Вплив методу термомеханічної очистки котлів залізничних цистерн неймовірність розтріскування поверхневого шару металу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Донецький інститут залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту, м. Донецьк
Abstract
UK: У роботі розглядається стан котлів залізничної цистерни, поверхня якої у процесі термомеханічної обробки нагрівається швидкоплинним тепловим джерелом; встановлюється критична глибина, що відповідає максимуму термічних напружень розтягу; виявлена залежність між критичною глибиною і числом Пекле.
RU: В работе рассматривается состояние котлов железнодорожной цистерны, поверхность которой в процессе термомеханической обработки нагревается скоротечным тепловым источником; устанавливается критическая глубина, что соответствует максимуму термических напряжений растяжения; выявлена зависимость между критической глубиной и числом Пекле.
EN: The paper considers the boiler tank, the surface which is in the process of thermomechanical processing returns fleeting heat source, set the critical depth corresponding to the maximum thermal stress tension, discovered the relationship between critical depth and number of Hel.
Description
В. Ковальчук: ORCID 0000-0003-4350-1756
Keywords
залізничні цистерни, термомеханічна обробка, поверхневий шар, критична глибина, поле температур, железнодорожные цистерны, термомеханическая обработка, поверхностный слой, критическая глубина, rail tank cars, thermomechanical treatment, the surface layer, critical depth, temperature field, КРС (ЛФ)
Citation
Куліченко, А. Я. Вплив методу термомеханічної очистки котлів залізничних цистерн неймовірність розтріскування поверхневого шару металу // А. Я. Куліченко, В. В. Ковальчук / Збірник наукових праць ДонІЗТ. – Донецьк, 2012. – Вип. 29. – С. 228–233.