Випуск 14 (ПЕТ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск 14 (ПЕТ) by Subject "consumer behavior"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Еволюція поведінки індивідуальних споживачів на ринку туристичних послуг у контексті поведінкової економіки(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2017) Головкова, Людмила Степанівна; Гриньох, Наталія Василівна; Дяченко, Лідія АнтонівнаUK: Мета. Метою цієї наукової праці є дослідження процесів еволюції поведінки індивідуальних споживачів з урахуванням особливостей поведінкової економіки, розробка оновленої концепції поведінки індивідуальних споживачів на ринку туристичних послуг відповідно до розуміння ними психологічних та теоретико- пізнавальних аспектів тих процесів, які пов’язані з прийняттям остаточних рішень. Це забезпечить кращу взаємодію всіх учасників ринку туристичних послуг, вищий рівень задоволення індивідуальних споживачів, знизить ризики в їхній купівельній поведінці, збалансує інтереси на ринку попиту/пропозицій туристичних послуг. Методика. Методичною основою дослідження питання еволюції поведінки індивідуальних споживачів на ринку туристичних послуг є наукові праці зарубіжних авторів із зазначених вище питань, статистичні дані ДФС України та Адміністрації Державної прикордонної служби, а також доступні практичні результати діяльності туристичних підприємств. Автори вважають, що існує потреба в нових наукових пошуках щодо еволюції поведінки споживачів на ринку туристичних послуг, зокрема залізничних, у контексті поведінкової економіки. Це зумовлює необхідність виконання аналізу чинників впливу на поведінку індивідуальних споживачів, які купують чи не купують товари (послуги), з’ясування низки психологічних складових таких процесів, яким властиво змінюватись у часі під впливом актуальних економічних умов. Результати. У статті проаналізовано наукові праці зарубіжних авторів із зазначених вище питань, статистичні дані ДФС України та Адміністрації Державної прикордонної служби, а також доступні практичні результати діяльності туристичних підприємств. Автори запропонували основні концептуальні засади для покращення взаємодії на ринку туристичних послуг індивідуальних споживачів і підприємств сфери туризму, а також розробили практичні рекомендації, впровадження яких сприятиме прийняттю більш ефективних управлінських рішень. Це забезпечить вищий рівень задоволення індивідуальних споживачів на ринку туристичних послуг, надасть нові можливості для об’єднання раціональних цілей економічної поведінки кожного споживача відповідно до його пізнавальних здібностей та зменшення ризиків у його купівельній поведінці. Наукова новизна та практична значимість. Авторами статті доведено, що еволюція поведінки споживачів на ринку туристичних послуг, і залізничних зокрема, є безперервним процесом, який змінюється відповідно до чинників зовнішнього середовища та індивідуальної поведінки споживачів, що перебувають у певному взаємозв’язку та взаємозалежності. У статті визначено основні концептуальні засади для поліпшення взаємодії індивідуальних споживачів та підприємств сфери туризму, а також запропоновано практичні рекомендації, впровадження яких надасть підприємствам сфери туризму нові можливості приймати більш ефективні управлінські рішення, забезпечувати вищий рівень їх економічної ефективності, підвищувати рівень задоволення споживачів, краще індивідуалізувати їх відносини на ринку туристичних послуг.