Магістерські роботи ОП Інтероперабельність
Permanent URI for this collection
UK: Магістерські роботи ОП Інтероперабельність
EN: Master Thesis "OP Interoperability"
EN: Master Thesis "OP Interoperability"
Browse
Browsing Магістерські роботи ОП Інтероперабельність by Author "Василик, Роман Валерійович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка технології ремонту колісних пар в умовах локомотивного депо Львів-Захід відповідно умов інтероперабельності.(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Василик, Роман ВалерійовичUKR: Сучасні вимоги до техніко-експлуатаційних характеристик тягового рухомого складу (ТРС) за критеріями безпеки руху, надійності міцності, плавності ходу та допустимого впливу на шлях вимагають підвищеного рівня контролю за якістю ремонту ТРС. У роботі досліджено технологію обточування колісних пар локомотивів «УЗ» та можливістю використання відповідної технології для обточування колісних пар локомотивів які працюють на колії шириною 1435мм. Метою роботи є дослідження технології ремонту колісних пар в умовах локомотивного депо Львів-Захід відповідно умов інтероперабельності. Об'єктами дослідження є колісотокарний верстат з числовим програмним управлінням (ЧПУ) Предметом дослідження є технологія обточування колісних пар на верстатах з числовим програмним управлінням (ЧПУ). У магістерській роботі розглянуто та коротко проаналізовано літературні джерела, присвячені проблемі взаємодії рухомого складу та колії, а також взаємодії колеса та рейки. Розглянуто літературні джерела, в яких наводяться приклади та досвід інших країн у боротьбі з проблемою взаємодії рухомого складу та шляху, механіки контактної взаємодії колеса та рейки, фрикційної взаємодії, а також засоби та методи вирішення цих проблем. Були розглянуті також системи контролю та діагностики, які контролюють контактну взаємодію пари колесо-рейку, стійкість рухомого складу на залізничній колії. Проведено дослідження щодо характеристик та принципу роботи верстата моделі КЖ20МФ3 з числовим програмним управлінням у підрозділі ”Локомотивне депо Львів-Захід” показало набагато більші технічні можливості використання даного верстата при обточці колісних пар з відновленням профілю без викочування їх з під локомотива. Завдяки конструктивним особливостям вестату, є можливість автоматично здійснюється контроль параметрів обточування профілю бандажа, які задаються оператором на панелі управління верстату КЖ20МФ3. Доцільно встановлювати такі верстати на підприємствах які мають колійний розвиток 1435мм, для цього ідеально підходять локомотивні депо Ковeль, Мукачево, Чоп.