Магістерські роботи ОП Інтероперабельність
Permanent URI for this collection
UK: Магістерські роботи ОП Інтероперабельність
EN: Master Thesis "OP Interoperability"
EN: Master Thesis "OP Interoperability"
Browse
Browsing Магістерські роботи ОП Інтероперабельність by Subject "bogie"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження технології ремонту вагонів для перевезення рідкого пеку у відповідності до вимог інтероперабельності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Кравцов, Андрій МихайловичUKR: Дипломна магістерська робота загальним обсягом 85 аркушів розрахунково-пояснювальної записки, яка складається з 3 розділів, містить 50 ілюстрацій, 2 таблиці та список літературних джерел з 73 найменувань. У магістерській роботі розглядаються проблемні питання залізничних вантажних перевезень між Європейським Союзом та Україною, а також ремонт теплових цистерн, що експлуатуються в міжнародному сполученні. У першому розділі цієї роботи було проведено аналіз проблемних питань міжнародних залізничних вантажних перевезень. Виконано загальний аналіз проблем експлуатації вагонів колії 1520 мм на колії 1435 мм. Розглянуто технічні проблеми експлуатації теплових резервуарів. У другому розділі аналізується процедура транспортування рідкого пеку з України до Польщі, а також визначаються недоліки в експорті рідкого пеку в термоцистернах. Проведено аналіз руху теплових резервуарів на території країн ЄС. У третьому розділі розглянуто загальні конструктивні особливості теплових резервуарів, а також варіанти модернізації деталей теплових резервуарів (рам, поглиначів) відповідно до вимог сумісності для забезпечення потоку між ЄС та Україною. У четвертому розділі відпрацьовували технологію ремонту котла теплового бака. У цьому розділі описано розділ ремонту теплових бакових котлів на ремонтному заводі. Опис всіх операцій від надходження котельного агрегату теплового бака в ремонт до відпуску готового зразка для відвантаження замовнику. Розглянуто випробування відновленого котла теплового бака. Зазначається, що вимірювання повинні проводитися за допомогою візуальних, ультразвукових та акустичних приладів контролю емісії. Організація ремонту колійних теплових резервуарів 1520 мм з урахуванням особливостей їх конструкції, умов експлуатації та нормативних вимог дозволяє виконувати всі необхідні роботи на діючих ремонтних підприємствах з дотриманням контролю якості після ремонту.Item Шляхи підвищення надійності несучих елементів візка вантажного вагона для міжнародних перевезень(Укр. держ. ун-т науки і технологій, Дніпро, 2021) Бокотько, Олег АнатолієвичUKR: Метою роботи є дослідження можливості вдосконалення ходової частини вантажних вагонів шляхом використання зварних конструкцій несучих елементів для міжнародних перевезень з необхідним рівнем надійності та безпеки руху. Автором роботи досліджено проблему руйнування бічних рам візків вантажних вагонів на українській залізниці, встановлено основні причини цього та проаналізовано основні теоретичні та практичні заходи щодо запобігання подібним випадкам в Україні та країнах СНД; В якості одного із способів зменшення кількості деконструкцій бічних рам, підвищення надійності та динамічних характеристик візків вантажних вагонів досліджено можливість переходу на використання в їх конструкції штамповано-зварних елементів замість литих. Для цього були розглянуті переваги та недоліки штамповано-зварних конструкцій візків, вивчено досвід європейських країн щодо проектування, випробування та експлуатації таких візків, проведено порівняння підходів до перевірки надійності їх несучих елементів. відповідно до європейських норм та державних стандартів України. За результатами проведених досліджень надано рекомендації щодо створення штамповано-зварних конструкцій візків вантажних вагонів, які б забезпечували необхідні техніко-економічні показники, довговічність і міцність для здійснення вантажних перевезень у міжнародних перевезеннях.