2017
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2017 by Author "Козаченко, Дмитро Миколайович"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка структури типового паспорту під’їзних залізничних колій(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2017) Козаченко, Дмитро Миколайович; Березовий, Микола Іванович; Малашкін, Вячеслав Віталійович; Арбузов, Максим Анатолійович; Сковрон, Ігор ЯрославовичUKR: В статті виконано короткий опис різноманітності промислових підприємств, що мають на своєму балансі залізничні колії, з’єднані з магістральними залізницями України. Розглянуто специфіку їх роботи у залежності від характеру та обсягів вантажної роботи, довжини залізничних колій, наявності власних локомотивів, технологічних перевезень, тощо. Розглянуто нормативно-правову базу, що регламентує роботу промислового залізничного транспорту та його взаємодію із ПАТ «Українська залізниця». Виконано короткий аналіз документів, що регламентують технічний стан залізничної інфраструктури під’їзних колій та їх фактичний стан. Формалізовано необхідність розробки типового Технічного паспорту (ТП) під’їзних колій промислового підприємства та його основні положення і зміст. Відзначено необхідність внесення змін до документів, що регламентують зміст планів колійного розвитку з метою більш зручної візуалізації та відображення необхідних елементів. Відзначено наявність трудомістких процесів при розробці креслень ТП. Описано програмне забезпечення, розроблене науковцями кафедри станцій та вузлів ДНУЗТ, що дозволяє прискорити розробку та масштабне проектування поздовжніх профілів залізничних колій. Даний програмний продукт на базі введених даних про план та профіль залізничної колії за матеріалами геодезичної зйомки та камеральної обробки їх результатів, автоматизує розрахунки, побудову та оформлення поздовжніх профілів у середовищі AutoCAD та дозволяє суттєво скоротити загальну тривалість усього комплексу проектних робіт та гарантувати високий рівень їх якості. Виконано аналіз основних проблем, пов’язаних з розробкою та модифікацією документації ТП, серед яких виділено тривалий час даного процесу та велика ймовірність наявності редакційних та технічних помилок. З метою прискорення процесу розробки та редагування документації ТП розроблено спеціалізоване програмне забезпечення у вигляді автоматизованого робочого місця, яке дозволяє не тільки формувати пояснювальну записку ТП у відповідності з встановленими нормами, а також вносити до неї зміни і вести журнал змін.Item Удосконалення технічного забезпечення під’їзних колій елеваторів для навантаження відправницьких маршрутів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2017) Козаченко, Дмитро Миколайович; Бобровський, Володимир Ілліч; Очкасов, Олександр Борисович; Шепотенко, Анатолій ПетровичUKR: Мета. Метою статті є удосконалення підходів до проектування та експлуатації під’їзних колій зернових елеваторів для можливості навантаження на них прямих відправницьких маршрутів. Методика. Дослідження виконані на основі методів організації експлуатаційної роботи залізниць. Результати. Одним із основних методів зниження витрат у логістичному ланцюзі, що забезпечує експорт зернових вантажів є маршрутизація перевезень. Використання цієї технології в умовах України обмежується низькою навантажувальною спроможністю елеваторів. В статті розроблені принципові схеми колійного розвитку під’їзних колій елеваторів та проаналізовано використання різних технічних засобів для виконання маневрової роботи на них. Наукова новизна. Наукова новизна роботи полягає у тому, що в ній розроблено методику та отримано техніко-експлуатаційну оцінку технічного оснащення та технології роботи під’їзних колій зернових елеваторів для навантаження відправницьких маршрутів. Практична значимість. Результати виконаних досліджень можуть бути використані при проектуванні, реконструкції існуючих та будівництві нових елеваторів, а також для оцінки витрат, пов’язаних з різними логістичними схемами доставки зерна у морські порти.