Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ)
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis Locomotives
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ) by Subject "diesel locomotive"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження ефективності використання альтернативних видів тяги на станції Скнилів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Поліщук, Іван БорисовичUKR: Пояснювальна записка складається з: 52 с., 12 рис., 10 табл., 11 джерел. Об’єктом дослідження у кваліфікаційній роботі є робота маневрового локомотива ЧМЕ3. Метою роботи є дослідження роботи маневрового локомотива ЧМЕ3 при застосуванні бортових накопичувачів енергії, що дозволяє організувати ефективне акумулювання та подальше використання енергії для раціонального та економічного використання паливно-енергетичних ресурсів. Методи дослідження – методи аналізу альтернативних видів тяги для маневрової роботи, розрахунку накопичення енергії та витрати палива при виконанні роботи маневровим локомотивом. Розглянуто альтернативні види тяги для виконання маневрової роботи, показано різні варіанти маневрових локомотивів з альтернативними технологіями тяги та ступінь їх придатності за різних сценарії експлуатації. Побудовано діаграму розподілу часу роботи маневрового локомотива ЧМЕ3 по позиціях контролера машиніста під час виконання маневрової роботи на станції Скнилів. Встановлено, що при роботі тепловоза на умовах, що відповідають IV позиції КМ сумарна величина накопиченої енергії при 0-III позиції КМ становить 3248 МДж, що достатньо для подальшої роботи тепловоза за рахунок накопичувача енергії. Результати роботи можуть бути застосовані при проектуванні маневрових локомотивів з альтернативними видами тяги.Item Підвищення надійності шкворневого вузла тепловоза(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Лук'янченко, Олексій ВікторовичUKR: Кваліфікаційна робота складається з шести розділів на 75 сторінках, налічує 57 ілюстрацій, 8 таблиць та 10 літературних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є поліпшення характеристик шкворневого вузла тепловоза шляхом підвищення коефіцієнту запасу міцності на основі удосконалення його конструкції з розробкою методики оцінки навантаженості та виробленні рекомендацій щодо вдосконалення конструкції досліджуваного об'єкта. Об’єктом дослідження в роботі є шкворневий вузол тепловоза, а предметом – його характеристики міцності. Актуальність даного питання обумовлена економічними умовами в яких працює залізничний транспорт, – вони ставлять серед першочергових завдань ефективне використання ресурсів локомотивного парку з високою експлуатаційною надійністю для забезпечення безпеки руху поїздів. Методологічною основою дипломного проекту є сучасне уявлення про міцність і довговічність конструкційних елементів тягового рухомого складу. Загальна методика досліджень побудована на використанні чисельних методів аналізу та віртуального тривимірного моделювання.Item Удосконалення заводського ремонту та випробування тягових електричних машин тепловозів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Баникін, Дмитро СергійовичUKR: Головною метою при організації будь-якого підприємства є отримання максимального прибутку в результаті його діяльності. В умовах жорсткої конкурентної боротьби між перевізниками підняттям цін на перевезення з метою підвищення їх рентабельності веде до втрати замовників, а отже, до подальшого зниження рентабельності. Тому єдиним шляхом підвищення прибутку є зниження витрат на експлуатацію тягового рухомого складу. На всіх видах тягового рухомого складу - електровозах, тепловозах, електро- та дизель-поїздах, поїздах метрополітену та іншому міському рейковому і безрейковому електротранспорті застосовуються електричні машини, що мають різне функціональне призначення. Усі ці електричні машини, якщо їх потужність 300 Вт і більше, називаються тяговими. Тяговий генератор призначені для перетворення механічної енергії дизеля тепловоза в електричну, і живлення нею тягових електродвигунів безпосередньо або через випрямну установку. Тяговий двигун призначений для перетворення електричної енергії, одержуваної з контактної мережі або дизель-генератора, в механічну, передану з вала двигуна на колісну пару, для приведення в рух транспортного засобу, зокрема електровозів, тепловозів, дизель-поїздів. Метою магістерської роботи є удосконалення заводського ремонту та випробування тягових електричних машин тепловозів.Item Удосконалення системи повітропостачання дизеля тепловоза ТЭМ7(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Кільчинський, Денис СергійовичUKR: Дипломна магістерська робота у загальному обсязі 81 аркуш розрахунково-пояснювальної записки і 6 аркушів демонстраційного матеріалу складається з 4 частин. Магістерська робота містить: 21 рисунок та 2 таблиці. Під час підготовки магістерської роботи було використано 15 наукових джерел перелік яких наведено у розділі «Список літератури». Об'єктом дослідження в дипломній магістерській роботі виступає процес повітропостачання в ДВЗ, а метою дослідження – пошук можливостей поліпшення процесів повітропостачання дизеля тепловоза ТЕМ7. Для досягнення поставленої мети в дипломній магістерській роботі виконано огляд питання удосконалювання системи повітропостачання тепловозних дизелів й визначено, що найбільш ефективним засобом підвищення економічності й надійності дизелів з високим газотурбінним наддуванням на часткових режимах роботи є застосування регістрової системи наддування, яка містить два турбокомпресори. При розробці схемних рішень удосконалення системи охолодження наддувочного повітря ми спроектували систему, в яку додано відкритий повітроохолоджувач, який дає змогу додатково знижувати температуру повітря на певних визначених режимах. Для попередження теплового руйнування силової енергетичної установки при збільшенні потужності, ми виконали розрахунок охолоджуючого пристрою тепловоза та потужності привода з використанням математичного моделювання. Для оцінки техніко-економічних показників роботи дизеля з удосконаленою системою повітропостачання ми порівняли ефективну витрату палива цього дизеля з базовим. Різниця витрати палива склала 0,4%.Item Удосконалення технологічних процесів при виконанні ПР-3 тепловозів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Чехлов, Роман РуслановичUKR: Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає ремонтне виробництво, а метою – удосконалення технологічних процесів при виконанні поточних ремонтів обсягом ПР-3 тепловозів. Для вирішення питання удосконалення технологічних процесів ми проаналізували відмови і показники ремонту, виконали їх розрахунок, навели методики аналізу показників ремонту локомотивів з використанням математичного аналізу. З урахуванням того, що екіпажна частина локомотива є одним з найнавантаженіших вузлів, який до того ж забезпечує безпеку руху, ми виконали удосконалення технологічного оснащення процесу ремонту рами візка. Для удосконалення технологічних процесів ми запропонували модернізувати наявне та встановити нове оснащення, а саме: удосконалити пристрій для переміщення візків, для якого ми виконали ескізне та розрахункове проектування; модернізувати кантувач рам візків; впровадити у ремонтне виробництво модуль лазерного контролю геометрії візка, для якого ми виконали ескізне проектування. Вказані рішення удосконалення технологічних процесів ми систематизували при складанні маршрутно-операційної карти ремонту рами візка. Економічну ефективність впровадження модуля лазерного контролю геометрії візка ми довели визначенням строку окупності та економічного ефекту.Item Удосконалення технології випробування та діагностування гідропередачі тепловозів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Червоноштан, Микола ОлександровичUKR: Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає процес випробування та діагностування гідропередачі, а метою – удосконалення технології випробування та діагностування. Для вирішення питання удосконалення технології випробування та діагностування гідропередачі ми розглянули конструкцію, призначення та принцип дії гідропередачі тепловозів cерії ТГМ4 та виконали розрахунки з експлуатації локомотивів та організації ремонтного виробництва. Для поліпшення ремонтних процесів та технології ми розробили пропозиції щодо технічного переоснащення дільниці з ремонту гідравлічних передач – впровадження гідравлічного преса та індуктивного нагрівача. Основні питання експлуатаційних пошкоджень гідропередач ми вирішили на підставі аналізу відмов тепловозів. На підставі розглянутого питання вказали напрацювання, яке відповідає необхідності діагностування гідропередачі. При удосконаленні технології діагностування та випробування УГП 750-120ПР ми навели будову та роботу складових частин відповідного стенду. Вказали технологічні аспекти перевірок при діагностуванні. Описали технологію визначення навантажувальної характеристики гідропередачі. Для недопущення випадків травмувань під час випробувань та діагностування гідропередач ми розробили інструкцію з охорони праці під час випробування УГП 750-1200ПР.