2014
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2014 by Subject "applications"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Впровадження технології віртуалізації для підвищення надійності та безпеки інформаційних систем на залізничному транспорті(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2014) Івченко, Юрій Миколайович; Івченко, Валентина Гаврилівна; Гондар, О. М.UKR: Актуальність. На Придніпровській залізниці виникла необхідність у модернізації низки серверів, продуктивність яких вже не могла забезпечити необхідну якість функціонування інформаційних сервісів. Нові сервера мають продуктивність, яка перевершує необхідну на порядок, для функціонування кожного з сервісів. Більш того, постійно зростаюча кількість різних інформаційних систем керування та автоматизованих робочих місць, зростаючі ви-моги до надійності і безпеки, відмовостійкості, до економії фінансових ресурсів вимагало пошуку рішення. Мета роботи. Знайдене рішення повинно забезпечувати: можливість більш повного використування апаратних ресурсів серверів, просте розгортання додаткових віртуальних серверів, можливість створення резервних копій, зручні та ефективні засоби управління; підтримку існуючої інфраструктури, систем і завдань, можливість інтеграції системи віртуалізаціі в існуючу систему управління обчислювальними ресурсами. У статті запропоновано впровадження технології віртуалізації на серверах автоматизованих систем керування вантажними перевезеннями, що дає можливість більш ефективно використовувати обладнання з метою підвищення оперативності інформаційного обміну та безпеки на залізничному транспорті. Комплексне використання технологій віртуалізації дозволило поліпшити ефективність використання апаратних засобів серверів, прискорити розгортання нових інформаційних служб, підвищити надійність і керованість інформаційних систем Придніпровської залізниці. Наукова новизна впровадження полягає у тому, що на основі аналізу стану використання засобів обчислювальної техніки в інформаційних системах, умов їх надійного та безпечного функціонування, сформульовані вимоги до пошуку засобів, які вирішують завдання підвищення ефективності інформаційних систем на залізничному транспорті шляхом використання нових сучасних інформаційних технологій. Використано метод масштабного моделювання поведінки системи при аварійних ситуаціях та вдосконалення процесів самосинхронізації, тобто відновлення нормального функціонування системи після аварійних відключень. Результати експериментів довели, що впровадження нової технології зменшує час переходу з основного ресурсу на резервний в 6 – 10 разів.