажи
грузооборот
грузовые перевозки
автозчеплення
математичне моделювання
транспортні екіпажі
вантажний обіг
вантажні перевезення
automatic coupling
mathematic simulation
transport crews
rail freight turnover
freight rail transport
Дата публікації: 14-січ-1981
Видавництво: Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта
Бібліографічний опис: Янгулов, Н. П. Исследование напряжений, возникающих в условиях эксплуатации в элементах транспортных экипажей при продольных ударах через автосцепку : автореф. дис. … канд. техн. наук: 05.22.07 / Н. П. Янгулов; Днепропетр. ин-т инж. ж.-д. трансп. — Днепропетровск, 1981. — 22 с. Защита — 14 января 1981 г.
Короткий огляд (реферат): RU: Разработаны методики математического моделирования пространственных (продольно-изгибно-крутильных) колебаний транспортного экипажа с армотизированными грузами, а также методика оценки динамических напряжений в несущих элементах кузова транспортного экипажа при ударных нагружениях через автосцепку.
UK: Розроблено методики математичного моделювання просторових (поздовжньо-згинально-крутильних) коливань транспортного екіпажу з армотізірованнимі вантажами. а також методики оцінки динамічних напруг у переносних елементах кузова транспортного засобу при ударних навантаженнях через автосцепку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10403
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янгулов Н. П..pdf1,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.