Інші праці КУПТПЗ (ЛІ) (Раніше КТТ (ЛФ))
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Інші праці КУПТПЗ (ЛІ) (Раніше КТТ (ЛФ)) by Author "Возняк, Олег Михайлович"
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item Cпосіб підвищення безпеки руху на залізничному переїзді за рахунок управління ситуацією в його межах(Український інститут промислової власності, 2016-03-25) Кусяк, Олександр Петрович; Возняк, Олег МихайловичUK: Спосіб підвищення безпеки руху на залізничному переїзді за рахунок управління ситуацією в його межах. Додатково вмикаються загороджувальні світлофори для транспортного засобу, що рухається залізничною колією, а в рейкове коло ділянки наближення транслюються коди, які забезпечать зупинку залізничної рухомої одиниці.Item Забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2016) Возняк, Олег Михайлович; Гаврилюк, Володимир ІллічUK: У монографії розглянуто сучасний стан безпеки на залізничних переїздах, методи його оцінки, організаційні заходи та технічні методи та засоби щодо підвищення безпеки руху, економічні методи оцінки їх ефективності. Велику увагу приділено експлуатаційно-технічним вимогам щодо облаштування переїзної сигналізації, схемам та пристроям автоматики на переїздах, які використовуються на залізницях, а також перспективним мікропроцесорним системам автоматичної переїзної сигналізації. Монографія розрахована на інженерно-технічних працівників залізничної галузі, які займаються питаннями проектування і експлуатації пристроїв автоматики на переїздах, а також на студентів, які навчаються за спеціальністю «Автоматика та автоматизація на транспорті» та «Системи управління рухом поїздів».Item Забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2019) Возняк, Олег Михайлович; Гаврилюк, Володимир ІллічUK: У монографії розглянуто сучасний стан безпеки на залізничних переїздах, методи його оцінки, організаційні заходи та технічні методи та засоби щодо підвищення безпеки руху, економічні методи оцінки їх ефективності. Велику увагу приділено експлуатаційно-технічним вимогам щодо облаштування переїзної сигналізації, схемам та пристроям автоматики на переїздах, які використовуються на залізницях, а також перспективним мікропроцесорним системам автоматичної переїзної сигналізації. Монографія розрахована на інженерно-технічних працівників залізничної галузі, які займаються питаннями проектування і експлуатації пристроїв автоматики на переїздах, а також на студентів, які навчаються за спеціальністю «Автоматика та автоматизація на транспорті» та «Системи управління рухом поїздів».Item Пристрій для вимірювання та оцінки напружено-деформованого стану мостових конструкцій при змінних температурах і навантаженнях (ВНДСМК)(ДП “Український інститут промислової власності”, м. Київ, 2014) Возняк, Олег Михайлович; Ковальчук, Віталій Володимирович; Лучко, Йосип ЙосиповичUK: Пристрій для вимірювання та оцінки напружено-деформованого стану мостових конструкцій при змінних температурах і навантаженнях (ВНДСМК), що містить аналогово-цифровий перетворювач (АЦП), комп'ютер та вимірювальний міст. За допомогою АЦП вимірюються деформації, спричинені не тільки механічними, а й температурними впливами.Item Пристрій для живлення системи діагностики технічного стану хрестовин стрілочних переводів(Український інститут інтелектуальної власності, 2017-07-25) Ковальчук, Віталій Володимирович; Сисин, Микола Петрович; Возняк, Олег Михайлович; Самець, Віталій МихайловичUK: Пристрій для живлення систем діагностики технічного стану хрестовин стрілочних переводів, що містить корпус, який складається з котушки із двома магнітами, встановленими уздовж однієї напрямної з немагнітного матеріалу, який відрізняється тим, що корпус кріпиться до шийки залізничної рейки, всередині котушки наявні тільки два магніти, а величина електрорушійної сили, яка виникає внаслідок дії рухомого складу залізничного транспорту, за допомогою перетворювача зводиться у межі 3,3+-0,1 В та зберігається на накопичувачі електричної енергії.Item Підвищення ефективності контролю рухомих одиниць у системах безпеки на залізничних переїздах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2017) Возняк, Олег МихайловичUK: У даній роботі вирішено актуальне науково-прикладне завдання підвищення ефективності контролю параметрів руху залізничних та автодорожніх транспортних засобів у межах дії систем забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах. З цією метою удосконалено метод та алгоритм роботи системи безпеки руху на залізничних переїздах, що відрізняється від існуючих наявністю одночасного контролю параметрів руху поїзда ділянкою наближення до переїзду та автотранспорту у межах залізничного переїзду з аналізом ситуації і прийняттям рішення. Удосконалено математичну модель, яка описує залежність електричних параметрів рейкового кола від режиму його роботи, що відрізняється від існуючої використанням значення опору ізоляції баласту, який визначається з параметрів нормального режиму роботи. Удосконалено метод визначення відстані від переїзду до поїзда на ділянці наближення та параметрів його руху, який відрізняється від існуючого періодичним контролем опору ізоляції баласту, що дозволяє підвищити точність методу. Удосконалено математичну модель первинного індуктивного перетворювача системи контролю за рухом автодорожнього транспорту на переїзді, яка відрізняється від існуючих врахуванням впливу на індуктивність та ємність перетворювача поверхневого шару землі та дорожнього покриття на переїзді. Вперше визначено раціональні параметри первинного індуктивного перетворювача системи контролю за рухом автодорожнього транспорту на переїзді, що дозволяє підвищити його чутливість для всіх стандартних типів автодорожніх транспортних засобів, які рухаються автошляхами України.Item Підвищення ефективності контролю рухомих одиниць у системах безпеки на залізничних переїздах (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2017) Возняк, Олег МихайловичUKR: У даній роботі вирішено актуальне науково-прикладне завдання підвищення ефективності контролю параметрів руху залізничних та автодорожніх транспортних засобів у межах дії систем забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах. З цією метою удосконалено метод та алгоритм роботи системи безпеки руху на залізничних переїздах, що відрізняється від існуючих наявністю одночасного контролю параметрів руху поїзда ділянкою наближення до переїзду та автотранспорту у межах залізничного переїзду з аналізом ситуації і прийняттям рішення. Удосконалено математичну модель, яка описує залежність електричних параметрів рейкового кола від режиму його роботи, що відрізняється від існуючої використанням значення опору ізоляції баласту, який визначається з параметрів нормального режиму роботи. Удосконалено метод визначення відстані від переїзду до поїзда на ділянці наближення та параметрів його руху, який відрізняється від існуючого періодичним контролем опору ізоляції баласту, що дозволяє підвищити точність методу. Удосконалено математичну модель первинного індуктивного перетворювача системи контролю за рухом автодорожнього транспорту на переїзді, яка відрізняється від існуючих врахуванням впливу на індуктивність та ємність перетворювача поверхневого шару землі та дорожнього покриття на переїзді. Вперше визначено раціональні параметри первинного індуктивного перетворювача системи контролю за рухом автодорожнього транспорту на переїзді, що дозволяє підвищити його чутливість для всіх стандартних типів автодорожніх транспортних засобів, які рухаються автошляхами України.Item Спосіб визначення напружень у мостових конструкціях та металевих гофрованих трубах, які виникають внаслідок дії змінних температур та навантажень(ДП “Український інститут промислової власності”, м. Київ, 2014) Возняк, Олег Михайлович; Ковальчук, Віталій Володимирович; Лучко, Йосип ЙосиповичUK: Спосіб визначення напружень у мостових конструкціях та металевих гофрованих трубах, які виникають внаслідок дії змінних температур та навантажень, що містить аналітичну формулу для визначення напружень, який відрізняється тим, що за його допомогою визначають напруження, які спричинені не тільки механічними, але й температурними впливами.Item Спосіб запобігання загрозі безпеки руху у межах залізничного переїзду(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Возняк, Олег Михайлович; Гаврилюк, Володимир ІллічUK: Спосіб запобігання загрозі безпеки руху у межах залізничного переїзду. За допомогою індуктивних датчиків проводиться контроль наявності автодорожніх рухомих одиниць, і, у разі наявності транспортних засобів, особливо таких, які не рухаються, приймаються додаткові заходи.Item Спосіб підвищення безпеки руху довгоскладових та тихохідних автотранспортних засобів на залізничних переїздах(Український інститут промислової власності, 2014-10-10) Возняк, Олег Михайлович; Болжеларський, Ярослав ВолодимировичUK: Спосіб підвищення безпеки руху довгоскладових та тихохідних автотранспортних засобів на залізничних переїздах, при якому в момент вступання поїзда на першу ділянку наближення вмикають загороджувальні пристрої і сигналізацію. При наближенні поїзда фіксують момент вступу поїзда на фактичну ділянку наближення, і до моменту увімкнення пристроїв загороджувальної сигналізації відображають на спеціальних табло час, який залишився до їх увімкнення.Item Спосіб регулювання частоти обертання дизельних двигунів тепловозів(Український інститут промислової власності, 2015-03-25) Петрик, Василь Ігорович; Возняк, Олег МихайловичUK: Спосіб регулювання частоти обертання дизельних двигунів тепловозів, який відрізняється тим, що при різниці між необхідною і дійсною частотою обертання колінчастого вала дизеля, яка виникає при невідповідності потужності та навантаження на дизель аналоговий блок управління надсилає імпульсний сигнал до крокового електродвигуна, який переміщує безпосередньо, без участі гідравлічного серводвигуна, рейку паливних насосів.