(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Косенко, Богдан Сергійович
UKR: Кваліфікаційна робота складається з шести розділів на 68 сторінках, налічує 43 ілюстрацій, 6 таблиць та 10 літературних джерел. Об’єктом дослідження в кваліфікаційній роботі є підвіска тягового електродвигуна, а предметом – її міцнісні характеристики. Метою роботи є аналіз, вивчення можливості модернізації та удосконалення підвіски тягового електродвигуна електровоза з використанням сучасних систем автоматизованого проєктування. Для досягнення поставленої мети розв’язано такі завдання:
– аналіз відмов підвішування ТЕД електровоза, що виникають під час його експлуатації;
– аналіз конструкції та матеріалів підвіски ТЕД;
– аналіз навантажень, що діють на елементи підвішування тягового електродвигуна електровоза в експлуатації.
Отримані дані допоможуть покращити якість роботи підвіски ТЕД в експлуатації, а запропоноване рішення щодо вдосконалення конструкції дасть змогу підвищити надійність та знизити витрати на обслуговування підвіски тягового двигуна під час ремонту.