Кафедра "Українознавство та гуманітарна підготовка іноземних студентів" <br> ( З 2018 р. назву кафедри змінено на "Українознавство")
Permanent URI for this community
RU: Кафедра "Украиноведение и гуманитарная подготовка иностранных студентов"
EN: Department of "Ukrainian and Humanitarian Training Foreign Students"
EN: Department of "Ukrainian and Humanitarian Training Foreign Students"
Browse
Browsing Кафедра "Українознавство та гуманітарна підготовка іноземних студентів" <br> ( З 2018 р. назву кафедри змінено на "Українознавство") by Subject "cantatas"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Канонічні жанри епохи cередньовіччя в ліриці Яра Славутича(2017) Накашидзе, Ірина СергіївнаUKR: У статті проаналізовані канонічні жанри, що походять з епохи середньовіччя, у творчості українського поета з Канади Яра Славутича. Це дослідження є продовженням низки публікацій про класичні жанри лірики поета і є концептуальним у вивченні жанрової своєрідності поезії української діаспори другої половини ХХ ст. Виявлено, що у творчості Яра Славутича найменше представлені жанри романсу і мадригалу (по одному віршу), найбільше – тріолет. Поет розширив традиційну тематику жанрів мадригалу та тріолета, увівши східну тематику. У жанрах романсу та кантати він звертається до теми «другої» (знайденої) батьківщини, окреслює особливості менталітету українців, протиставляючи їх представників інших народностей Канади. У жанрах ронделі та тріолету, що вимагають чіткої строфічної та ритмічної побудови, Яр Славутич дотримався усіх канонів, ствердивши їх придатність до умов української поетичної словесності та образності. Аналіз середньовічних жанрів підтвердив, що вірші Яра Славутича відзначаються звуковим багатством, свіжістю поетичної мови, різноманітністю ритміки, досконалістю форми.Item Канонічні жанри епохи cередньовіччя в ліриці Яра Славутича (препринт)(Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Луцьк, 2017) Накашидзе, Ірина СергіївнаUKR: У статті проаналізовані канонічні жанри, що походять з епохи середньовіччя, у творчості українського поета з Канади Яра Славутича. Це дослідження є продовженням низки публікацій про класичні жанри лірики поета і є концептуальним у вивченні жанрової своєрідності поезії української діаспори другої половини ХХ ст. Виявлено, що у творчості Яра Славутича найменше представлені жанри романсу і мадригалу (по одному віршу), найбільше – тріолет. Поет розширив традиційну тематику жанрів мадригалу та тріолета, увівши східну тематику. У жанрах романсу та кантати він звертається до теми «другої» (знайденої) батьківщини, окреслює особливості менталітету українців, протиставляючи їх представників інших народностей Канади. У жанрах ронделі та тріолету, що вимагають чіткої строфічної та ритмічної побудови, Яр Славутич дотримався усіх канонів, ствердивши їх придатність до умов української поетичної словесності та образності. Аналіз середньовічних жанрів підтвердив, що вірші Яра Славутича відзначаються звуковим багатством, свіжістю поетичної мови, різноманітністю ритміки, досконалістю форми.