Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ)
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis Locomotives
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ) by Subject "development"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз шляхів та розробка заходів економії енергоресурсів на тягу поїздів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Вдовиченко, Олександр СергійовичUKR: Магістерська дипломна робота на тему «Аналіз шляхів та розробка заходів економії енергоресурсів на тягу поїздів» загальним обсягом 6 аркушів демонстраційного матеріалу, 81 аркуш розрахунково-пояснювальної записки, яка складається з 3 розділів. Робота містить 10 ілюстрацій, 17 таблиць, 1 додаток та список літературних джерел з 27 найменувань. Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає енергоресурси, які витрачаються на тягу поїздів, а метою – аналіз шляхів та розробка заходів їх економії. Предмет дослідження – тягові властивості локомотивів, методики тягових розрахунків. Для досягнення мети роботи ми розробили заходи економії енергоресурсів на тягу поїздів з підвищенням ефективності використання локомотивів, які враховують вибір раціональної швидкості руху; раціоналізацію ділянок обертання локомотивів; підвищення маси поїзда; підвищення середньодобового пробігу локомотивів та середньодобової продуктивності локомотивів; автоматизацію процесу ведення поїзда та автоматизацію керуванням локомотивним парком. Більш детально розглянули питання автоматизації процесу ведення поїзда з розрахунком енергооптимальних режимів ведення із застосуванням ЕОМ, які б враховували сформовану на даний момент поїзну ситуацію й адекватно реагували на неї. Виконали розрахунки з математичного обґрунтування розроблених заходів економії енергоресурсів на тягу поїздів. Вони складаються з розрахунку режимів ведення поїзда класичним методом; визначення фактичної витрати електроенергії поїздом на ділянці на підставі фактичної поїздки; розрахунку режимів ведення вантажного поїзда з використанням програмного пакету та порівняння результатів тягових розрахунків за різними методами. Для цього був запропонований показник, який враховує витрату електроенергії на тягу, час у дорозі, масу складу та протяжність ділянки.Item Удосконалення технології випробування та діагностування гідропередачі тепловозів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Червоноштан, Микола ОлександровичUKR: Об'єктом дослідження в магістерській дипломній роботі виступає процес випробування та діагностування гідропередачі, а метою – удосконалення технології випробування та діагностування. Для вирішення питання удосконалення технології випробування та діагностування гідропередачі ми розглянули конструкцію, призначення та принцип дії гідропередачі тепловозів cерії ТГМ4 та виконали розрахунки з експлуатації локомотивів та організації ремонтного виробництва. Для поліпшення ремонтних процесів та технології ми розробили пропозиції щодо технічного переоснащення дільниці з ремонту гідравлічних передач – впровадження гідравлічного преса та індуктивного нагрівача. Основні питання експлуатаційних пошкоджень гідропередач ми вирішили на підставі аналізу відмов тепловозів. На підставі розглянутого питання вказали напрацювання, яке відповідає необхідності діагностування гідропередачі. При удосконаленні технології діагностування та випробування УГП 750-120ПР ми навели будову та роботу складових частин відповідного стенду. Вказали технологічні аспекти перевірок при діагностуванні. Описали технологію визначення навантажувальної характеристики гідропередачі. Для недопущення випадків травмувань під час випробувань та діагностування гідропередач ми розробили інструкцію з охорони праці під час випробування УГП 750-1200ПР.