2018
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2018 by Author "Заяць, Юрій Львович"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз стану несучих конструкцій автошляхового проїзду суміщеного моста через річку Дніпро у м. Дніпро за результатами обстеження(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2018) Солдатов, Кім Іванович; Мірошник, Віталій Анатолійович; Ключник, Сергій Владиславович; Заяць, Юрій ЛьвовичUKR: Мета. Метою даної роботи є аналіз причин розладнання роботи залізобетонних плит авто- та трамвай-них проїздів в місті їх спирання, незадовільний стан асфальтобетонного покриття та особливо деформацій-них швів. Методика. Стан основних несучих конструкцій автошляхового проїзду досліджувався візуально з фіксацією конструктивних елементів, вузлів сполучення та дефектів на фото. Проведена інструментальна зйомка плану та профілю по всій довжині мостового переходу та на підходах, виконано випробування міц-ності бетону неруйнівним способом. Результати. Результатом даної роботи є надані рекомендації стосовно причин розладнання роботи залізобетонних плит, деформаційних швів та появи інших дефектів, що впли-вають на несучу здатність, витривалість та безпеку. Наукова новизна. Наукова зацікавленість полягає в тому, що у даному випадку ми маємо чотири несучі елементи, що розташовані поверхово: верхній пояс фе-рми, поперечні балки, поздовжні балки та залізобетонні плити. Сумісна їх робота не проста, а тому виника-ють питання забезпечення сумісної їх роботи без розладнання вузлів сполучення. Додаткові проблеми вини-кають за рахунок наявність двох трамвайних колій. Практична значимість. Спираючись на отримані дані та виконаний аналіз причин виникнення дефектів надані рекомендації по усуненню дефектів, заміні дефор-маційних швів на більш досконалі, підсилення вузла спирання плит та застосуванню більш надійного асфа-льтобетонного покриття.Item Комплексний підхід до вирішення проблем довговічності залізобетонних мостових конструкцій(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2018) Коваленко, Валентина Володимирівна; Заяць, Юрій Львович; Коваленко, Сергій ВолодимировичUK: Мета. Попередження передчасного руйнування мостових конструкцій. Методика. В роботі застосовані макроструктурний, фрактографічний, аналітичний аналізи, методи фізико-механічних випробувань зразків бетону. Результати. В роботі предметом дослідження є не тільки структурний стан та властивості бетону мостових конструкцій, а й фізико-хімічні властивості сировинних матеріалів. Проведені дослідження передчасно зруйнованих балок мостових плитного типу показали: 1) невідповідність сировинних матеріалів: піску, щебеню та цементу вимогам стандартів; 2) наявність у хімічному складі води затворювання великої кількості карбонатних та гідрокарбонатних комплексів; 3) невідповідність вимогам сучасної технології методів та технічного регламенту виробництва в цеху мостових конструкцій заводу, що належить ПАТ «Укрзалізниця». Інноваційна технологія виробництва бетону мостових конструкцій дозволить попередити їх передчасне руйнування. Наукова новизна. В роботі застосовано комплексний аналітичний і технічний підхід до виявлення причин передчасного руйнування балок мостових плитного типу. Оцінено максимальну кількість факторів, які могли вплинути на їх передчасне руйнування. Показано, що сукупність факторів, які негативно вплинули на структурні характеристики бетону балок мостових плитного типу була значно поглиблена наявністю ефективних каталізаторів руйнівних процесів. Упровадження додаткових до українських стандартів вимог випробувань мікроструктурних характеристик щойно виготовленого бетону мостових конструкцій дозволить на ранніх стадіях виявити небезпечні фактори та спрогнозувати строк служби мостових конструкцій. Практична значимість. Дослідження фізико-механічних властивостей зразків бетону, виготовленого за новітніми технологіями підтвердили їх високу якість. Складність контролю хімічного складу сировинних матеріалів значно спрощується шляхом дослідження структурних параметрів цементного каменю готових виробів. Доведено необхідність впровадження інноваційної технології виробництва бетону та залізобетону мостових конструкцій.