Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10157
Назва: Определение меры накопления повреждений железнодорожных мостов с учетом коррозии арматуры
Інші назви: Визначення міри накопичення ушкоджень залізничних мостів з урахуванням корозії арматури
Determination of Damages Accumulation Measure of Railway Bridges Taking into Account of Armature Corrosion
Автори: Дубинчик, Ольга Ивановна
Кильдеев, Виталий Романович
Ключові слова: железобетонная мостовая конструкция
трещины в бетоне пролетного строения
надежность
глубина коррозии арматурного стержня
критическая площадь арматуры
мера накопления повреждений
уровень надежности
залізобетонна мостова конструкція
тріщини в бетоні прогонової будови
надійність
глибина корозії арматурного стрижня
критична площа арматури
міра накопичення ушкоджень
рівень надійності
reinforce-concrete bridge structure
cracks in the concrete of span structure
level reliability
depth of armature bar corrosion
critical area of armature
damages accumulation measure
КТОФ
Дата публікації: 2016
Видавництво: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Бібліографічний опис: Дубинчик, О. И. Определение меры накопления повреждений железнодорожных мостов с учетом коррозии арматуры / О. И. Дубинчик, В. Р. Кильдеев // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. — 2016. — № 9. — С. 18—24.
Короткий огляд (реферат): RU: Цель. Определение меры накопления повреждений железобетонного пролетного строения по критерию коррозии арматурных стержней для оценки фактического состояния конструкции. Методика. Для достижения поставленной цели рассмотрены и проанализированы причины появления трещин в бетоне, влияющие на долговечность железобетонной конструкции, работающей при многократно повторяющихся нагружениях. Результаты. Предложены зависимости для определения меры накопления повреждений, критической площади прокорродированной арматуры пролетного строения моста. В них учтены ширина раскрытия трещин в железобетонной балке пролетного строения, срок эксплуатации моста, глубина коррозии арматурного стержня. Научная новизна. Определена возможность неразрушающим методом определить глубину коррозии в арматурном стержне мостовой железобетонной конструкции. Практическая значимость. Определив меру накопления повреждений по критерию коррозии арматуры пролетного строения, можно прогнозировать сроки ее ремонтных работ.
UK: Мета. Визначення міри накопичення ушкоджень залізобетонної прогонової будови по критерію корозії арматури для визначення фактичного стану конструкції. Методика. Для досягнення поставленої мети розглянуто та проаналізовано причини виникнення тріщин в бетоні, які впливають на довговічність залізобетонної конструкції, що працює при багаторазово повторних навантаженнях. Результати.Запропоновано залежності для визначення міри накопичення ушкоджень, критичної площі арматури прогонової будови мосту ушкодженої корозією. У них враховано ширину розкриття тріщин в залізобетонній балці прогонової будови, термін експлуатації мосту, глибина корозії арматурного стрижня.Наукова новизна. Визначено можливість не руйнуючим методом визначити глибину корозії в арматурному стрижні мостової залізобетонної конструкції. Практична значимість. Визначивши міру накопичення пошкоджень по критерію корозії арматури прогонової будови, можливо прогнозувати терміни її ремонтних робіт.
EN: Purpose. Determination of damages accumulation measure of reinforce-concrete span structure on the criterion of armature corrosion for estimation of actual state of struction. Methodology. For the achievement of the put aim reasons are considered and analyzed appearances of cracks in a concrete, influencing on longevity of reinforce-concrete structure which works at repeatedly iterative loads. Findings. For determination of damages accumulation measure with procorroded armature critical area of bridge span structure are offered the relationships. In them taken into account width of cracks opening in the reinforce-concrete beam of cpan-structure, term of bridge exploitation and depth of armature bar corrosion.Originality. Possibility to define the depth of corrosion by, non-destructive method in the armature bar of bridge reinforce-concrete structure was realized. Practical value. After defining of damages accumulation measure on the criterion of span structure armature corrosion, it is possible to forecast the terms of it repair works.
Опис: О. Дубинчик: ORCID 0000-0003-4059-2357
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10157
http://bttrp.diit.edu.ua/article/view/103386/98528
Розташовується у зібраннях:Статті КМ
Випуск 09 (МТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dubinchik.pdf364,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.