Кафедра "Інтелектуальні системи електропостачання" (раніше кафедра "Енергопостачання залізниць")
Permanent URI for this community
ENG: Department of Power supply of railways (Department of Power of Railways, renamed the 31.10.2016)
Browse
Browsing Кафедра "Інтелектуальні системи електропостачання" (раніше кафедра "Енергопостачання залізниць") by Subject "AC current"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Критерії керування пристроями компенсації реактивної потужності тягових підстанцій змінного струму(Національний гірничий університет, Дніпропетровськ, 2009) Сиченко, Віктор Григорович; Босий, Дмитро ОлексійовичUK: В статті проаналізовано застосування пристроїв компенсації реактивної потужності в системах тягового електропостачання змінного струму, запропоновано критерії керування пристроями компенсації реактивної потужності з плавним та ступінчастим регулюванням, отримано простори станів для визначення оптимальних струмів компенсації реактивної потужності.Item Критерії керування пристроями компенсації реактивної потужності тягових підстанцій змінного струму (препринт)(Національний гірничий університет, Дніпропетровськ, 2009) Сиченко, Віктор Григорович; Босий, Дмитро ОлексійовичUK: В статті проаналізовано застосування пристроїв компенсації реактивної потужності в системах тягового електропостачання змінного струму, запропоновано критерії керування пристроями компенсації реактивної потужності з плавним та ступінчастим регулюванням, отримано простори станів для визначення оптимальних струмів компенсації реактивної потужності.Item Оптимізація керування регульованою компенсацією реактивної потужності на тягових підстанціях змінного струму(УкрДЗТ, Харків, 2010) Босий, Дмитро ОлексійовичUK: В статті проаналізовано зростання несиметрії напруги на тягових підстанціях змінного струму. Висвітлено причину її виникнення, показано можливість симетрування за допомогою пристроїв регульованої компенсації реактивної потужності. Отримано аналітичну залежність для визначення оптимальних струмів компенсації та показано її практичну реалізацію в системі керування. RU: В статье проанализировано увеличение несимметрии напряжения на тяговых подстанциях переменного тока. Показано причину ее возникновения и возможность симметрирования с помощью устройств регулируемой компенсации реактивной мощности. Получена аналитическая зависимость для определения оптимальных токов компенсации и показана ее практическая реализация в системе управления. EN: This article represents analyzing of voltage unbalance increasing at AC traction substation. Reason of voltage unbalance and ability of balancing using reactive power compensation are showed. Analytical function to calculate optimal compensation currents are received and its practical usage in control systems are showed.