Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ)
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis Locomotives
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Локомотиви (КЛ) by Subject "crew unit"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення надійності шкворневого вузла тепловоза(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Лук'янченко, Олексій ВікторовичUKR: Кваліфікаційна робота складається з шести розділів на 75 сторінках, налічує 57 ілюстрацій, 8 таблиць та 10 літературних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є поліпшення характеристик шкворневого вузла тепловоза шляхом підвищення коефіцієнту запасу міцності на основі удосконалення його конструкції з розробкою методики оцінки навантаженості та виробленні рекомендацій щодо вдосконалення конструкції досліджуваного об'єкта. Об’єктом дослідження в роботі є шкворневий вузол тепловоза, а предметом – його характеристики міцності. Актуальність даного питання обумовлена економічними умовами в яких працює залізничний транспорт, – вони ставлять серед першочергових завдань ефективне використання ресурсів локомотивного парку з високою експлуатаційною надійністю для забезпечення безпеки руху поїздів. Методологічною основою дипломного проекту є сучасне уявлення про міцність і довговічність конструкційних елементів тягового рухомого складу. Загальна методика досліджень побудована на використанні чисельних методів аналізу та віртуального тривимірного моделювання.Item Розробка заходів зі зменшення зносу колісних пар локомотива(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бровенко, Олег ОлеговичUKR: Кваліфікаційна робота складається з чотирьох розділів на 90 сторінках, налічує 44 ілюстрації, 10 таблиць та 8 літературних джерел. Об’єктом дослідження у кваліфікаційній роботі є колісні пари локомотива, а предметом – геометричні та міцнісні характеристики колісних пар. Метою роботи є розробка та впровадження заходів зі зменшення зносу колісних пар локомотивів, а саме – прокату, підрізу гребня бандажа та провороту бандажів. Методологічною основою кваліфікаційної роботи є сучасне уявлення про міцність і довговічність конструкційних елементів тягового рухомого складу. Загальна методика досліджень побудована на використанні чисельних методів аналізу, математичному моделюванню процесів зношування колісних пар та віртуального тривимірного моделювання.