Випуск 3 (19) (RTEM)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск 3 (19) (RTEM) by Subject "competitiveness"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз та оцінювання конкурентоспроможності авіаційного підприємства в умовах турбулентності зовнішнього середовища(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Рекун, Іван Іванович; Трубай, Ю. С.UK: Метою статті є оцінювання конкурентоспроможності продукції та визначення конкурентних переваг авіаційного виробничого підприємства в умовах мінливого зовнішнього середовища. Методика. Для вирішення даної наукової проблематики використано: структурний метод; порівняльний аналіз; абстрактно-логічне узагальнення. Результати. Здійснено оцінювання конкурентоспроможності виробничої продукції та продуктового портфелю авіаційного виробничого підприємства, а також виявлені конкурентні переваги. Наукова новизна. Проведено аналіз та оцінювання конкурентоспроможності продукції авіаційного виробничого підприємства та його продуктового портфелю, визначено основні конкурентні переваги підприємства з врахуванням умов турбулентного зовнішнього середовища. Практична значимість. Визначені основні конкурентні переваги авіаційного підприємства з метою формування напрямів стратегії розвитку галузі та країни в у глобальному просторі.Item Стратегічний розвиток асоціації "Укравтопром" в умовах невизначеності ринку легкових автомобілів України(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Головкова, Людмила Степанівна; Байгушев, Володимир ВолодимировичUKR: Мета. Виконати дослідження стан національного ринку продажів легкових автомобілів України та обґрунтувати стратегію розвитку виробників, експортерів та імпортерів асоціації "Укравтопром" до 2023 року. Методика. Для досліджень використані методи статистичної обробки даних, загальна теорія систем і системний аналіз. Результати. Визначено, що за період 2008-2019 рр. обсяги продажів легкових автомобілів в Україні має принципові ознаки невизначеності та запропонована Стратегія сталого конкурентоспроможного розвитку виробників, експортерів та імпортерів асоціації "Укравтопром" до 2023 року. Наукова новизна. Розроблено та визначено кількісні оцінки показників стану невизначеності обсягів продажів і купівельних уподобань національного ринку легкових автомобілів України. Практична значимість. Визначено основні вимоги та заходи стратегії розвитку асоціації "Укравтопром" до 2023 року.