Інші праці КМ (ІПБТ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Інші праці КМ (ІПБТ) by Subject "motivational factor"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження видів стимулювання молодих спеціалістів щодо залучення до роботи на промисловому підприємстві(Publishing Group „Vědecká perspektiva“; Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., Česká republika, 2022) Синиціна, Юлія Петрівна; Шпортько, Ганна Юріївна; Малюгіна, Аліна МиколаївнаUK: Мета. Автори ставлять за мету встановити види мотивування молодих спеціалістів, на підставі дослідження чинників та переваг які впливають на їх залучення до роботи на промислових підприємствах. Для визначення особливостей мотивування випускників ЗВО (молодих спеціалістів) потрібно оцінити ставлення молоді до працевлаштування. Методика. Для виявлення найбільш значущих мотиваційних факторів для майбутньої роботи, серед студентів, було проведено опитування 100 респондентів. Першим етапом було встановлення основних факторів, що вливають на вибір роботи, а другим – встановлення пріоритетів видів матеріальної чи нематеріальної мотивації серед випускників ЗВО. Результати. За результатами опитування першого етапу визначено, що найбільш значущим мотиваційним фактором є фактор доходу. Виявлено, що потреба в самореалізації стоїть на другому місці. Далі респонденти обрали фактор влади та статусу. За результатами опитування другого етапу серед найбільш значущих виділено такі фактори як гарна зарплата та інші винагороди за якісну роботу та можливість кар’єрного зростання. Наукова новизна. Набуло подальшого розвитку методичний підхід до виявлення мотивів і потреб студентів та молодих спеціалістів при виборі майбутньої роботи на промислових підприємствах. Практична значимість. Аналіз даного дослідження відображає різноманіття та пріоритети мотивів і потреб студентів та майбутніх молодих спеціалістів. З урахуванням цього, для залучення до роботи молодих спеціалістів промисловим підприємствам необхідно удосконалювати кадрову політику звертаючи особливу увагу на визначені мотиваційні фактори. Все це посилить мотиваційний ефект, вплине на корпоративну культуру та підвищить ефективність діяльності підприємства.