Випуск 3 (19) (RTEM)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск 3 (19) (RTEM) by Subject "Association"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегічний розвиток асоціації "Укравтопром" в умовах невизначеності ринку легкових автомобілів України(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Головкова, Людмила Степанівна; Байгушев, Володимир ВолодимировичUKR: Мета. Виконати дослідження стан національного ринку продажів легкових автомобілів України та обґрунтувати стратегію розвитку виробників, експортерів та імпортерів асоціації "Укравтопром" до 2023 року. Методика. Для досліджень використані методи статистичної обробки даних, загальна теорія систем і системний аналіз. Результати. Визначено, що за період 2008-2019 рр. обсяги продажів легкових автомобілів в Україні має принципові ознаки невизначеності та запропонована Стратегія сталого конкурентоспроможного розвитку виробників, експортерів та імпортерів асоціації "Укравтопром" до 2023 року. Наукова новизна. Розроблено та визначено кількісні оцінки показників стану невизначеності обсягів продажів і купівельних уподобань національного ринку легкових автомобілів України. Практична значимість. Визначено основні вимоги та заходи стратегії розвитку асоціації "Укравтопром" до 2023 року.