Привід ручного гальма рейкового транспортного засобу (патент 102696)

Abstract
UKR: Привід ручного гальма рейкового транспортного засобу містить встановлений в корпусі вал, на одному кінці якого виконана різьба, котра не є самогальмівною, зв'язана з розміщеною в корпусі гайкою, яка має можливість осьового переміщення, і в свою чергу взаємодіюча з поворотним важелем, зв'язаним з гальмовими колодками, а на іншому кінці вала встановлено штурвал. Штурвал має можливість осьового переміщення, в маточині якого радіально розташовано штифт і фіксатор зворотного ходу, виконаний у вигляді колеса, на якому аксіально розташовано кілька пазів, жорстко закріпленого на валу і взаємодіючого із згаданим колесом запобіжником, встановленого на важелі розчеплення з можливістю обертання навколо осі, розташованої в корпусі приводу.
Description
О. Пшінько: ORCID 0000-0002-1598-2970; С. Мямлін: ORCID 0000-0002-7383-9304; Н. Мурашова: ORCID 0000-0003-2758-0749; І. Кебал: ORCID 0000-0002-8408-8294
Keywords
МПК B61H 13/02, залізничний транспорт, вагон, гальмівне устаткування вагонів, привод ручного гальма, патент, КВВГ, КУПББМ, ПКТБ
Citation
Привід ручного гальма рейкового транспортного засобу: пат. 102696 Україна: МПК B61H 13/02. № u201505415; заявл. 02.06.2015; опубл. 10.11.2015, бюл. № 21. 5 с.