Кафедра економіки та підприємництва ім. Т.Г. Беня (ІПБТ)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра економіки та підприємництва ім. Т.Г. Беня (ІПБТ) by Subject "assortment"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Удосконалення рекламної політики підприємства з використанням соціальних мереж Інтернет(Видавництво "Молодий вчений", Одеса, 2023) Семенова, Тетяна Валеріївна; Капітан, Яна ВалентинівнаUKR: Стаття присвячена актуальним питанням розробки та удосконалення рекламної політики суб’єктів господарювання з використанням соціальних мереж Інтернет. Розглянуто основні методичні підходи щодо сутності та методики розробки рекламної кампанії у Інтернеті. Виконано аналіз ефективності комунікативної політики конкретного виробничо-торгівельного підприємства. Досліджено фактори зовнішнього та внутрішнього середовища фірми, які впливають на результати її діяльності, розраховано коефіцієнт еластичності попиту за рекламою. Визначено сильні та слабкі сторони рекламної політики фірми. Запропоновано та обґрунтовано рекомендації щодо вдосконалення рекламної політики фірми. На підставі виконаного аналізу каналів просування продукції у Інтернет пропонується розміщення реклами в соціальних мережах Facebook та Instagram.