CRUST

Common Repository of the University of Science and Technologies

Welcome to the Common Repository of the University of Science and Technologies (CRUST)!

CRUST is an electronic archive created to publish, accumulate, store and provide free full-text access to publications.

These publications have a scientific, educational, and methodological purpose. They are created by teachers, researchers, employees, graduate students, or students of the university (student publications are published with the review of a supervisor).

CRUST also provides university employees with the opportunity to publish their own scientific papers.

For contacts: [email protected]

The institutional repository of the Ukrainian State University of Science and Technologies

Photo by @inspiredimages
 

Recent Submissions

Item
Дослідження системи технічного обслуговування ділянки Підзамчівської дистанції колії на відповідність нормам безпеки
(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Вітенко, Юрій Петрович
UKR: Дипломна магістерська робота складається з 3 розділів та загальних висновків. Робота включає 16 рисунків та 2 таблиці. Загальний обсяг дипломного проекту становить 60 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 15. Об’єкт розробки – технічне обслуговування залізничної колії. Мета роботи – дослідження системи технічного обслуговування ділянки колії на відповідність нормам безпеки. Метод дослідження – відповідність системи технічного обслуговування нормам безпеки. В магістерській роботі виконано аналіз нормативних документів Європейського Союзу в галузі безпеки з приведенням даних яким має відповідати організація яка займається технічним обслуговуванням залізничної інфраструктури. Приведено вимоги до менеджера інфраструктури та залізничних підприємств щодо побудови система управління безпекою, відповідно до Директиви 798 (про безпеку залізниць), а також заходи та процедури для забезпечення безпечного управління своїми виробничими процесами. Проведено аналіз рівня безпеки ділянки колії за показниками стрічки вагона колієвимірювача. Досліджено, що проведення робіт з усунення відступів після проходу вагона колієвимірювача є ліквідацією наслідків, а не усуненням самої проблеми, яку слід знайти і усунути. Встановлено, що система технічного обслуговування ділянки дистанції колії на відповідність нормам безпеки є задовільною і може бути продемонстрована при заповненні документів на отримання сертифікату безпеки для організації яка відповідальна за технічне обслуговування залізничної інфраструктури.
Item
Впровадження системи управління безпекою руху у регіональній філії «Львівська залізниця» відповідно до Директиви (ЄС) 2016/798
(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Вельган, Тарас Володимирович
UKR: Дипломна магістерська робота складається з 4 розділів та загальних висновків. Робота включає 9 рисунків та 7 таблиць. Загальний обсяг дипломного проекту становить 88 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 46. Об'єктом досліджень є система управління безпекою руху у регіональній філії «Львівська залізниця». В магістерській роботі проаналізовано сучасні досягнення науковців у галузі забезпечення безпеки руху, вимоги вітчизняного і європейського законодавства до системи управління безпекою руху на залізниці та випадок характерної для залізничниць транспортної пригоди – зіткнення на залізничному переїзді. Запропоновано заходи з приведення системи управління безпекою руху у регіональній філії «Львівська залізниця» вимогам Директиви (ЄС) 2016/798 а також технічні засоби з забезпечення безпеки руху на переїздах. Реалізація запропонованих пропозицій покращить стан безпеки на Українських залізницях
Item
Організація міжнародного кільцевого туристичного маршруту відповідно до вимог інтероперабельності
(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Ващак, Іван Іванович
UKR: Дипломна магістерська робота складається з 3 розділів та загальних висновків. Робота включає 12 рисунків та 12 таблиць. Загальний обсяг дипломного проекту становить 83 сторінки. Кількість використаних літературних джерел – 43. Об'єктом досліджень є організація туристичного маршруту. У роботі здійснено розробку шестиденного кільцевого міжнародного туристичного маршруту із використанням залізничного рухомого складу для доставки туристів між вузловими точками (станціями) маршруту. Для досягнення мети роботи було проаналізовано літературні джерела, розглянуто класифікацію залізничного туризму та принципи взаємодії туристичних операторів із операторами залізничного транспорту. Досліджено принципи обслуговування туристичних груп на вокзалах і залізничних станціях у відповідності до вимог нормативних документів України та країн ЄС та світові приклади реалізації перевезень туристів засобами залізничного транспорту. Розглянуто принципи формування композиції складу та мультимодальні схеми обслуговування туристів. Розроблено туристичний залізничний тур кільцевого типу, який пролягає територією Польщі та України. Підібрано два варіанти композиції туристичного поїзда з різною кількістю вагонів, які відповідають критеріям до формування пасажирських поїздів. Розглянуто ділянки, якими проходитиме маршрут, підібрано рухомий склад, розроблено розклад руху поїзда.
Item
Підвищення безпеки руху за рахунок впровадження засобів технічного діагностування локомотивів в експлуатації
(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Буката, Ігор Вікторович
UKR: Дипломна магістерська робота складається з 3 розділів та загальних висновків. Робота включає 8 рисунків та 4 таблиці. Загальний обсяг дипломного проекту становить 55 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 17. Об'єктом досліджень є засоби технічного діагностування рухомого складу. В магістерській роботі: - проаналізовано загальний стан проблеми використання засобів технічного діагностування для забезпечення безпеки руху, запнопоновано методичні основи технічного діагностування рухомого складу та сформулювано діагностичну задачу у математичній формі; - на основі моделі причинно-наслідкових зв’язків виникнення дефектів рухомого складу розроблено пропозиції з впровадження бортових систем технічного діагностування локомотивів; - на основі світового досвіду впровадження станціонарних систем діагностування локомотивів запропоновано такі системи до впровадження на залізничному транспорті України.
Item
Дослідження можливостей міжнародних перевезень між країнами Євросоюзу через Україну
(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Брик, Андрій Іванович
UKR: Кваліфікаційна магістерська робота складається з 5 розділів та загальних висновків. Робота включає 7 рисунів та 1 таблицю. Загальний обсяг магістерської роботи становить 84 сторінки. Кількість використаних літературних джерел – 77. У магістерській кваліфікаційній роботі розглянуто основні питання щодо пошуку можливостей забезпечення міжнародних перевезень між країнами Євросоюзу через Україну в реальних умовах. Актуальність роботи підтверджується ефективною інтеграцією України до Євросоюзу, що залишається стратегічним напрямком зовнішньої політики нашої держави і потребує застосування якісно нових підходів та методів для формуванні спільного політичного простору з налаштуванням комунікаційних зв'язків у досить різних сферах. Об’єкт дослідження – міжнародні перевезення між країнами Євросоюзу через Україну. Розглянуті проблемні питання, які постають перед залізничним транспортом Ураїни в міжнародному сполученні та євроінтеграції українських залізниць з урахуванням вимог інтероперабельності.