Кафедра Фізичне виховання (ДІІТ)
Permanent URI for this community
RU: Кафедра "Физическое воспитание"
EN: Department "Physical Education"
EN: Department "Physical Education"
Browse
Browsing Кафедра Фізичне виховання (ДІІТ) by Author "Дорош, Віра Анатоліївна"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Викладання практичного матеріалу з ігрових видів спорту (волейбол, футбол, баскетбол) англійською мовою(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Лутаєва, Надія Валентинівна; Дорош, Віра Анатоліївна; Умеренко, Віктор ЛеонідовичUKR: Навчально-методичні рекомендації до проведення практичних занять з ігрових видів спорту для здобувачів вищої освіти. Навчальний матеріал структурований блоками, кожен з яких містить інформацію про історію виду спорту, його загальні терміни та визначення. Викладено українською та англійською мовами.Item Витривалість як фізична якість. Алгоритм самостійної бігової підготовки для здобувачів вищої освіти : методичні рекомендації для самостійної підготовки до складання здобувачами вищої освіти тестових завдань з бігу на довгі дистанції(Український державний університет науки і технологій, 2022) Дорош, Віра Анатоліївна; Лутаєва, Надія ВалентинівнаUKR: Методичні рекомендації призначені для самостійної бігової підготовки до складання здобувачами вищої освіти тестових завдань з бігу на довгі дистанції за програмою вибіркової дисципліни «фізичне виховання» та участі в масових легкоатлетичних змаганнях за умов надбання достатнього рівня фізичної підготовленості.Item Контроль психоемоційного стану студентів як важливий елемент успішної навчальної та професійної діяльності(Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ, 2022) Черевко, Світлана Вікторівна; Лутаєва, Надія Валентинівна; Дорош, Віра Анатоліївна; Черевко, Анатолій ДмитровичUKR: Автори даної статті зібрали та проаналізували матеріали досліджень, які розкривають сутність поняття психоемоційний стан та його вплив на якість навчальної діяльності студентів в умовах нової парадигми вищої освіти. Сучасні освітні стандарти базуються на компетентнісному підході та поділяють філософію (принципи і цінності) Європейського простору вищої освіти, визначену в комюніке Болонського процесу та в Міжнародному Проекті Європейської Комісії «Гармонізація освітніх структур» в Європі. Компетентнісний підхід є таким, що орієнтований на ступінь сформованості професійних, загальнокультурних компетенцій а не на оцінку засвоєних знань і вмінь - це означає, що сфера освіти з формування та вдосконалення конкретної людини змінюється на способи організації освітніх систем. При компетентнісному підході системні знання про навколишній світ випускникові вищої школи замінюються набором вузькопрофільних знань для орієнтації в просторі професії, при цьому вони не надають можливостей молодому спеціалісту змінювати той простір. З урахуванням того, що однією з основних задач вищої освіти в Україні визначено створення конкурентного людського капіталу, вимоги до людини, її фізичних та психічних якостей змінюються. Наразі, для особистості важливо навчитися повноцінно жити в новій енергетиці соціального й морального напруження, бути готовим навчатися протягом всього життя, ефективно працювати в умовах глобалізації та полікультурності.Item Питання формування рухових умінь і навичок у здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання(Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ, 2023) Черевко, Світлана Вікторівна; Дорош, Віра Анатоліївна; Лутаєва, Надія Валентинівна; Умеренко, Віктор Леонідович; Черевко, Анатолій ДмитровичUKR: Автори статті зібрали та проаналізували матеріали наукових робіт, в яких досліджуються проблеми організації навчального процесу з дисципліни Фізичне виховання, розглядаються питання формування рухових умінь і навичок та їх зв'язок з рівнем фізичної підготовленості у здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання. Глобальні перетворення в сферах розвитку наукових, правових, програмно-нормативних основ освітньої системи в Україні мають за мету створення освітнього простору, орієнтованого на самовиховання, саморозвиток і самовдосконалення людини. Діяльність в процесі навчання новим руховим діям має особливий прикладний учбово-пізнавальний характер, а ефективність навчання значною мірою визначається умінням викладача організувати навчальний процес у відповідності з фізіологічними, психологічними, педагогічними й структурними закономірностями, які є основою сучасних теорій та технологій навчання. Терміни «технологія», «рухова задача», «рухові уміння», «рухові навички» ‒ це інструментарій самопізнання, пізнання й перетворення навколишнього світу через дію (рух) [1]. Використовуючи певну методику навчання, викладачі фізичного виховання орієнтуються на індивідуальні можливості людини, її здібності, тому для кожної людини прийоми навчальної діяльності повинні бути різними, різним буде і темп педагогічних кроків. Слід зазначити, що в системі вищої освіти країни наразі бракує педагогічних технологій, здатних вирішувати задачі фізичного виховання в умовах дистанційної освіти. Якщо в загальноосвітніх закладах з дистанційною формою навчання учні не набувають необхідного рівня знань і рухових умінь, подальше навчання в закладах вищої освіти практично не вирішує задач із формування рухових умінь і навичок, оскільки саме підлітковий вік ‒ це період рухового вдосконалення моторних здібностей, більших можливостей для розвитку рухових якостей.